یک بازی کارتی Auto Battler در بلاک چین Flow ایجاد کنید

Create an Auto Battler Card Game on the Flow Blockchain

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از موتور بازی Unity و بلاکچین Flow یک بازی کارتی به سبک auto battler بسازید. یک بازی دو بعدی با مکانیک Unity Drag and Drop ادغام پیشرفته Unity UI Blockchain با استفاده از بلاک چین Flow پیش نیازها:C# و تجربه Unity مورد نیاز است، این یک بازی متوسط ​​تا پیشرفته است. دوره

با استفاده از Unity و C# یک بازی کارتی Auto Battler ایجاد کنید. سپس یاد بگیرید که چگونه از بلاک چین Flow برای بهبود بازی خود استفاده کنید.

آنچه یاد خواهید گرفت:


  • نحوه استفاده از ویرایشگر Unity

  • Scripting C#

  • رابط کاربری Advanced Unity

  • مکانیک کشیدن و رها کردن

  • اشیاء قابل اسکریپت

آنچه شامل می شود:

  • هنر شخصیت و محیط منحصر به فرد قابل استفاده در پروژه های خود

  • کد منبع کامل بازی تمام شده

  • گواهی تکمیل

این دوره شما را در عرض چند ساعت از صفر به قهرمان می‌برد.

می خواهید عملکرد بلاک چین را به بازی خود اضافه کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره شما را تحت پوشش قرار داده است!


گواهی از دوره های دیگر:

دقیقاً همان چیزی است که من به دنبال آن بودم. قلاب، بوم، و سرکش. بسیاری از الگوهای طراحی خوب نیز، حداقل تا کنون. من این دوره را می گذرانم اما سعی می کنم ویژگی ها را با استفاده از تایپ اسکریپ پیاده سازی کنم. لطفا با یک دوره متوسط ​​دیگر ادامه دهید. خیلی ممنون.

الکس باربر

کاری که می توانید در کمتر از 3.5 ساعت انجام دهید بسیار جالب است! مورگان مفاهیم اصلی را تجزیه می کند و به شما یک نمای کلی از تمام ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در ایده بازی خود می دهد. سرعت خوب و نسبتا جامع! دوست دارم یک بحث عمیق تر در مورد گروه بندی و مدیریت دارایی ها و منابع در هر دو Tiled و Phaser ببینیم. آموزش عالی!

Tech Ninja | وب IT


سرفصل ها و درس ها

خوش آمدید!!! Welcome!!!

  • معرفی دوره Introduction to the course

مقدمه Introduction

  • شروع به کار Getting Started

  • من نمی توانم خودم را نگه دارم I Can't Contain Myself

  • دکمه ها Buttons

  • کارت The Card

  • اسکریپت UICard The UICard Script

  • دکمه قرعه کشی The Draw Button

  • رشته را بکشید Draw String

  • طراحی رابط کاربری Draw UI

  • چه کشیدن What a Drag

  • کنترل کننده کارت Card Controller

  • کاراکتر پیش ساخته Character Prefab

  • معماری بازی Game Architecture

  • Refactor Refactor

  • پایان کشیدن End Drag

  • وضعیت بازی کارت کشیدن Card Drag Game State

  • فیلد رندر Render Field

  • کشیدن کاراکتر Character Drag

  • مانا Mana

به نبرد! To Battle!

  • میدان نبرد Battle Field

  • شخصیت نبرد Battle Character

  • سیستم های نبرد Battle Systems

  • مدیر نبرد Battle Manager

  • نبرد خودکار Battle Auto

  • ایالات نبرد Battle States

  • ایالات نبرد بیشتر More Battle States

  • نبرد بر سر Battle Over

  • نبرد خودکار Auto Battle

  • پایگاه داده تیم Team Database

  • پایگاه داده تیم Seed Seed Team Database

  • نبردهای واقعی Real Battles

  • ادامه نبردهای واقعی Real Battles Cont.

بلاک چین جریان The Flow Blockchain

  • شروع به کار Getting Started

  • مینیون های قراردادی Contract Minions

  • نمایش مینیون ها Display Minions

  • Minions را به روز کنید Update Minions

  • به Testnet مستقر شود Deploy to Testnet

جریان/ادغام وحدت Flow / Unity Integration

  • Flow Unity SDK The Flow Unity SDK

آغاز پایان ... Beginning of the End...

  • پایان بازی End Game

  • بازی تمام شد Game Over

مطالب اضافی - دوره مبتدی یونیتی Additional content - Unity Beginner Course

  • نصب می کند Installs

  • ویرایشگر یونیتی The Unity Editor

  • فیزیکی شدن Getting Physical

  • اولین اسکریپت شما Your First Script

  • صحنه ها و Game Objects Scenes and GameObjects

  • متغیرها Variables

  • آموزش پایه تمام شد! Finished Basic Training!

نمایش نظرات

یک بازی کارتی Auto Battler در بلاک چین Flow ایجاد کنید
جزییات دوره
10 hours
47
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
4,018
5 از 5
ندارد
دارد
دارد
Morgan Page
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Morgan Page Morgan Page

برنامه‌نویس وب و بازی

بیش از 7 سال است که با استفاده از Unity3D بازی‌هایی را توسعه می‌دهم. من در حال حاضر ده بازی منتشر شده در فروشگاه برنامه اندروید دارم. اولین بازی من که تا به حال نوشتم، Isle Survive، بیش از 1 میلیون دانلود داشته و میانگین امتیاز 4 از 5 را داشته است. همچنین پلاگین های Unity متعددی برای فعال کردن اضافه کردن ویژگی ها به بازی های موبایل مانند بنرهای تبلیغاتی و In-App نوشته ام. ' خرید.

        بسته‌های حساب، سیستم‌های حمل و نقل، پردازنده‌های اصلی، وب‌سایت‌ها... من انواع برنامه‌نویسی را انجام داده‌ام، اما اکنون سعی می‌کنم بازی بنویسم و ​​بسیار سرگرم‌کننده‌تر است!

        من هنوز به یاد دارم که چقدر هیجان زده بودم، وقتی ZX81 خود را گرفتم و چند خط اول BASIC را نوشتم. بله، من آنقدر پیر هستم... 

        من عاشق این هستم که چگونه مانع ورود به توسعه بازی در این چند سال گذشته کاهش یافته است. من مطمئن هستم که این ارتباط زیادی با انفجار بازی مستقل فعلی دارد و من برای آینده بسیار هیجان زده هستم.


چرا به سرور discord من ملحق نمی شوید و سلام نمی کنید؟