آموزش اجرای اسکریپت نویسی با استفاده از Python در مایا و Pdplayer

Render Scripting Using Python in Maya and Pdplayer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما خواهیم دید که چگونه می توانیم از گزینه های اسکریپت رندر قبل و بعد برای اتوماسیون فرآیندهای زمانبر استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014، Pdplayer 1.0.7.6، Python 2.7، Notepad ++ 6.5.3. در طول این درس ها ، ما به چگونگی استفاده از گزینه های اسکریپت رندر قبل و بعد برای بررسی خودکار فرایندهای زمان خواهیم پرداخت. این گزینه ها اغلب نادیده گرفته می شوند و کاربرد بسیار خوبی دارند. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانیم از اینها استفاده کنیم ، برای مثال پس از پایان کار با برخی از داده های صحنه و پیوست تصویر ، ایمیل ارسال کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان به صورت خودکار کامپایلرهای سیلیکی را برای QuickTime و NUKE ایجاد و تولید کرد. در پایان این آموزش ، شما باید درک گسترده تری از نحوه استفاده از این پارامترها داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014، Pdplayer 1.0.7.6، Python 2.7، Notepad ++ 6.5.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اجرای اسکریپت نویسی با استفاده از Python در مایا و Pdplayer Render Scripting Using Python in Maya and Pdplayer

  • آموزش اصول نگارش قبل و بعد Learning the Basics of Pre and Post Scripting

  • شروع اسکریپت Render Time Smooth Beginning the Render Time Smooth Script

  • نهایی کردن اسکریپت زمان رندر ما Finalizing Our Render Time Script

  • ایجاد اسکریپت Pre Render برای به روزرسانی مسیر بافت ما Creating a Pre Render Script to Update Our Texture Path

  • ارسال ایمیل از طریق پایتون Sending Email via Python

  • ارسال اطلاعات صحنه و رندر تصویر Emailing Scene Data and Render Image

  • یادگیری توابع اساسی Pdplayer Learning the Basic Functions of Pdplayer

  • تغییر و ایجاد قالب فایل Pdpcmd Pdplayer Altering and Creating Pdplayer's Pdpcmd File Format

  • تنظیم اسکریپت رندر قبل و بعد برای مایا بچ Setting up Pre and Post Render Script for Maya Batch

  • ایجاد خط فرمان Quicktime از طریق Python و Pdplayer Creating Quicktime Command Line via Python and Pdplayer

  • ایجاد فایلهای Quicktime از دنباله ارائه شده ما Generating Quicktime Files from Our Rendered Sequence

  • تنظیم اصول اسکریپت تجزیه و تحلیل پاس ما Setting up the Basics of Our Pass Analysis Post Script

  • ادغام اسکریپت Pass ما با مایا Integrating Our Pass Script with Maya

  • ایجاد اسکریپت Pdplayer Slap Comp و صادرات NUKE Creating a Pdplayer Slap Comp Script and NUKE Export

  • ادغام اسکریپت Slap Comp ما در مایا Integrating Our Slap Comp Script into Maya

  • بررسی دوره و نکات اضافی Review of the Course and Additional Tips

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش اجرای اسکریپت نویسی با استفاده از Python در مایا و Pdplayer
جزییات دوره
2h 28m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jimmy Johansson Jimmy Johansson

جیمی جوهانسون در سوئد متولد و بزرگ شده است ، یک هنرمند فنی فداکار و رانده شده است. او با شرکت هایی مانند Mainframe ، Storm Studios و The Moving Picture Company همکاری کرده است. فیلمبرداری وی شامل عناوینی چون مرد پولادین ، ترول هانتر ، جنگ جهانی زد و سایه های تاریک است. به تازگی ، او به عنوان مدیر فنی ناظر برای اولین فیلم انیمیشن استریوسکوپی سوئد فراتر از آن سو فعالیت می کرد. وظایف اصلی او در توسعه فنی یک تولید ، مانند تقلب و توسعه خطوط لوله است که او دائما سعی می کند مرزها را کنترل کند. جیمی معتقد به اشتراک ایده ها و فن آوری هایی است که با سخنرانی در کارگاه ها و م institسسات آموزشی انجام می دهد. امروز او شرکت خود را به نام Infigo Labs در حال توسعه ابزارها ، خطوط لوله و سیستم های مدیریتی برای صنعت جلوه های تصویری اداره می کند.