لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D Complete : Vol. 2. همه چیز در مورد مدلینگ!
Cinema 4D Complete : Vol. 2. All about Modeling!
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بر مدل سازی چند ضلعی مسلط شوید، هر شی که می خواهید ایجاد کنید همه چیز درباره مدل سازی در سینما 4 بعدی انتخاب، حرکت، مقیاس بندی، چرخش چند ضلعی ها به طور دقیق استفاده از splines برای ایجاد طراحی پیچیده تعریف و ایجاد اشیاء پیچیده با تغییر شکل دهنده ها تسلط بر گردش کار OpenVDB برای رهایی از چند ضلعی ها یادگیری برای مدل سازی بسیاری از اشیاء واقعی با استفاده از تمام دانشی که به تازگی کسب کرده اید پیش نیازها: دانش پایه Cinema 4D
در این جلد دوم، همه چیزهایی که در مورد مدلینگ باید بدانید را خواهید آموخت!
مدل سازی چند ضلعی در هسته هر برنامه سه بعدی قرار دارد. در هر زمینهای که قرار است کار کنید، باید بدانید که چگونه نقاط، لبهها و چندضلعیها را فشار دهید تا دید خود را محقق کنید.
من Lionel VICIDOMINI هستم، یک مربی معتبر Maxon، مربی ارشد Maxon و طراح حرکت مستقر در پاریس، فرانسه. من معتقدم که برای تسلط واقعی بر یک نرم افزار باید آن را با جزئیات یاد بگیرید. من این سری آموزش را ایجاد کرده ام تا یک کتابچه راهنمای تصویری از Cinema 4D ایجاد کنم و در عین حال سرگرم کننده ترین کار ممکن را داشته باشم.
در این آموزش خواهید آموخت:
نحوه انتخاب، جابهجایی، مقیاسبندی و چرخش چند ضلعیها با دقت، روان و تا حد امکان سریعتر برای اجازه دادن به گردش کار روانتر
همه چیز در مورد splines , آن اشکال برداری که برای ایجاد اشیاء پیچیده بسیار مفید هستند
ژنراتورها، مانند آینه، remesher و Subdivision Surface بسیار قدرتمند، در هسته مدل سازی چند ضلعی قرار دارند
دستورات چند ضلعی، مانند ابزار extrude، bevel، و همچنین stich'n'sew و بسیاری از ابزارهای کمتر شناخته شده
تغییر شکلدهندهها، که به شما امکان میدهند اجسام را مطابق با نیازهای خود شکل دهید یا حتی مدلهای کامل را از نمونههای اولیه ساده بسازید
مدلسازی OpenVDB، راه دیگری برای ایجاد اشیاء پیچیده به صورت پارامتری بدون دردسر چند ضلعیها
چندین کارگاه در پایان دوره به شما مثالهای واقعی و نحوه مدلسازی بسیاری از اشیاء را آموزش میدهند: یک پیچ، یک قاشق، یک فنجان قهوه و نگهدارنده آن، یک توپ فوتبال و بسیاری موارد دیگر.
این آموزش بر روی R23 ضبط شده است اما می توانید آن را به راحتی در نسخه های قبلی نرم افزار تا R17 دنبال کنید.
لازم نیست جلد اول این مجموعه را دنبال کرده باشید، اما میتواند بسیار کمک کند، به خصوص اگر تازه کار سه بعدی هستید.
سرفصل ها و درس ها
مفاهیم اصلی چند ضلعی ها
The Core Concepts of Polygons
فایل های تمرین، پروژه های نهایی و فایل های سفارشی سازی
Exercice files, final projects and customization files
R25 و + : استفاده از چیدمان های قدیمی برای پیگیری بهتر آموزش ها
R25 and + : Using the old layouts to better follow the tutorials
R25 و +: گشت و گذار در رابط جدید
R25 and + : Tour of the new interface
نصب رابط سفارشی
Installing the Custom Interface
چند ضلعی چیست؟
What is a polygon ?
N-Gone چیست؟
What is a N-Gone ?
مدیر ساختار
The Structure Manager
معمولی ها
The normals
تگ فونگ
The Phong Tag
انتخاب نقاط، لبه ها و چند ضلعی ها
Selecting Points, Edges and Polygons
انتخاب های Grow, Shrink, Connected
The Grow, Shrink, Connected selections
حلقه، حلقه، طرح کلی، مسیر و انتخاب پر
The Loop, Ring, Outline, Path and Fill Selections
قرار دادن محور در جایی که می خواهید
Placing the Axis Where you Want
جهت گیری محور
Orienting the Axis
انتخاب نرم
Soft Selection
ایجاد نقشه های Vertex
Creating Vertex Maps
نقاشی نقشه های Vertex
Painting Vertex Maps
Splines
The Splines
به دنیای شگفت انگیز Spline خوش آمدید
Welcome to the Wonderful World of Spline
باز کردن، بسته شدن اسپلاین ها، نقاط متحرک در اطراف
Opening, Closing Splines, Moving Points Around
نمایش نظرات