بیاموزید که چگونه از Figma ، ابزار طراحی رابط مشترک استفاده کنید. این دوره ویژگی ها و مفاهیمی را که برای شروع اولین پروژه طراحی تجربه کاربری خود (UX) در Figma باید بدانید ، معرفی می کند. نحوه ایجاد پرونده های جدید ، تقسیم بندی پروژه برای چندین صفحه و دستگاه را بیاموزید و شروع به افزودن محتوا ، از جمله اشکال ، تصاویر ، نقاشی ، جلوه ها و متن کنید. سپس برایان وود ، مربی با استفاده از ویژگی های Figma مانند لایه ها ، قالب بندی قابل استفاده مجدد و اجزای سازنده ، نحوه کار دقیق تر - نه سخت تر - را نشان می دهد. در فصل های آخر ، می توانید برای ایجاد نمونه های اولیه عملکردی که واقعاً کل داستان طراحی شما را برای همکاران و مشتریان تعریف می کنند ، تعاملات را به ترکیب اضافه کنید.
توجه: این دوره توسط برایان وود ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه خود ارائه می دهیم.
توسعه دهنده وب ، نویسنده و مربی
برایان وود یک توسعه دهنده وب ، نویسنده و مربی در Muse ، InDesign ، Illustrator و موارد دیگر است.
برایان نویسنده بیش از ده کتاب ( Adobe Illustrator CC 2014 Classroom in a Book و Adobe Muse CC 2014 Classroom in a Book )) ، عناوین آموزشی متعددی را در مورد Muse ، Dreamweaver طراحی کرده است ، InDesign ، Illustrator و سایر نرم افزارهای طراحی. برایان علاوه بر آموزش بسیاری از مشتریان ، از جمله Nordstrom ، REI ، بوئینگ ، استارباکس ، نینتندو و دیگران ، به طور منظم در کنفرانس های ملی مانند Adobe MAX ، HOW Design و HOW Interactive و همچنین رویدادهایی که توسط AIGA و سایر صنایع برگزار می شود صحبت می کند. سازمان های. او همچنین مقالاتی برای SmashingMagazine.com ، Peachpit.com ، CreativePro.com ، مجله Adobe Inspire و موارد دیگر نوشت. برایان دارای یک کانال YouTube به آدرس youtube.com/askbrianwood و یک سایت آموزش شرکتی به آدرس brianwoodtraining.com .
نمایش نظرات