لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Framer X ملزومات
Framer X Essentials
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید با Framer X بلند شوید و بدوید؟ اگر چنین است ، پس این دوره برای شما مناسب است. با امانوئل هنری همراه باشید تا او در طراحی و ایجاد تعاملات خلاقانه با این نمونه قدرتمند UX برای نمونه سازی و ابزار توسعه جلویی و همچنین نحوه کار با اجزای سازنده در Framer X گام بردارد. نحوه استفاده از طرح و ابزار طراحی ، ساخت انتقال ، و اضافه کردن انیمیشن پیمایش. بعلاوه ، نحوه افزودن اجزا components از کد ، استفاده از ویژگیهای پیشرفته مانند جایگزینی و صادرات نمونه اولیه خود را برای به اشتراک گذاشتن آن با سهامداران مشاهده کنید.
موضوعات شامل:
Framer X چیست؟ li>
پیمایش در رابط کاربری li>
طراحی با Framer X
کار با ابزارهای طرح و نقشه li>
تعاملات ساختمان li>
ایجاد م componentsلفه های ساده و پیچیده li>
موارد اضافی اجرا li>
صادر کردن نمونه اولیه شما li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
تعامل خلاق با Framer X ایجاد کنید
Build creative interactions with Framer X
آنچه باید بدانید
What you should know
1. بررسی اجمالی Framer X
1. Framer X Overview
Framer X چیست؟
What is Framer X?
Framer X را نصب کنید
Install Framer X
کد ویژوال استودیو را نصب کنید
Install Visual Studio Code
نمای کلی رابط کاربری و بخش ها
Overview of the user interface and sections
2. طراحی با Framer X
2. Design with Framer X
آشنایی با ابزارهای طرح بندی
Introduction to layout tools
اولین مؤلفه شما
Your first component
معرفی پشته ها
Introduction to stacks
عمق خواص
Properties in depth
آشنایی با ابزارهای ترسیم
Introduction to the drawing tools
معرفی گزینه های پیش نمایش
Introduction to preview options
3. تعامل با Framer X ایجاد کنید
3. Build Interactions with Framer X
مرور کلی از ابزارهای تعاملی
Overview of the interactive tools
آشنایی با انتقال
Introduction to the transitions
آشنایی با ابزار پیمایش
Introduction to the Scroll tool
آشنایی با ابزار صفحه
Introduction to the Page tool
4- مؤلفه های ساده ایجاد کنید
4. Create Simple Components
معرفی یک جزء
Introduction to a component
فروشگاه را کاوش کنید
Explore the store
قطعات را از فروشگاه اضافه کنید
Add components from the store
یک جزء دیگر را از طراحی ایجاد کنید
Create another component from design
5- اجزای پیچیده ایجاد کنید
5. Create Complex Components
اولین مؤلفه شما از کد
Your first component from code
React و Typescript چیست؟
What are React and Typescript?
عمق کد کامپوننت
Component code in depth
پیشنهادهای بیشتری به کامپوننت اضافه کنید
Add more props to component
مؤلفه خود را به صورت کد وارد کنید
Style your component in code
6. ویژگی های پیشرفته در Framer X
6. Advanced Features in Framer X
مقدمه ای برای نادیده گرفتن
Introduction to overrides
پیاده سازی را نادیده بگیرید
Implement overrides
مؤلفه خود را در فروشگاه منتشر کنید
Publish your component to the store
نمونه اولیه خود را صادر کنید
Export your prototype
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات