نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش مایا ، ما در مورد تقلب صورت مبتنی بر مفصل در مایا خواهیم آموخت. در این آموزش مایا ، در مورد تقلب صورت مبتنی بر مفصل در مایا ، یاد خواهیم گرفت. در طول این دوره ها ما به جای استفاده از اتصالات سنتی ، از اتصالات استفاده خواهیم کرد. ما از متصل کننده ها و اتصالات جبران کننده برای اتصال به منحنی های NURB استفاده خواهیم کرد. این منحنی ها اساس کار دکل خواهد بود. این بسیار ساده ، و بسیار موثر است. پس از ایجاد دکل ، دکل در انواع مختلف مش دوباره قابل استفاده است.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب صورت مبتنی بر مشترک در مایا
Joint-Based Facial Rigging in Maya
-
ایجاد منحنی های Nurbs
Creating the Nurbs Curves
-
ایجاد موقعیت یاب و یادگیری اتصالات افست
Creating Locators and Learning Offset Joints
-
ادامه یادگیری در مورد اتصالات افست
Continuing to Learn About Offset Joints
-
اطلاعات بیشتر در مورد یاب ها و اتصالات افست
More on Locators and Offset Joints
-
ایجاد اتصالات سر و گردن
Creating the Head and Neck Joints
-
شروع به حذف شخصیت
Beginning to Skin out Character
-
ادامه دادن به شخصیت
Continuing to Skin the Character
-
پایان دادن به شخصیت
Finishing Skinning the Character
-
ایجاد اولین اشکال ترکیبی
Creating Our First Blend Shapes
-
ایجاد عبارات برای کنترل منحنی ها
Creating Expressions to Control Curves
-
اطلاعات بیشتر در مورد کنترل منحنی های ما
More on Controlling Our Curves
-
ایجاد عبارات بیشتر برای کنترل
Creating More Expressions to Control
-
اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد عبارات
More on Creating Expressions
-
عباراتی را برای پوست کردن و ترکیب اشکال ایجاد کنید
Create Expressions for Skinning and Blend Shapes
-
ایجاد عبارات بیشتر برای پوست اندازی
Creating More Expressions for Skinning
-
تنظیم کنترل ها و عبارات نرم برای چشم ها
Setting up Controls and Soft Expressions for the Eyes
-
شروع به بسته بندی دکل ما
Beginning to Wrap up Our Rig
-
تکمیل دکل صورت
Completion of the Facial Rig
نمایش نظرات