آموزش ایجاد یک تصویر پزشکی در CINEMA 4D

Creating a Medical Illustration in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک تصویر پزشکی سه بعدی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 14 و Photoshop CS6. در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک تصویر پزشکی سه بعدی ایجاد کنیم. در طول این دوره ها ، مراحل و تکنیک های مورد استفاده - از جمله مدل سازی ، بافت و سایر موارد - را برای ایجاد این تصویر پزشکی سبک با استفاده از CINEMA 4D و Photoshop بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 14 و Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک تصویر پزشکی در CINEMA 4D Creating a Medical Illustration in CINEMA 4D

  • درک هدف ما و مدل سازی صحنه ما Understanding Our Goal and Modeling Our Scene

  • ساختن بافت های ما برای مدل Building Our Textures for the Model

  • شروع به پر کردن صحنه ما با MoGraph Starting to Populate Our Scene with MoGraph

  • شروع به تنظیم روشنایی و دوربین ما Beginning to Set up Our Lighting and Camera

  • اضافه کردن تفاوت های ظریف ظریف و هندسه اضافی Adding in Subtle Nuances and Extra Geometry

  • تنظیم رندر و آماده سازی برای صادرات Setting up Our Render and Preparing for Export

  • تصاویر رندر شده ما را وارد کنید Bringing in Our Rendered Images

  • عنصر پیش زمینه ما را وارد کنید Bringing in Our Background Element

  • تنظیم لایه ها و تنظیم دقیق تصویر ما Finessing Our Layers and Fine-tuning Our Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک تصویر پزشکی در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 37m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Andy Lefton
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Lefton Andy Lefton

اندی لفتون کار خود را درست از کالج به عنوان یک انیماتور پزشکی آغاز کرد و با شور و اشتیاق تجربه خود را در طول 10 سال در یک هنرمند دیجیتال Jack of all Trades ساخته است. او در حال حاضر به عنوان یک انیمیشنگر ارشد مستقل 3D و یک هنرمند VFX ساکن مینیاپولیس ، مینه سوتا کار می کند و پای شعار خود ایستاده است "" در تخیل ، هیچ قانونی وجود ندارد ". او در بسیاری از حوزه های رسانه های دیجیتال کار کرده است ، از فیلم های سینمایی و پخش گرفته تا چندرسانه ای و چاپ دیجیتال متفاوت است. او هنرمندی است که برای دنبال کردن تخیل خود کلاه های زیادی به سر گذاشته و با فداکاری خود پیشرفت می کند. با دانش خود ، او خود را در تمام جنبه های CGI اعمال کرده است ، از پایه های 3D و شروع به کار تا خط انیمیشن ، نقاشی مات ، آهنگسازی ، ردیابی حرکت ، سیال ، پویایی و رندر.