آموزش تصویرگر: طراحی شخصیت متحرک

Illustrator: Animated Character Design

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Blender با مجموعه ابزارهای رایگان و درجه حرفه ای خود ، به هنرمندان سه بعدی امکان تحریک و روایت داستانهایی را می دهد که در گذشته فقط آرزو داشتند. در این دوره ، یاد بگیرید که از Blender برای دمیدن یک شخصیت استفاده کنید و با انیمیشن و گفت وگو یک داستان بگویید. هدف این دوره تلفیق ارجاعات ویدئویی و اصول انیمیشن شخصیت برای ایجاد یک فرد متحرک متحرک و متحرک است: آرتور ، یک کارمند ناراضی دفتر و نوازنده ای خنثی شده. بیاموزید که چگونه از ابزارهای انیمیشن در Blender استفاده کنید ، با یک مسیر گفتگو کار کنید و صحنه را سبک و روشن کنید. راهنمای شما ، David Andrade ، نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند زندگی درونی شخصیت خود را تصور کنید و مروری بر روند پس از تولید برای ارائه ویدیوی نهایی.
موضوعات شامل:
  • گوش دادن به کلیپ گفتگو
  • طراحی چارچوب انیمیشن
  • یادگیری نحوه کاراکتر و ریگ صورت
  • مسدود کردن حالت های اصلی شخصیت
  • دریافت بازخورد
  • تنظیم ضمائم
  • گفتگوی مطابقت با انیمیشن
  • تمیز کردن فریم ها با Graph Editor
  • نورپردازی و ارائه انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • پیش نیازها Prerequisites

1. تنظیم محل کار 1. Setting Up the Work Area

  • کار با پروفایل های از پیش تعیین شده Working with preset document profiles

  • فضای کاری خود را تنظیم کنید Setting up your workspace

  • کار با نماها Working with views

  • با استفاده از چند تخته artboard Using multiple artboards

1. از کجا شروع می شود ، داستان سرایی و برنامه ریزی 1. Where it All Begins, Storytelling, and Planning

  • به کلیپ گفتگو گوش دهید و آن را ترسیم کنید Listen to the dialog clip and sketch it out

  • برای مرجع خود ویدیویی ایجاد کنید Create a video for your reference

  • چارچوب انیمیشن را ترسیم کنید Sketch out the animation framework

2. آوردن آثار هنری به Illustrator 2. Bringing Artwork into Illustrator

  • باز کردن پرونده ها Opening files

  • قرار دادن پرونده ها از طریق واردات Placing files via import

2. با آرتور ملاقات کنید 2. Meet Arthur

  • رابط Blender را برای انیمیشن شخصیت تنظیم کنید Set up the Blender interface for character animation

  • با آرتور و نحوه عملکرد دکل های شخصیت آشنا شوید Get to know Arthur and how character rigs work

  • چهره آرتور و نحوه عملکرد دکل های صورت را کاوش کنید Explore Arthur's face and how facial rigs work

  • نحوه عیب یابی خطاهای رایج در بلندر How to troubleshoot common errors in Blender

3. ردیابی کارهای هنری به صورت دستی 3. Tracing Artwork Manually

  • ایجاد لایه های قالب Creating template layers

  • رسم با ابزار Pencil Drawing with the Pencil tool

  • رسم با ابزار Pen Drawing with the Pen tool

  • کار با ابزار Brush Working with the Brush tool

  • کار با ابزار Blob Brush Working with the Blob Brush tool

3. انیمیشن شخصیت 3. Character Animation

  • جلوه های اصلی شخصیت را مسدود کنید Block out the character's key poses

  • چگونه می توان مفهوم زمان بندی را به طور موثر به کار برد How to effectively apply the concept of timing

  • انیمیشن را برای مشاهده و به اشتراک گذاری آماده کنید Prepare the animation for viewing and sharing

  • اهمیت بازخورد The importance of feedback

  • روند بازسازی را شروع کنید Begin the rebuilding process

4- ایجاد اشکال پیچیده 4. Creating Complex Shapes

  • رسم با استفاده از اشکال Drawing using shapes

  • ترکیب اشکال و ابزارها Combining shapes and tools

  • با استفاده از ابزارهای تنظیم Using adjustment tools

  • ایجاد اشکال پیچیده Creating complex shapes

4. جزئیات را اصلاح کنید 4. Refine the Details

  • حرکات بدن را بهینه کنید Tweak the body movements

  • پیوست ها را تنظیم کنید Adjust the appendages

  • صورت پیچیده را با چند کنترل کنترل کنید Manipulate the complex face with a few controls

  • برای مطابقت با انیمیشن با گفتگو کار کنید Work with the dialog to match the animation

  • قابهای اصلی را با Graph Editor پاک کنید Clean up key frames with the Graph Editor

  • نتیجه نهایی را لهستانی کنید Polish off the end result

5- کار با مسیرها 5. Working with Paths

  • انتخاب مسیرها Selecting paths

  • مسیرهای باز و بسته شدن Opening and closing paths

  • پر و نوازش Filling and stroking

  • مسیرهای ایجاد مجدد Reshaping paths

5. مروری کوتاه بر تنظیمات رندر در بلندر 5. A Brief Overview of Render Settings in Blender

  • برای ارائه آخرین صحنه انیمیشن از Cycles استفاده کنید Use Cycles to render the final animation scene

  • انیمیشن را به طور موثر روشن کنید Effectively light the animation

  • ارائه نهایی و پس از تولید Final rendering and post-production

6. با استفاده از Live Trace 6. Using Live Trace

  • سفارشی کردن تنظیمات برای Live Trace Customizing settings for Live Trace

  • گسترش کارهای هنری برای تنظیم دقیق Expanding artwork for fine-tuning

6. و هرگز پایان نمی یابد 6. And It Never Ends

  • از اینجا کجا برویم Where to go from here

7. رنگ آمیزی آثار هنری 7. Coloring Artwork

  • اعمال شیب Applying gradients

  • کار با Live Paint Working with Live Paint

  • بازگرداندن آثار هنری با کولر Recoloring artwork with Kuler

8- اعمال جلوه های سه بعدی 8. Applying 3D Effects

  • ایجاد جلوه های سه بعدی زنده Creating live 3D effects

9. لمس پایان 9. Finishing Touches

  • گروه بندی و کار با سلسله مراتب Grouping and working with hierarchies

  • صادرات تابلوهای هنری Exporting artboards

  • گزینه های ذخیره فایل ها Options for saving files

نمایش نظرات

آموزش تصویرگر: طراحی شخصیت متحرک
جزییات دوره
2h 33m
53
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
57,277
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Angie Taylor Angie Taylor

آنجی تیلور یک کارگردان هنری ، تصویرگر و طراح گرافیک حرکت مستقر در انگلستان است. او هنرهای زیبا را در دانشکده هنر ادینبورگ (دانشگاه هریوت وات) تحصیل کرد و یک حرفه 14 ساله را به عنوان یک گرافیست حرکت در زمینه تولید انیمیشن ، جلوه های بصری و گرافیک حرکات تلویزیونی ، فیلم ، فیلم و وب فعالیت کرد. در این مدت ، آنجی همچنین در صنعت نرم افزار به عنوان متخصص محصولات مشغول به کار بود و به طور مرتب در شرکتهایی از جمله Adobe و Apple شرکت می کرد. آنجی در نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی مانند NAB ، IBC و Macworld تظاهرات و سمینارهای نرم افزاری را درباره روند ساخت فیلم های دیجیتال و فرآیندهای انیمیشن ارائه می دهد. او آموزش و مشاوره سفارشی را برای شرکتهایی از جمله BBC ، Channel 4 ، Carlton ، HTV و MTV ارائه داده است. آنجی نویسنده دو کتاب موفق Creative After Effects است که توسط Focal Press منتشر شده است ، و همچنین Design Essentials برای یک Motion Media Artist که توسط Focal Press نیز منتشر شده است. به وب سایت وی به آدرس http://www.angietaylor.co.uk مراجعه کنید.

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.