آموزش مبانی طراح شگفت انگیز

Marvelous Designer Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در ابتدا حل یک رابط مبتنی بر الگو می تواند چالش برانگیز باشد. این دوره اصول استفاده از Marvelous Designer را به همراه گزینه های پیشرفته تری که به شما در تولید نتایج خیره کننده کمک می کند ، آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Marvelous Designer 6. آیا شما در تجارت سه بعدی هستید و می خواهید پارچه های سه بعدی ساخته شده به صورت سفارشی را در رندرهای خود قرار دهید؟ یا شاید شما یک طراح مد هستید که می خواهد ایده ها را به روشی واقع گرایانه ارائه دهد؟ در ابتدا حل یک رابط مبتنی بر الگو می تواند چالش برانگیز باشد. در این دوره ، Marvelous Designer Fundamentals ، اصول اولیه را می آموزید ، به رابط کاربری و شیوه تفکر جدید عادت می کنید. ابتدا ، شما در درک اصول رویکرد مبتنی بر الگو در Marvelous Designer فرو خواهید رفت. در مرحله بعدی ، شما ابزارهای مختلفی را که می تواند مورد استفاده قرار گیرد کشف خواهید کرد و نحوه ایجاد لوازم جانبی و مواد را یاد خواهید گرفت. سرانجام ، شما حالت ژست و انیمیشن را کشف خواهید کرد ، و روش هایی را برای بهبود نتیجه نهایی لباس خود کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از رابط و ابزارهای Marvelous Designer خواهید داشت و مجسمه سازی یا مدل سازی از ابتدا که ممکن است ساعتها طول بکشد تا پایان یابد ، از گذشته خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: Marvelous Designer 6.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه و بررسی اجمالی رابط Introduction and Interface Overview

  • مقدمه ای بر الگوها Introduction to Patterns

  • بررسی اجمالی رابط Interface Overview

  • تنظیمات لباس Garment Settings

  • کنترل کننده باد و نور Wind and Light Controller

  • مبانی تغییر پوشاک Fundamentals of Altering Garments

الگوی اساسی و دوخت Basic Pattern-making and Sewing

  • ایجاد شکل اساسی Creating the Basic Shape

  • اضافه کردن آستین Adding the Sleeves

  • M: N خیاطی M:N Sewing

  • ایجاد شورت Creating the Shorts

  • دستیابی به نگاه نهایی Achieving the Final Look

اضافه کردن واقع گرایی از طریق جزئیات لباس Adding Realism Through Garment Detail

  • ایجاد یک بلوز گردن V Creating an Overlapping V-neck Blouse

  • آشنایی با تنظیمات و Tacking Editor Editor Getting to Know Property Editor Settings and Tacking

  • با استفاده از ابزار 3D Button Using the 3D Button Tool

  • ایجاد جیب با خطوط داخلی و لایه لایه Creating Pockets with Internal Lines and Layer Clone

  • با استفاده از ابزار Steam Brush Using the Steam Brush Tool

  • مبانی ابزار Pleats Fundamentals of the Pleats Tool

  • اجرای دامن پلیسه دار Implementing the Pleated Skirt

  • ادامه دامن چین دار Continuing the Pleated Skirt

گرفتن خلاقیت با الگوها و دوخت Getting Creative with Patterns and Sewing

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد آواتار Creating the Avatar

  • پایان دادن به آواتار Finishing the Avatar

  • ایجاد کلون لایه دوم و سوم Creating the Second and Third Layer Clone

  • افزودن جزئیات Adding the Details

مواد Materials

  • استفاده از رنگها و الگوها Applying Colors and Patterns

  • بررسی ایستگاه از پیش تنظیم شده Exploring the Presets

  • آشنایی با خصوصیات فیزیکی Getting to Know the Physical Properties

  • آماده سازی نسخه نهایی Preparing the Final Version

ژست و انیمیشن Posing and Animation

  • خلق پوز Creating Poses

  • مقدمه ای بر انیمیشن Introduction to Animation

  • صادر کردن مدل Exporting the Model

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراح شگفت انگیز
جزییات دوره
3h 15m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
50
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Natalija Jagarinec Natalija Jagarinec

از زمان کودکی ، ناتالیا می دانست که تمرکز اصلی شغلی او همیشه در طیف خلاقیت تخصص است. متولد و بزرگ شده در ماریبور ، اسلوونی ، وی با تأکید بر ارتباط تصویری از دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد. سفر او به عنوان یک فریلنسر آغاز شد و بیشتر در پروژه های با کیفیت بالا در طراحی گرافیک کار می کرد. جابجایی توجه از دنیای 2D به حوزه 3D وقتی اتفاق افتاد که وی شروع به کار برای توسعه بصری کرد ، جایی که مسئولیت های او شامل توسعه مفهوم ، دید هنری و ایجاد پارچه سه بعدی است.