آیا شما یک طراح بازی، هنرمند سه بعدی یا مفهومی یا متعصب بازی های ویدیویی هستید که به دنبال ایجاد یک تجربه بازی با هنر پیکسلی یکپارچهسازی با سیستمعامل هستید؟
به جدیدترین سرمایهگذاری ما در دنیای استفاده از یک نرمافزار آزمایشی رایگان به نام Aseprite نگاه نکنید، جایی که ما شما را در هر مرحله از فرآیند تبدیل عکسهای واقعی به پیکسل هنری برای بازیها راهنمایی میکنیم.
مقدمه
به «Pixel Art Bootcamp: Complete 2D Retro Game Masterclass» خوش آمدید! این کلاس جدید راهنمای یک مرحله ای شما برای تسلط بر هنر طراحی پیکسل در دنیای بازی خواهد بود! چه یک مبتدی کاملا مبتدی باشید و چه به دنبال بهبود مهارت های خود باشید، این کلاس آنلاین جامع همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک هنرمند پیکسل ماهر باید بدانید را پوشش می دهد.
با این 6 بهترین امتیاز درباره جدیدترین ماجراجویی کلاس ما، «Pixel Art Bootcamp: Complete 2D Retro Game Masterclass» هیجان زده شوید:
1. کشف رازهای هنر پیکسل و نقش حیاتی آن در بازی و هنر
2. دستیابی به ابزارهای پیشرفته برای ایجاد پس زمینه های مسحورکننده به سبک قدیمی
3. با استفاده از دستورالعمل های اثبات شده در صنعت برای برجسته کردن هنر پیکسلی خود
4. تسلط بر نرم افزار پیشرو برای هنر پیکسلی دو بعدی و باز کردن پتانسیل کامل آن
5. ایجاد یک بسته دارایی آماده برای استفاده برای طراحی بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل
6. کسب تخصص کامل در خلق شخصیت و انیمیشن با Aseprite
از اصول اولیه هنر پیکسل و پالتهای رنگ گرفته تا تکنیکهای پیشرفته در ایجاد دارایی و انیمیشن، ما شما را تحت پوشش قرار میدهیم. در درسهای عملی غواصی کنید که در آن پسزمینههای طرحدار طراحی میکنید، مجموعههای کاشی پیچیده ایجاد میکنید، و تا ترسیم شخصیتهای خودتان پیش میروید.
شما نه تنها جنبه های فنی، مانند لایه بندی و مونتاژ شبکه را یاد خواهید گرفت، بلکه بینش های ارزشمندی در مورد ملاحظات زیبایی شناختی ضروری برای طراحی جذاب بازی به دست خواهید آورد.
و این تمام نیست! ما مهارتهای شما را با آشنا کردن شما با اصول انیمیشن در Aseprite ارتقا میدهیم - یک تغییر دهنده بازی برای هنرمندانی مانند ما. "Pixel Art Bootcamp: Complete 2D Retro Game Masterclass" شما را در تبدیل عکس های واقعی به پیکسل هنری راهنمایی می کند.
آماده اید ایده های خلاقانه خود را به واقعیت های بی نقص پیکسل تبدیل کنید؟ در این سفر هیجان انگیز به ما بپیوندید!
محتوای کلاس
بنابراین، این چیزی است که ما می خواهیم یاد بگیریم:
· از همان ابتدا، این کلاس یک ترن هوایی در دنیای هیجان انگیز هنر پیکسلی است. ما سفر شما را با ابهام زدایی از هنر پیکسل و کاوش در اشکال و کاربردهای مختلف آن در بازی و فراتر از آن آغاز خواهیم کرد. در ادامه، به این بحث خواهیم کرد که چرا Aseprite جام مقدس خلقت هنر پیکسل است.
سپس به سراغ نرمافزار میرویم و نکات، نکات و ترفندهای ضروری را در اختیار شما قرار میدهیم که میتواند هر کسی را از یک مبتدی در هنر پیکسل به یک هنرمند امیدوار تبدیل کند. آیا نمی دانید چگونه پالت رنگی عالی را برای شاهکار خود انتخاب کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! شما یاد خواهید گرفت که چگونه پالت های رنگی را مانند یک حرفه ای انتخاب و به کار ببرید—مهارتی که بسیاری از هنرمندان کهنه کار آرزو دارند زودتر یاد می گرفتند.
پس زمینه—قهرمانان گمنام هر قطعه تصویری یا بازی. شخصیتهای شما به جهانی برای سکونت نیاز دارند، درست است؟ ما شما را در ساخت پسزمینههای طرحدار ساده اما از نظر زیباییشناختی راهنمایی میکنیم. این دانش بنیادی شما را برای طراحی های پیچیده تر آماده می کند. برای ارتقاء سطح، ما شما را با پسزمینههای اختلاف منظر آشنا میکنیم، تجربهای عملی با حالتهای نمای لایهبندی و کاشیکاری - مهارتهای حیاتی برای هر توسعهدهنده بازی.
در ادامه، روی دارایی های بازی تمرکز خواهیم کرد. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه بازی های ماجراجویی خود را جذاب تر کنید؟ صندوقچه های گنج راه حل هستند و فقط برای دزدان دریایی نیستند! هنگام طراحی صندوقچه های گنج که رمز و راز و جذابیت را به بازی های شما می بخشد، اصول خلق دارایی های هنری پیکسل را یاد خواهید گرفت. در طول مسیر، تکنیک های پیشرفته ای مانند اغراق رنگ و هوازدگی دارایی ها را درک خواهید کرد.
اما صندوقچه گنج بدون جواهرات درخشان و معجون های قوی چیست؟ شما مهارت های جدید خود را برای طراحی جواهراتی که عملاً از روی صفحه نمایش می درخشند، به کار می گیرید. به علاوه، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از تکنیک های سایه زدن و ابزار جایگزینی رنگ، معجون های واقع گرایانه ایجاد کنید. کلکسیون های درون بازی شما نه تنها آیتم ها، بلکه قطعه های هنری خواهند بود!
شخصیتها قلب هر بازی هستند و ما اطمینان میدهیم که شخصیت شما فراموش نشدنی است! چه بخواهید حال و هوای یکپارچهسازی با سیستمعامل داشته باشید یا یک استعداد مدرن، یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت هایی را بکشید که با بازیکنان طنین انداز شود. ما در تصاویر ثابت متوقف نمی شویم. شما همچنین یک کلاس تصادف در انیمیشن شخصیت های خود در Aseprite دریافت خواهید کرد. چه رو به جلو باشند و چه از پهلو، کاراکترهای شما از هر زاویه به بهترین شکل ظاهر خواهند شد—همه در محدودیتهای ابعاد هنری پیکسل.
ساختار کلاس و تحویل
«Pixel Art Bootcamp: Complete 2D Retro Game Masterclass» به شما کمک می کند آنچه را که آموخته اید تمرین کنید. شما در هر زمان به مطالب کلاس دسترسی خواهید داشت، بنابراین می توانید با سرعت و برنامه خود یاد بگیرید.
هر بخش از کلاس شامل چندین درس ویدیویی است که موضوعات خاصی را با جزئیات پوشش می دهد.
چه کسی باید در این کلاس شرکت کند؟
ماجراجویی بازیهای ویدیویی جدید ما برای هر کسی که میخواهد یک بازی هنری پیکسلی یکپارچهسازی با سیستمعامل در Aseprite ایجاد کند، طراحی شده است، چه مبتدی یا یک طراح بازی با تجربه. "Pixel Art Bootcamp: Complete 2D Retro Game Masterclass" ایده آل است برای:
- هر کسی که می خواهد اصول ساخت پیکسل طراحی برای بازی ها را با استفاده از یک پروژه عملی در Aseprite کاوش کند
- هنرمندان سه بعدی، دوبعدی و مفهومی که میخواهند مهارتهای هنری بازیهای خود را به سطح بالاتری برسانند و برای آیتمهای درون بازی یا UI ایجاد کنند.
- هنرمندانی که می خواهند در ایجاد هنر برای بازی یا سایر تجربیات مجازی با استفاده از هنر پیکسل تخصص داشته باشند
خلاصه همه چیز
برای جمع بندی همه چیز، جادوی پیکسل را فراتر از صفحه نمایش گسترش می دهیم. آیا تا به حال می خواهید عکس های واقعی را به هنر پیکسل تبدیل کنید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک تصویر از یک سگ ارائه شده در بسته منابع ما به عنوان مثال. تصور کنید که حیوان خانگی، دوستانتان یا حتی یک منظره منظره را به احساسات هنری پیکسل تبدیل کنید. ما دقیقاً این کار را در این کلاس انجام خواهیم داد!
در این سفر متحول کننده به ما بپیوندید و اولین قدم را برای ایجاد بازی های ویدیویی در Aseprite تنها در 12 درس بردارید.
فرصت پیوستن به ما را در این سفر هیجان انگیز فراموش نکنید. Aseprite را به جعبه ابزار هنرمند بازی خود اضافه کنید و اجازه دهید نمونه کارها به روش های جدید برجسته شود!
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات