آموزش مقدمه ای بر توسعه شخصیت در V-Ray و مایا

Introduction to Character Look Development in V-Ray and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اگر می خواهید ظاهری جالب و منحصر به فرد برای شخصیت های خود ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. شما نگاه عمیقی به توسعه و روشنایی ظاهری Shader در V-Ray و Maya ، چگونگی ایجاد دارایی توسعه-توسعه و موارد دیگر خواهید داشت. V-Ray یک موتور پیشرفته raytracing توسط گروه Chaos است که یک پلت فرم رندر پیشرفته ارائه می دهد به عنوان یک افزونه برای مایا و سایر سیستم عامل های ارائه 3D. این دوره ، مقدمه ای برای توسعه شخصیت در V-Ray و Maya ، به شما می آموزد که چگونه از V-Ray برای ارائه و روشن کردن شخصیت های منحصر به فرد و با کیفیت استفاده کنید. اول ، شما با برخی از آخرین سایه های پیشرفته به خصوص در رابطه با VRayFastSSS2 Shader سرعت خواهید گرفت. در مرحله بعدی ، شما می آموزید که چگونه یک دارایی برای توسعه ظاهر ایجاد کنید ، و همچنین چگونه سایه و روشن موجود خود را یاد بگیرید. سرانجام ، شما جریان پیچیده کار توسعه Shader را در V-Ray و Maya کشف خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه برای نیازهای خود آن را درک کنید. با پایان این دوره ، شما نه تنها یک موجود نهایی به پایان می رسانید ، بلکه مهارت های لازم را برای کار در V-Ray و Maya برای زنده کردن شخصیت های شخصی خود در آینده خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

با استفاده از VRayFastSSS2 Shader برای سایه انداختن یک موجود سه بعدی در مایا Using VRayFastSSS2 Shader to Shade a 3D Creature in Maya

  • مقدمه ای بر ماژول و Shader VRayFastSSS2 Introduction To Module and The VRayFastSSS2 Shader

  • درک مقیاس صحنه در رابطه با Shader VRayFastSSS2 Understanding Scene Scale in Relation To VRayFastSSS2 Shader

  • تنظیم دارایی شخصیت در مقیاس رابطه با صحنه Setting Character Asset In Relation To Scene Scale

  • کاوش مطالب VRayBlend در رابطه با VRayFastSSS2 Exploring VRayBlend Material In Relation To VRayFastSSS2

  • استفاده از VRayFastSSS2 Shader برای Character Asset و Adjusting Textures Applying VRayFastSSS2 Shader to Character Asset And Adjusting Textures

  • تنظیم سایه بان VRayFastSSS2 را ادامه دهید Continue Adjusting The VRayFastSSS2 Shader

  • اصلاح پارامتر بازتاب در VRayFastSSS2 Shader Refining Reflection Parameter on The VRayFastSSS2 Shader

  • تنظیمات نهایی و سایه زن خلاصه ماژول Final Adjustments and Module Summary Shader

استفاده از Vray Lights برای نورپردازی و ارائه موجودی سه بعدی در مایا Using Vray Lights to Light and Render a 3D Creature in Maya

  • مفهوم روشنایی مبتنی بر تصویر را معرفی کنید Introduce the Concept of Image Based Lighting

  • بررسی بهینه سازی رندر و تنظیم LightRig ما Exploring Render Optimization and Setting Up Our LightRig

  • تنظیم Render Elements Setting Up Render Elements

  • ادامه تنظیم بهینه سازی رندر Continue Setting Render Optimization

  • نگاهی به رندر نهایی ما و خلاصه مباحث Looking at Our Final Render and Summary Of Topics

استفاده از NUKE برای ترکیب سه بعدی خود با تصویر پس زمینه Using NUKE to Composite Our 3D with Background Image

  • وارد کردن رندرهای نهایی ما به NUKE Importing Our Final Renders into NUKE

  • تصحیح و درجه بندی رنگ Color Correction and Grading

  • نهایی کردن کامپوزیت ما در NUKE و خلاصه سریع Finalizing Our Composite in NUKE and Quick Summary

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر توسعه شخصیت در V-Ray و مایا
جزییات دوره
1h 49m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Clifford Otomi Green Clifford Otomi Green

کلیفورد اوتومی گرین در زمینه استودیوی Zoic Studios Vancouver BC ، کانادا ، TD Advanced Lighting/Look Development است. پیش از این او برای استودیوهای مختلف VFX مانند Red Vision ، انیمیشن های Aardman ، Mr.X و MPC کار کرده است که نام آنها را ذکر کرده است. کلیفورد فعالیت سه بعدی خود را بیش از 10 سال پیش آغاز کرد و در آن زمان در موسسات مختلف VFX شرکت کرد تا درک بیشتری از پیچیدگی جلوه های بصری در فیلم و تلویزیون داشته باشد. او علاقه زیادی به ساخت فیلم و عکاسی دارد و طی سالها عمدتا در زمینه نظارت بر جلوه های بصری به چند فیلم مستقل کمک کرده است.