آموزش Blender 2.8 Game Creation Character

Blender 2.8 Game Character Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در این دوره ما یک شخصیت بازی را با استفاده از Blender 2.8 ایجاد می کنیم و آن را به Unity صادر می کنیم و پیکربندی می کنیم تا بتوانیم آن را در موتور بازی کنترل کنیم.

در طول دوره، یاد خواهید گرفت:

  • مدلسازی سه بعدی در Blender 2.8

  • نقشه برداری UV

  • بافت و مجسمه سازی

  • پخت یک نقشه معمولی

  • تقلب یک کاراکتر در Blender 2.8

  • متحرک سازی یک چهره دو بعدی با مداد گریس

  • ایجاد چرخه های انیمیشن برای یک بازی ویدیویی

  • صادر کردن یک کاراکتر و انیمیشن ها از Blender 2.8 به Unity

  • ایجاد یک اسکریپت C# در Unity برای کنترل یک شخصیت بازی

اگر تا به حال می خواهید یک شخصیت بازی بسازید، و علاقه مندید که در Blender 2.8 به سرعت بالا بروید، پس این دوره برای شما مناسب است. بنابراین با من همراه باشید تا یک شخصیت بازی را در Blender 2.8 بسازیم.

برای پروژه کلاس می توانید هر شخصیتی را که دوست دارید ایجاد کنید. می توانید از تصاویر مرجع کاراکتر خود برای وارد کردن به بلندر استفاده کنید. اما اگر این اولین تلاش شما برای ایجاد یک شخصیت سه بعدی است، پیشنهاد می کنم تصویر ارائه شده را دنبال کنید تا پروژه شما شبیه پروژه من باشد. سپس دوباره این فرآیند را با کاراکترهای خود امتحان کنید.

من از Blender برای ایجاد کاراکتر سه بعدی استفاده خواهم کرد. و من از تبلت گرافیکی Wacom در مرحله تکسچرینگ استفاده خواهم کرد. اگر تبلت گرافیکی ندارید، می توانید از ماوس کامپیوتر استفاده کنید.

پروژه کلاس خود را در این مراحل آسان تکمیل کنید:

  1. از طریق یک درس ویدیویی تماشا کنید
  2. روند نشان داده شده در ویدیو را تکرار کنید (و کار خود را ذخیره کنید)
  3. به ویدیوی بعدی بروید
  4. وقتی دوره را به پایان رساندید، انیمیشن شخصیت خود را در پروژه کلاس خود پست کنید

این یک پروژه طولانی است و ممکن است کمی طول بکشد. فرآیند ایجاد یک کاراکتر سه بعدی مراحل زیادی دارد. اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، سریعتر و آسان تر می شود.

و با خیال راحت تصاویر و اسکرین شات های پیشرفت خود را در حین حرکت ارسال کنید. دیدن کار شما می تواند برای دیگران الهام بخش باشد.

از آن لذت ببرید! من مشتاقانه منتظر دیدن کار شما هستم! :)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 54 فعال کردن اشیاء صورت 54 Activating the Face Objects

  • 21 ایجاد استخوان بازو و پا 21 Creating the Arm and Leg Bones

  • 12 نقشه برداری UV پا و بازو 12 UV Mapping the Leg and Arm

  • 48 ایجاد و وارد کردن صفحات Sprite 48 Creating and Importing the Sprite Sheets

  • 16 رنگ آمیزی جزئیات ژاکت 16 Painting the Jacket Detail

  • 54 فعال کردن اشیاء صورت 54 Activating the Face Objects

  • 35 اتمام دکل 35 Finishing the Rig

  • 45 ایجاد انیمیشن Jump 45 Creating the Jump Animation

  • 20 شروع دکل 20 Beginning the Rig

  • 17 بافت زیپ و کمربند 17 Texturing the Zipper and Belt

  • 29 تنظیم کنترل انگشتان پا و زانو 29 Setting Up the Toe and Knee Controls

  • 15 تکمیل رنگ های پایه 15 Finishing the Base Colors

  • 41 رندر و تست انیمیشن دوبعدی 41 Rendering and Testing the 2D Animation

  • 07 پایان دادن به دست 07 Finishing the Hand

  • 39 ایجاد انیمیشن Idle 39 Creating the Idle Animation

  • 36 تنظیم برای انیمیشن 36 Setting Up for Animation

  • 23 اتصال شخصیت به ریگ 23 Binding the Character to the Rig

  • 53 متحرک سازی صفحات جن 53 Animating the Sprite Sheets

  • 26 راه اندازی IK Legs 26 Setting Up IK Legs

  • 37 تکمیل تنظیم رابط 37 Finishing the Interface Set up

  • 52 شروع اسکریپت پخش کننده 52 Beginning the Player Script

  • 50 انیمیشن هدف گذاری مجدد بر روی شخصیت ما 50 Retargeting Animations onto Our Character

  • 41 رندر و تست انیمیشن دوبعدی 41 Rendering and Testing the 2D Animation

  • 13 ایجاد یک نقشه UV یکپارچه 13 Creating a Unified UV Map

  • 10 نقشه برداری UV باسن 10 UV Mapping the Hips

  • 06 شروع دست 06 Beginning the Hand

  • 20 شروع دکل 20 Beginning the Rig

  • 23 اتصال شخصیت به ریگ 23 Binding the Character to the Rig

  • 34 قرار دادن اشکال سفارشی 34 Placing the Custom Shapes

  • 01 مقدمه 01 Introduction

  • 16 رنگ آمیزی جزئیات ژاکت 16 Painting the Jacket Detail

  • 52 شروع اسکریپت پخش کننده 52 Beginning the Player Script

  • 32 تکمیل استخوان های شیء کنترلی 32 Finishing the Control Object Bones

  • 17 بافت زیپ و کمربند 17 Texturing the Zipper and Belt

  • 49 پیکربندی کاراکتر در یونیتی 49 Configuring the Character in Unity

  • 38 ترسیم چهره دو بعدی 38 Drawing the 2D Face

  • 04 مدل سازی پاها 04 Modeling the Legs

  • 46 متحرک کردن چهره برای پرش 46 Animating the Face for the Jump

  • 21 ایجاد استخوان بازو و پا 21 Creating the Arm and Leg Bones

  • 29 تنظیم کنترل انگشتان پا و زانو 29 Setting Up the Toe and Knee Controls

  • 43 ادامه انیمیشن Run 43 Continuing the Run Animation

  • 40 متحرک کردن چرخش سر و پلک زدن 40 Animating the Head Turns and Blinks

  • 53 متحرک سازی صفحات جن 53 Animating the Sprite Sheets

  • 40 متحرک کردن چرخش سر و پلک زدن 40 Animating the Head Turns and Blinks

  • 28 والدین و محدودیت های Foot Roll 28 Foot Roll Parenting and Constraints

  • 48 ایجاد و وارد کردن صفحات Sprite 48 Creating and Importing the Sprite Sheets

  • 56 نتیجه گیری 56 Conclusion

  • 11 نقشه برداری UV سر و تنه 11 UV Mapping the Head and Torso

  • 27 ایجاد استخوان های رول پا 27 Creating the Foot Roll Bones

  • 32 تکمیل استخوان های شیء کنترلی 32 Finishing the Control Object Bones

  • 30 اتمام نقاشی با وزن 30 Finishing the Weight Painting

  • 44 اتمام چرخه اجرا 44 Finishing the Run Cycle

  • 36 تنظیم برای انیمیشن 36 Setting Up for Animation

  • 44 اتمام چرخه اجرا 44 Finishing the Run Cycle

  • 55 پیکربندی حرکت شخصیت 55 Configuring the Character Movement

  • 42 شروع چرخه انیمیشن Run 42 Starting the Run Animation Cycle

  • 03 ایجاد نیم تنه 03 Creating the Torso

  • 08 شروع مو 08 Beginning the Hair

  • 33 استخوان های کنترل آینه کاری و تربیتی 33 Mirroring and Parenting Control Bones

  • 19 پخت یک نقشه معمولی 19 Baking a Normal Map

  • 47 صادرات دارایی به یونیتی 47 Exporting Assets to Unity

  • 30 اتمام نقاشی با وزن 30 Finishing the Weight Painting

  • 07 پایان دادن به دست 07 Finishing the Hand

  • 06 شروع دست 06 Beginning the Hand

  • 12 نقشه برداری UV پا و بازو 12 UV Mapping the Leg and Arm

  • 34 قرار دادن اشکال سفارشی 34 Placing the Custom Shapes

  • 31 ایجاد استخوان های شیء کنترلی 31 Creating the Control Object Bones

  • 15 تکمیل رنگ های پایه 15 Finishing the Base Colors

  • 45 ایجاد انیمیشن Jump 45 Creating the Jump Animation

  • 33 استخوان های کنترل آینه کاری و تربیتی 33 Mirroring and Parenting Control Bones

  • 11 نقشه برداری UV سر و تنه 11 UV Mapping the Head and Torso

  • 46 متحرک کردن چهره برای پرش 46 Animating the Face for the Jump

  • 05 ایجاد بازو 05 Creating the Arm

  • 25 تنظیم و تست وزن 25 Adjusting and Testing Weights

  • 19 پخت یک نقشه معمولی 19 Baking a Normal Map

  • 01 مقدمه 01 Introduction

  • 51 راه اندازی کنترلر Animator 51 Setting Up the Animator Controller

  • 51 راه اندازی کنترلر Animator 51 Setting Up the Animator Controller

  • 26 راه اندازی IK Legs 26 Setting Up IK Legs

  • 22 تنظیم رول و آینه 22 Adjusting Roll and Mirroring

  • 14 شروع به رنگ آمیزی بافت 14 Beginning to Texture Paint

  • 05 ایجاد بازو 05 Creating the Arm

  • 50 انیمیشن هدف گذاری مجدد بر روی شخصیت ما 50 Retargeting Animations onto Our Character

  • 09 تمام کردن مو 09 Finishing the Hair

  • 03 ایجاد نیم تنه 03 Creating the Torso

  • 42 شروع چرخه انیمیشن Run 42 Starting the Run Animation Cycle

  • 24 وزن نقاشی شخصیت 24 Weight Painting the Character

  • 25 تنظیم و تست وزن 25 Adjusting and Testing Weights

  • 37 تکمیل تنظیم رابط 37 Finishing the Interface Set up

  • 04 مدل سازی پاها 04 Modeling the Legs

  • 43 ادامه انیمیشن Run 43 Continuing the Run Animation

  • 55 پیکربندی حرکت شخصیت 55 Configuring the Character Movement

  • 38 ترسیم چهره دو بعدی 38 Drawing the 2D Face

  • 31 ایجاد استخوان های شیء کنترلی 31 Creating the Control Object Bones

  • 49 پیکربندی کاراکتر در یونیتی 49 Configuring the Character in Unity

  • 39 ایجاد انیمیشن Idle 39 Creating the Idle Animation

  • 08 شروع مو 08 Beginning the Hair

  • 56 نتیجه گیری 56 Conclusion

  • 47 صادرات دارایی به یونیتی 47 Exporting Assets to Unity

  • 02 مدل سازی سر 02 Modeling the Head

  • 35 اتمام دکل 35 Finishing the Rig

  • 09 تمام کردن مو 09 Finishing the Hair

  • 24 وزن نقاشی شخصیت 24 Weight Painting the Character

  • 10 نقشه برداری UV باسن 10 UV Mapping the Hips

  • 18 اضافه کردن جزئیات مجسمه به مو 18 Adding Sculpt Detail to the Hair

  • 02 مدل سازی سر 02 Modeling the Head

  • 14 شروع به رنگ آمیزی بافت 14 Beginning to Texture Paint

  • 28 والدین و محدودیت های Foot Roll 28 Foot Roll Parenting and Constraints

  • 22 تنظیم رول و آینه 22 Adjusting Roll and Mirroring

  • 27 ایجاد استخوان های رول پا 27 Creating the Foot Roll Bones

  • 13 ایجاد یک نقشه UV یکپارچه 13 Creating a Unified UV Map

  • 18 اضافه کردن جزئیات مجسمه به مو 18 Adding Sculpt Detail to the Hair

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Blender 2.8 Game Creation Character
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
9h 7m
56
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
11 بهمن 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,172
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Darrin Lile

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Darrin Lile Darrin Lile

مدرس معتبر Blender Foundation

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.