آموزش بازی 2 Framework

Learning Play 2 Framework

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Play 2 Framework یک چارچوب برنامه تحت وب جاوا و اسکالا است که به شما امکان می دهد برنامه های وب را سریع و کارآمد بسازید. اگر با جاوا راحت هستید و درباره Play کنجکاو هستید ، این دوره عملی برای شما مناسب است. به امانوئل هنری بپردازید زیرا او اصول استفاده از Play را برای ساختن یک برنامه وب مرور می کند. امانوئل با معرفی چارچوب و پروژه دوره ، دوره را شروع می کند. وی سپس نحوه دستیابی به مسیریابی ، مدیریت تماسهای HTTP و کار با Twirl ، یک موتور الگوی مبتنی بر Scala را نشان می دهد. برای جمع بندی ، او موارد مهم استفاده را برای Play ، از جمله نحوه تنظیم فرم ها در برنامه با استفاده از Play ، مرور می کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • یادگیری بازی 2 چارچوب Learning Play 2 Framework

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. مراحل اول 1. First Steps

  • بازی معرفی و MVC Play introduction and MVC

  • IDE برای بازی IDE for Play

  • راه اندازی اولیه Initial setup

  • ساختار پروژه بازی کنید Play project structure

  • برخی دستورات اساسی Some basic commands

2. مسیریابی 2. Routing

  • مسیریابی و معرفی اقدامات Routing and actions introduction

  • اجرای مسیریابی HTTP HTTP routing implementation

  • نتایج HTTP HTTP results

  • آشنایی با ستاره های دنباله دار و وب Introduction to Comet and WebSockets

3. قالب زدن با Twirl 3. Templating with Twirl

  • آشنایی با Twirl Introduction to Twirl

  • نحو Twirl به کاوش پرداخت The Twirl syntax explored

  • یک الگوی جدید اجرا شد A new template implemented

  • الگوی جدید ما نهایی شد Our new template finalized

4. مثالهای استفاده 4. Example Uses

  • فرم در پخش Forms in Play

  • از JSON در Play استفاده کنید Use JSON in Play

  • برای API ها بازی کنید Play for APIs

  • ماژول های بازی Modules with Play

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش بازی 2 Framework
جزییات دوره
57m 9s
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
284
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.