آموزش برنامه نویس واقعی اندروید در 15 ساعت|گواهی KotlinDevX 2024

دانلود Real Android App Dev in 15 Hours|KotlinDevX Certificate 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Kotlin را یاد بگیرید و برنامه های اندروید را از 0 تا Hero توسعه دهید. اکنون حرفه توسعه برنامه اندروید خود را شروع کنید و حرفه ای باشید! درک جامعی از رابط کاربری اندروید استودیو و عملکردهای آن به دست آورید. برای توسعه کارآمد برنامه، به اصول اولیه Android Studio Editor مسلط شوید. اهمیت یادگیری توسعه Android و Kotlin را برای ایجاد برنامه مدرن درک کنید. مراحل اولیه ایجاد یک پروژه اندروید را در Android Studio Configure بیاموزید و دستگاه های مجازی اندروید (AVD) را برای تست موثر برنامه ایجاد کنید. به مفهوم تعریف متغیرها در Kotlin برای مدیریت موثر داده ها مسلط شوید. نقش نقطه ویرگول در کاتلین و تاثیر آنها بر ساختار کد را درک کنید. برای محاسبات کارآمد، عملگرهای انتساب، جمع و تفریق را در Kotlin کاوش و پیاده سازی کنید. آموزش استفاده از عملگرهای تقسیم، ضرب، افزایش و کاهش در کاتلین. پیاده سازی و تجزیه و تحلیل استفاده از قالب های رشته ای در یک برنامه آزمایشی برای درک عملی. در اعلان انواع داده ها در Kotlin برای مدیریت انعطاف پذیر داده مهارت کسب کنید. مفهوم انواع باطل در Kotlin و اهمیت آنها در مدیریت خطا را درک کنید. کاوش و پیاده‌سازی راه‌حل‌هایی برای مشکل تهی Kotlin برای توسعه برنامه‌های کاربردی قوی. برای تبدیل موثر نوع داده، بر هنر ریخته‌گری تایپ در Kotlin مسلط شوید. اهمیت و استفاده از نظرات در Kotlin برای اسناد کد را درک کنید. آموزش پیاده سازی عملگرهای برابری در Kotlin برای مقایسه های منطقی. عملکرد عملگرهای AND و منطقی OR را در Kotlin کاوش کنید. بر مفهوم متغیرها در Kotlin برای ذخیره سازی و بازیابی کارآمد داده ها مسلط شوید. در استفاده پیشرفته از متغیرها در Kotlin برای مدیریت پیچیده داده مهارت کسب کنید. آموزش اجرای شرایط if و else برای تصمیم گیری در کاتلین. به مفهوم عبارات if تودرتو برای تصمیم گیری پیچیده در کاتلین تسلط پیدا کنید. استفاده از شرایط زمانی برای انشعاب تصمیم موثر در کاتلین را کاوش کنید. در اجرای حلقه های while و do-while در Kotlin برای کارهای تکراری مهارت کسب کنید. یاد بگیرید که از حلقه‌ها در Kotlin برای تکرار کارآمد بر روی ساختارهای داده استفاده کنید. درک جامعی از توابع Kotlin و نقش آنها در برنامه نویسی مدولار به دست آورید. برای کنترل موثر جریان داده، به استفاده از کلمه کلیدی بازگشتی در توابع کاتلین تسلط داشته باشید. کاوش و پیاده سازی آرگومان های تابع پیشرفته در Kotlin برای استفاده از تابع انعطاف پذیر. درک فرآیند اعلام توابع در Kotlin برای سازماندهی کد کارآمد. پیاده سازی و تجزیه و تحلیل استفاده از پارامترها در توابع Kotlin برای پردازش داده های پویا. درک عمیقی از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP) در Kotlin به دست آورید. در استفاده از توابع کلاس برای کپسوله کردن رفتار در کاتلین تسلط پیدا کنید. درک نقش متغیرهای کلاس در برنامه نویسی شی گرا برای کپسوله کردن داده ها. کاوش و پیاده سازی مفهوم کپسوله سازی برای مدیریت امن داده ها در Kotlin. در استفاده از اصلاح کننده های دید مانند عمومی و خصوصی برای دسترسی کنترل شده به داده ها در Kotlin مهارت کسب کنید. درک اهمیت و استفاده از اصلاح کننده نهایی در Kotlin برای تغییر ناپذیری داده ها. بر مفهوم سازنده های اولیه و ثانویه در Kotlin برای ایجاد شیء انعطاف پذیر تسلط داشته باشید. اجرای یک بازی با استفاده از اصول برنامه نویسی شی گرا در Kotlin. آموزش فعال کردن و استفاده از ViewBinding برای مدیریت کارآمد نمایش در برنامه‌های Android. مثال‌های عملی را با استفاده از ViewBinding برای مدیریت موثر رابط کاربری پیاده‌سازی کنید. یک پروژه کامل برای یک برنامه یادداشت برداری در اندروید بسازید. یک رابط کاربری برای برنامه یادداشت برداری طراحی کنید. رابط کاربری را برای برنامه یادداشت برداری بیشتر تقویت کنید. یک پروژه ایجاد کنید و RecyclerView را برای نمایش داده های کارآمد در اندروید یکپارچه کنید. رابط کاربری را برای پیاده سازی RecyclerView طراحی و سفارشی کنید. ViewHolder را برای مدیریت کارآمد آیتم داده در RecyclerView کد کنید. آموزش ایجاد ویجت های سفارشی از فایل های Kotlin برای بهبود عملکرد رابط کاربری. ویجت‌های مختلف رابط کاربری Android را برای طراحی برنامه تعاملی کاوش و آزمایش کنید. درک مفهوم فرآیندهای پیش زمینه در توسعه برنامه اندروید. فرآیندهای با اولویت پایین و تأثیر آنها بر عملکرد برنامه Android را کاوش کنید. عملکرد روش onCreate را در چرخه حیات فعالیت اندروید تجزیه و تحلیل کنید. کسب مهارت در روش‌های چرخه حیات برای مدیریت مؤثر رویدادها. برای مدیریت مؤثر برنامه، رویدادهای چرخه حیات فعالیت های مختلف را به تصویر بکشید و درک کنید. ذخیره و بازیابی حالت نمونه فعالیت های Android برای تجربه کاربری یکپارچه را بیاموزید. بر فرآیند دستی ذخیره و بازیابی حالت نمونه برای مدیریت پیشرفته برنامه مسلط شوید. رویدادهای چرخه عمر برنامه را برای عملکرد قوی برنامه آزمایش و ارزیابی کنید. برای طراحی رابط کاربری کارآمد، فعالیت‌های اصلی را با استفاده از ویرایشگر طرح‌بندی Android Studio ویرایش کنید. در استفاده از ابزار ویرایشگر طرح‌بندی اندروید استودیو برای طراحی طرح‌بندی پیشرفته برنامه مهارت کسب کنید. قابلیت های پیشرفته ویرایشگر طرح بندی را برای طراحی پیچیده رابط کاربری کاوش کنید. درک جامعی از Constraint Layout و مفاهیم کلیدی آن برای طراحی UI پیشرفته به دست آورید. کاوش و پیاده سازی استفاده از زنجیره ها و دستورالعمل ها در Constraint Layout برای ساختار رابط کاربری انعطاف پذیر. در استفاده از ویجت ConstraintLayout برای مدیریت کارآمد رابط کاربری تسلط داشته باشید. درک عمیقی از مکانیسم های مدیریت رویداد در برنامه های Android به دست آورید. پیاده سازی و تجزیه و تحلیل رویداد onClick از XML برای عملکرد برنامه تعاملی. انواع مختلف شنوندگان رویداد را برای تعاملات مختلف کاربر در برنامه‌های Android کاوش کنید. onClickListener را روی دکمه ای برای تعاملات پاسخگو با کاربر پیاده سازی کنید. آموزش تنظیم onLongClickListener برای مدیریت رویدادهای مطبوعاتی طولانی در Android. برای تعاملات پیشرفته کاربر در برنامه‌های Android، رویدادهای حرکتی را آزمایش کنید. تکنیک های موثر برای رفع خطاها در کد Kotlin برای توسعه برنامه قوی را بیاموزید. ایجاد و تجزیه و تحلیل یک اشکال در برنامه برای تجربه اشکال زدایی عملی. در شناسایی و رفع اشکالات برنامه های اندرویدی مهارت کسب کنید. در هنر ورود و خروج برای اشکال زدایی کدهای پیشرفته در Kotlin مهارت کسب کنید. پیش نیازها: بدون نیاز به تجربه

*پس از اتمام دوره، گواهینامه رسمی را دریافت کنید

چرا توسعه اندروید را با Kotlin انتخاب کنیم؟

توسعه برنامه اندروید در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و Kotlin به سرعت به زبان ترجیحی برای توسعه اندروید تبدیل شده است. Kotlin با نحو مختصر، ویژگی‌های ایمنی پوچ، و قابلیت همکاری یکپارچه با کد جاوا موجود، راهی قدرتمند و کارآمد برای ساخت برنامه‌های اندرویدی قوی ارائه می‌دهد. با تسلط بر Kotlin، می‌توانید برنامه‌های اندرویدی پیشرفته ایجاد کنید که تجربه‌های استثنایی برای کاربر ارائه می‌دهند.

نمای کلی دوره

این دوره آموزشی توسعه برنامه اندروید با Kotlin طراحی شده است تا تجربه یادگیری گام به گام را برای شما فراهم کند. هر ماژول موضوعات ضروری و تمرینات عملی را برای تقویت درک شما پوشش می دهد. در اینجا خلاصه ای از برنامه درسی دوره آمده است:

ماژول 1: مقدمه ای بر توسعه اندروید

در این ماژول، مروری بر توسعه اندروید و زبان برنامه نویسی Kotlin خواهید داشت. شما محیط توسعه خود را راه اندازی خواهید کرد، از جمله Android Studio، و اصول اولیه ساخت برنامه های Android با استفاده از Kotlin را یاد خواهید گرفت.

  • مقدمه ای بر توسعه اندروید

  • تنظیم محیط توسعه

  • کاوش Android Studio

  • ساخت اولین برنامه Kotlin شما

ماژول 2: طراحی رابط کاربری

یک رابط کاربری با طراحی خوب برای ایجاد برنامه‌های اندرویدی جذاب و بصری بسیار مهم است. در این ماژول با نحوه طراحی رابط کاربری با استفاده از کدهای XML و Kotlin آشنا می شوید. همچنین اجزای مختلف رابط کاربری و تکنیک های طرح بندی را بررسی خواهید کرد.

  • مقدمه ای بر طراحی رابط کاربری

  • ایجاد طرح‌بندی با XML

  • اجرای اجزای رابط کاربری

  • استفاده از سبک ها و تم ها

ماژول 3: پایداری داده

ذخیره و بازیابی داده ها جنبه اساسی توسعه برنامه اندروید است. در این ماژول، گزینه های مختلف ذخیره سازی داده ها در اندروید، از جمله پایگاه های داده SQLite و SharedPreferences را بررسی خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه در برنامه های خود با داده ها کارآمد و ایمن کار کنید.

  • مقدمه ای بر ماندگاری داده

  • کار با پایگاه های داده SQLite

  • مدیریت داده ها با SharedPreferences

  • اجرای رمزگذاری داده ها

ماژول 4: شبکه و خدمات وب

برنامه‌های Android مدرن اغلب برای واکشی داده‌ها از وب به اتصال شبکه متکی هستند. در این ماژول، نحوه تعامل با سرویس های وب با استفاده از Kotlin را یاد خواهید گرفت. شما تکنیک‌هایی را برای ایجاد درخواست‌های HTTP، تجزیه پاسخ‌های JSON و مدیریت خطاهای شبکه بررسی خواهید کرد.

  • مقدمه ای بر شبکه در Android

  • ایجاد درخواست های HTTP با Kotlin

  • تجزیه داده های JSON

  • بررسی خطاهای شبکه

ماژول 5: کار با API ها و کتابخانه ها

Android یک اکوسیستم غنی از API ها و کتابخانه ها را ارائه می دهد که می تواند عملکرد برنامه های شما را افزایش دهد. در این ماژول، نحوه ادغام API ها و کتابخانه های محبوب را در پروژه های خود خواهید یافت. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه وابستگی ها را با استفاده از Gradle مدیریت کنید.

  • نمای کلی APIها و کتابخانه‌های Android

  • یکپارچه سازی Google Maps API

  • استفاده از Retrofit برای ادغام RESTful API

  • مدیریت وابستگی ها با Gradle

ماژول 6: موضوعات پیشرفته در توسعه اندروید

این ماژول موضوعات پیشرفته‌ای را پوشش می‌دهد که مهارت‌های توسعه اندروید شما را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. شما موضوعاتی مانند پردازش پس‌زمینه، اعلان‌ها، چند رسانه‌ای و امنیت را بررسی خواهید کرد. در پایان این ماژول، درک کاملی از مفاهیم پیشرفته اندروید خواهید داشت.

  • پردازش پس‌زمینه با سرویس‌ها و رشته‌ها

  • اجرای اعلان‌ها و اعلان‌های فشاری

  • کار با چند رسانه ای: صدا و تصویر

  • تضمین امنیت برنامه: رمزگذاری و احراز هویت

ماژول 7: تست و اشکال زدایی

تست و اشکال زدایی جنبه های ضروری توسعه برنامه اندروید هستند. در این ماژول، تکنیک ها و استراتژی های مختلف تست را برای اطمینان از کیفیت و پایداری برنامه های خود یاد خواهید گرفت. همچنین ابزارها و بهترین روش‌ها را برای اشکال‌زدایی و عیب‌یابی کشف خواهید کرد.

  • مقدمه ای بر تست اندروید

  • آزمایش واحد با JUnit و Mockito

  • تست UI با اسپرسو

  • ابزارها و تکنیک های اشکال زدایی

ماژول 8: انتشار و کسب درآمد از برنامه شما

هنگامی که برنامه اندروید خود را توسعه دادید، وقت آن است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید. در این ماژول یاد می گیرید که چگونه اپلیکیشن خود را در فروشگاه گوگل پلی منتشر کنید. همچنین استراتژی‌های کسب درآمد از برنامه، از جمله خریدهای درون‌برنامه

را بررسی خواهید کرد

اگرچه کاتلین یک زبان برنامه نویسی کاربردی تمام عیار است، اما بیشتر ماهیت شی گرا جاوا را به عنوان یک سبک برنامه نویسی جایگزین حفظ می کند، که هنگام تبدیل کد جاوا موجود بسیار مفید است. کاتلین دارای کلاس هایی با سازنده به همراه کلاس های داخلی تودرتو، داخلی و ناشناس است و دارای رابط هایی مانند جاوا 8 است. کاتلین کلمه کلیدی جدیدی ندارد. برای ایجاد یک نمونه کلاس، سازنده را درست مانند یک تابع معمولی فراخوانی کنید. ما آن را در تصویر بالا دیدیم.

Kotlin دارای ارث تکی از یک سوپرکلاس نام‌گذاری شده است و همه کلاس‌های Kotlin دارای یک سوپرکلاس پیش‌فرض Any هستند که با کلاس پایه جاوا java.lang.Object یکسان نیست. هر کدام شامل تنها سه تابع عضو از پیش تعریف شده است: ()quals()، hashCode() و toString().

کلاس‌های Kotlin باید با کلمه کلیدی باز علامت‌گذاری شوند تا به کلاس‌های دیگر اجازه داده شود که از آنها به ارث ببرند. کلاس‌های جاوا به نوعی برعکس هستند، زیرا قابل وراثت هستند مگر اینکه با کلمه کلیدی نهایی علامت‌گذاری شوند. برای نادیده گرفتن یک متد سوپرکلاس، خود متد باید باز و متد زیر کلاس باید با علامت override علامت گذاری شود. همه اینها بخشی از فلسفه کاتلین است که به جای اتکا به پیش فرض ها، همه چیز را صریح می کند. در این مورد خاص، می‌توانم ببینم که روش کاتلین برای علامت‌گذاری صریح اعضای کلاس پایه به‌عنوان باز برای وراثت و اعضای کلاس مشتق‌شده به‌عنوان نادیده گرفته‌شده، از چندین نوع خطای رایج جاوا جلوگیری می‌کند.

سپس، نحوه ایجاد برنامه‌ها و اجرای آن‌ها در دستگاه‌های مجازی را از طریق تمرین‌های هدایت‌شده یاد خواهید گرفت. شما اصول توسعه Android را پوشش خواهید داد، از ساختار یک برنامه گرفته تا ساختن رابط کاربری با Activities و Fragments و الگوهای ناوبری مختلف. با پیشرفت در فصل‌ها و سخنرانی‌ها، به RecyclerView اندروید می‌پردازید تا از نمایش فهرست‌های داده‌ها نهایت استفاده را ببرید و با واکشی داده‌ها از یک سرویس وب و مدیریت تصاویر راحت شوید. سپس قبل از کار با اعلان‌ها و نحوه ماندگاری داده‌ها، با نقشه‌برداری، خدمات مکان و مدل مجوزها آشنا می‌شوید. با حرکت به جلو، با تست کردن، طیف کامل هرم آزمایشی را پوشش خواهید داد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه AAC (جزئیات معماری اندروید) برای ساختار تمیز کد شما و کشف الگوهای مختلف معماری و مزایای تزریق وابستگی استفاده می شود. کتابخانه های اصلی RxJava و Coroutines برای برنامه نویسی ناهمزمان پوشش داده شده اند. سپس فوکوس به UI باز می گردد و نشان می دهد که چگونه می توان حرکت و انتقال را هنگام تعامل کاربران با برنامه های شما اضافه کرد. در پایان، یک برنامه جالب برای بازیابی و نمایش فیلم های محبوب از پایگاه داده فیلم خواهید ساخت و سپس نحوه انتشار برنامه های خود را در Google Play مشاهده خواهید کرد. در پایان این دوره، مهارت ها و اعتماد به نفس مورد نیاز برای ساخت برنامه های اندرویدی کامل با استفاده از Kotlin را خواهید داشت.

آیا می‌خواهید در برنامه‌نویسی اندروید حرفه‌ای شروع کنید، اما راه درست را پیدا نکرده‌اید؟ آیا ایده خوبی برای یک اپلیکیشن دارید، اما نمی دانید چگونه آن را به واقعیت تبدیل کنید؟ یا شاید شما فقط ناامید شده اید که برای یادگیری اندروید، باید قبلاً Kotlin را بشناسید. اگر چنین است، پس این دوره برای شماست

وقتی اندروید برای اولین بار در سال 2008 وارد شد، در مقایسه با iOS بسیار شیک‌تر در iPhone/iPad اپل کمی ضعیف بود. اما، به سرعت، از طریق انواع پیشنهادات گوشی که مشتریان عملی و آگاه به قیمت، و همچنین کسانی که به مد آگاه هستند و با فناوری آشنا هستند، به شدت مورد توجه کاربران اندرویدی قرار گرفت. برای بسیاری، از جمله خود من، توسعه برای اندروید لذت بخش ترین سرگرمی و کسب و کار است، بدون هیچ کدام. گردآوری سریع یک نمونه اولیه از یک ایده، اصلاح آن، و سپس تصمیم به اجرا با آن و اتصال آن به یک برنامه کاملاً پیشرفته، یک فرآیند هیجان انگیز و مفید است. هر برنامه نویسی می تواند سرگرم کننده باشد – من در تمام عمرم برنامه نویسی کرده ام – اما ایجاد برای اندروید به نحوی فوق العاده با ارزش است..


Kotlin مختصرترین زبان است و بنابراین کمترین خطا را دارد که برای مبتدیان عالی است. کاتلین همچنین سرگرم‌کننده‌ترین زبان است، عمدتاً به این دلیل که موجز بودن به این معنی است که می‌توانید سریع‌تر و با کد کمتر به نتایج برسید. گوگل کاتلین را یک زبان رسمی اندروید (کلاس اول) می داند. مزایای دیگری نیز برای Kotlin وجود دارد که آن را کمتر مستعد خطا و کمتر احتمال دارد که اشتباهاتی که باعث خرابی می شود انجام دهد. در ادامه به جزئیات این مزایا پی خواهیم برد.

Kotlin یک زبان شی گرا است. این بدان معنی است که از مفهوم اشیاء برنامه نویسی قابل استفاده مجدد استفاده می کند. اگر این مانند اصطلاحات فنی به نظر می رسد، قیاس دیگری کمک خواهد کرد. Kotlin ما و دیگران (مانند تیم توسعه API Android) را قادر می‌سازد تا کدی بنویسیم که بتوان آن را بر اساس چیزهای دنیای واقعی ساختار داد، و بخش مهم اینجاست – می‌توان از آن دوباره استفاده کرد.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • چرا باید این دوره را برای توسعه Android/Kotlin بگذرانید؟ بهترین! Why you should take this course for Android Development/Kotlin ? BEST !

  • کاتلین در مقابل جاوا (کاتلین برنده شد) Kotlin vs Java (Kotlin wins)

  • چرا باید Kotlin را برای توسعه برنامه اندروید یاد بگیرید؟ Why you need to Learn Kotlin for Android App Development

رابط کاربری اندروید استودیو Android Studio User Interface

  • مروری سریع بر رابط کاربری اندروید استودیو Quick Overview to Android Studio UI

  • نمای کلی ویرایشگر اندروید استودیو قسمت 1 Android Studio Editor Overview PART 1

راه اندازی محیط توسعه Android Studio Android Studio Development Environment Setup

  • WINDOWS 10 - ایجاد محیط توسعه اندروید WINDOWS 10 - Creating Android Development Environment

  • اولین قدم برای ایجاد پروژه اندروید First steps to creating android project

  • ایجاد AVD و پیکربندی Creating AVD and Configuring

  • LINUX - ایجاد محیط توسعه اندروید LINUX - Creating Android Development Environment

  • MACOS -ایجاد محیط توسعه اندروید MACOS -Creating Android Development Environment

  • آماده سازی کامپیوتر برای توسعه برنامه اندروید Preparing PC to Android App Development

مفاهیم اندروید - قسمت 1 Android Concepts - Part 1

  • چرخه زندگی اندروید Android Lifecycle

  • معرفی رابط کاربری اندروید استودیو Android Studio UI Introduction

  • ویرایشگر کد اندروید Android Code Editor

  • ویرایشگر کد اندروید - قسمت 2 Android Code Editor - Part 2

کاتلین - مبانی Kotlin - Fundamentals

  • اعلامیه انواع داده کاتلین Kotlin Datatypes Declaration

  • تعریف متغیرها Defining Variables

  • انواع ناپایدار در کوتلین Nullable Types in Kotlin

  • نقطه ویرگول کاتلین Kotlin Semicolon

  • عملگرهای تخصیص، جمع و تفریق در کاتلین Assignment, Addition and Substraction operators in Kotlin

  • راه حل های مشکل Kotlin Null Kotlin Null Problem Solutions

  • ریخته گری نوع کاتلین Kotlin Type Casting

  • عملگرهای تقسیم، ضرب، افزایش و کاهش Division, Multipilaction, Increment and Decrement operators

  • برنامه آزمایشی با قالب های رشته ای Demo Application with String Templates

Kotlin - متغیرها، عملگرها و عبارات - آپلود شده Kotlin - Variables, Operators and Expressions - UPLOADED

  • نظرات در Kotlin Comments in Kotlin

  • اپراتورهای کاتلین برابری Kotlin Equality operators

  • عبارات کاتلین Kotlin Expressions

  • اپراتورهای کاتلین Kotlin Operators

  • Kotlin Logical AND، Logical OR Operators Kotlin Logical AND , Logical OR Operators

  • متغیرهای کاتلین - قسمت 1 Kotlin Variables - Part 1

  • متغیرهای کاتلین - قسمت 2 Kotlin Variables - Part 2

کاتلین - تصمیمات و حلقه ها Kotlin - Decisions and Loops

  • اگر و شرایط دیگر If and Else Conditions

  • حلقه های کاتلین Kotlin Loops

  • کاتلین برای حلقه Kotlin For Loop

  • کاتلین تودرتو اگر Kotlin Nested If

  • وقتی شرایط When Conditions

  • در حالی که حلقه در کاتلین While Loops in Kotlin

  • بیانیه ها و شرایط کاتلین Kotlin Statements and Conditions

Kotlin - برنامه نویسی شی گرا Kotlin - Object Oriented Programming

  • توابع در کوتلین Functions in Kotlin

  • مقدمه ای بر Kotlin OOP Introduction to Kotlin OOP

  • OPP با کاتلین قسمت 1 OPP with Kotlin Part 1

  • کلاس - توابع Class - Functions

  • Kotlin OOP - Class Vars and Functions Koltin OOP - Class Vars and Functions

  • متغیرهای کلاس Class Variables

  • Kotlin OOP - کپسولاسیون Kotlin OOP - Encapsulation

  • کاتلین گترها و ستترها Kotlin Getters and Setters

  • نمونه های عمومی، خصوصی، حفاظت شده و داخلی کاتلین Kotlin Public, Private, Protected and Internal Examples

  • Kotlin - اصلاح‌کننده‌های دید عمومی و خصوصی Kotlin - Visibility Modifiers Public and Private

  • Kotlin - Visibility Modifiers Final Kotlin - Visibility Modifiers Final

  • سازندگان Kotlin Kotlin Constructors

  • سازندگان اولیه و ثانویه Primary and Secondary Constructors

  • بازی اصلی جنگ با OOP قسمت 1 Basic War Game with OOP Part 1

  • بازی با OOP - قسمت 1 Game with OOP - Part 1

  • بازی اصلی جنگ با OOP قسمت 2 Basic War Game with OOP Part 2

  • کاتلین - ارث Kotlin - Inheritance

  • بازی با OOP - قسمت 2 Game with OOP - Part 2

  • بازی با OOP - قسمت 3 Game with OOP - Part 3

  • چند شکلی و انتزاع کاتلین Kotlin Polymorphism and Abstraction

  • مقدمه ای بر وراثت کاتلین Introduction to Kotlin Inheritance

  • بیشتر بازی جنگی ارتقا یافته با OOP More Upgraded War Game With OOP

  • ارث Inheritance

  • وراثت قسمت 2 Inheritance Part 2

  • کلاس چکیده - قسمت 1 Abstract Class - Part 1

  • سوپر کلاس کاتلین Kotlin Super Class

  • بازی با OOP - نهایی Game with OOP - Final

کاتلین - حلقه ها Kotlin - Loops

  • حلقه while و DOWHILE While and DOWHILE loop

  • برای حلقه ها For LOOPS

رابط کاربری با کاتلین UI With Kotlin

  • پل بین رابط کاربری و کاتلین The Bridge between UI and Kotlin

  • مثال رابط کاربری با رابط ها UI Example with Interfaces

  • چیدمان محدودیت - زنجیر Constraint Layout - Chains

  • چیدمان محدودیت - قسمت 2 Constraint Layout - Part 2

کاتلین - توابع Kotlin - Functions

  • مقدمه ای بر توابع کاتلین Introduction to Kotlin Functions

  • کلمه کلیدی بازگشت Return Keyword

  • آرگومان های تابع پیشرفته کاتلین Kotlin Advanced Function Arguments

  • Kotlin - اعلان توابع Kotlin - Declaring Functions

  • کاتلین - پارامترها Kotlin - Parameters

ابزارک های رابط کاربری اندروید Android UI Widgets

  • ایجاد ویجت از فایل Kotlin Creating widget from Kotlin File

  • ابزارک های رابط کاربری اندروید قسمت 1 Android UI Widgets Part 1

  • بازی با ویجت ها Playing with Widgets

  • Kotlin RadioGroup و RadioButtons با Lambda Kotlin RadioGroup and RadioButtons with Lambda

  • ویجت سوئیچ کاتلین Kotlin Switch Widget

  • ویجت CheckBox CheckBox Widget

  • گفتگو Dialog

  • ابزارک های رابط کاربری Android - Layouts Android UI Widgets - Layouts

  • آندروید - ویرایشگر طرح Android - Layout Editor

ناوبری برنامه App Navigation

  • برنامه ناوبری - قسمت 1 Navigation Application - Part 1

  • برنامه ناوبری - قسمت 2 Navigation Application - Part 2

  • برنامه ناوبری - قسمت 3 Navigation Application - Part 3

  • برنامه ناوبری - قسمت 4 Navigation Application - Part 4

Viewbinding در اندروید Viewbinding in Android

  • فعال کردن ViewBinding در اندروید Enabling ViewBinding in Android

  • مثال های عملی با ViewBinding Practical Examples with ViewBinding

ایجاد برنامه Note Creating Note Application

  • ایجاد پروژه ما Creating our Project

  • طراحی UI برای برنامه NOTE Designing UI for NOTE App

  • طراحی رابط کاربری برای برنامه NOTE - قسمت 2 Designing UI for NOTE App - Part 2

نمونه برنامه با RecyclerView Example Application with RecyclerView

  • ایجاد پروژه و اضافه کردن RecyclerView Creating Project and Adding RecyclerView

  • طراحی UI Designing UI

  • برنامه نویسی ViewHolder Coding ViewHolder

چرخه حیات فعالیت Android Android Activity Lifecycles

  • فرآیندهای پیش زمینه در اندروید Foreground Processes in Android

  • فرآیندهای با اولویت پایین Low Priority Processes

  • Android onCreate Method Android onCreate Method

  • روش‌های لغو Override Methods

  • تصویرسازی رویدادهای چرخه حیات فعالیت Illustrating Activity Lifecycle Events

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه Saving and Restoring Instance State

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه به صورت دستی Manually Saving and Restoring Instance State

  • تست برنامه چرخه حیات Testing Lifecycle Application

ویرایشگر چیدمان اندروید استودیو Android Studio Layout Editor

  • ویرایش فعالیت پایه Editing Basic Activity

  • نحوه استفاده از ابزار ویرایشگر طرح بندی اندروید استودیو How to use android studio layout editor tool

  • جلسه ویرایشگر طرح بندی 3 Layout Editor Lecture 3

چیدمان محدودیت Constraint Layout

  • مقدمه و مفاهیم کلیدی چیدمان محدودیت Introduction and Key Concepts of Constraint Layout

  • زنجیره ها و دستورالعمل ها در طرح بندی محدودیت ها Chains and Guidelines in Constraint Layout

  • ویجت ConstraintLayout ConstraintLayout Widget

مدیریت رویداد اندروید Android Event Handling

  • مدیریت رویداد اندروید زیر سرپوش Android Event Handling Under the Hood

  • رویداد OnClick از XML OnClick Event from XML

  • انواع مختلف شنوندگان Different Types of Listeners

  • تنظیم onClickListener روی یک دکمه Setting onClickListener on a Button

  • تنظیم بر روی LongClick listener Setting onLongClick Listener

  • رویدادهای حرکتی Motion Events

کاتلین حرفه ای - کاتلین پیشرفته - اشکال زدایی Professional Kotlin - Advanced Kotlin - Debugging

  • رفع خطاهای کاتلین Fixing errors in Kotlin

  • توسعه BUG در برنامه Developing BUG in Application

  • رفع برنامه ما Fixing our application

  • قدم گذاشتن در داخل و خارج شدن Stepping in and Stepping out

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویس واقعی اندروید در 15 ساعت|گواهی KotlinDevX 2024
جزییات دوره
15.5 hours
80
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
99,639
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Online Computer Science Academy Online Computer Science Academy

دانشمند کامپیوتر، موسس OCSA، Progammer هدف OCSA در سه سال آینده، آموزش برنامه‌نویسی به ۲ میلیون نفر است. همچنین دوره های خود OCSA که همه در اینجا در دسترس هستند، ما با بهترین معلمان کار می کنیم و دوره هایی را برای آموزش مهارت های ضروری مورد نیاز توسعه دهندگان در همه سطوح ایجاد می کنیم. یکی دیگر از فلسفه های مهم این است که دوره های ما توسط متخصصان واقعی تدریس می شود. توسعه دهندگان نرم افزار، محققین پزشکی قانونی دیجیتال با تجربه واقعی و قابل توجه در صنعت، که معلمان بزرگی نیز هستند. همه مربیان ما با تجربه هستند، توسعه دهندگان نرم افزار! تیم ما در حال حاضر مشغول ایجاد دوره های جدید است. چه مبتدی باشید، چه برای اولین بار به دنبال یادگیری نحوه برنامه‌نویسی هستید، یا مهارت‌های موجود خود را تقویت کنید، یا زبان‌ها، چارچوب‌ها یا مهارت‌های جدید را یاد بگیرید، آکادمی تمامی منابع را برای یادگیری از مربیان حرفه‌ای در اختیار شما قرار داده است!