آموزش ایجاد یک بازی وب مبتنی بر فیزیک در JavaScript و HTML5

Creating a Physics-Based Web Game in JavaScript and HTML5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش جاوا اسکریپت و HTML5 ما تمام مراحل را از مفهوم ، طراحی و انیمیشن تا توسعه نهایی یک بازی HTML5 پویا طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: HTML5 ، JavaScript ، jQuery ، Photoshop CC ، Google Chrome ، Texture ... در این آموزش جاوا اسکریپت و HTML5 ما تمام مراحل را از مفهوم ، طراحی و انیمیشن تا توسعه نهایی یک بازی HTML5 پویا طی خواهیم کرد. چند موردی که ما به آنها خواهیم پرداخت شامل صادرات و انیمیشن sprite ، یکپارچه سازی موتور فیزیک ، هندلینگ دستگاه HiDPI و همچنین ساختار کد بازی ما ، جدا کردن رابط کاربری ما از منطق بازی و پیاده سازی سیستم های امتیاز دهی به عقب است. با پایان این آموزش جاوا اسکریپت و HTML5 ، شما از جریان کار ایده پردازی ، انیمیشن سازی و توسعه ایجاد یک بازی از ابتدا تا انتها آگاهی بیشتری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: HTML5 ، JavaScript ، jQuery ، Photoshop CC ، Google Chrome ، Texture Packer 3.3.4 ، Sublime Text 2.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بازی وب مبتنی بر فیزیک در JavaScript و HTML5 Creating a Physics-Based Web Game in JavaScript and HTML5

  • مفهوم بازی Concepting the Game

  • نشان دادن نمادهای بازی Illustrating the Game Icons

  • متحرک روحانی Animating Sprites

  • صادرات Sprites برای توسعه بازی Exporting Sprites for Game Development

  • راه اندازی ابزارهای اولیه HTML5 ، کتابخانه ها و چارچوب ها Setting up Our Initial HTML5 Tools, Libraries and Frameworks

  • پیاده سازی کتابخانه pixi.js Implementing the pixi.js Library

  • پاسخگو بودن بازی ما Making Our Game Responsive

  • یکپارچه سازی Box2dweb با pixi.js Integrating Box2dweb with pixi.js

  • اجرای رفع اشکال Box2d Implementing the Box2d Debugger

  • پیاده سازی منطق بازی اصلی ما Implementing Our Primary Game Logic

  • اجرای عملکرد بمب آناناس Implementing Pineapple Bomb Functionality

  • درک برخورد Bitmask Understanding Bitmask Collisions

  • مدیریت تعامل ماوس Box2d Handling Box2d Mouse Interaction

  • پیاده سازی UI Implementing the UI

  • پیاده سازی Visuals و UI با Box2d Physics Implementing Visuals and UI with Box2d Physics

  • پیاده سازی ویژوال ها و نگاه اول به توینمکس Implementing Visuals and Taking a First Look at Tweenmax

  • مرور بازی زنده Reviewing the Live Game

  • وارد عملکرد رابط کاربری ما می شوید Delving into Our Interface Functionality

  • افزودن دکمه ها و قرار دادن عناصر UI Adding Buttons and Placing UI Elements

  • ساخت یک تایمر شمارش معکوس Building a Countdown Timer

  • ساخت سیستم امتیاز Building a Score System

  • ساخت یک سیستم از دست رفته زندگی ها Building a Lives Lost System

  • پیاده سازی انیمیشن کلیپ فیلم Implementing Movieclip Animation

  • تلفیق کد بازی Consolidating the Game Code

  • جلوه های صوتی را پیاده سازی کنید Implement Sound Effects

  • حسابداری برای Dprs منحصر به فرد و افزودن انیمیشن شکوفا می شود Accounting for Unique Dprs and Adding Animation Flourishes

  • انیمیشن قطره قطره و چرخش تصادفی Animating the Random Drips and Swirls Flourishing

  • ساخت یک سیستم بالاترین امتیاز Building a Highscore System

  • ایجاد یک امتیاز عالی ارسال اسکریپت PHP Creating a Highscore Submit PHP Script

  • قرار دادن یک رابط کاربری ساده Highscore Laying out a Simple Highscore UI

  • مدیریت ورودی صفحه کلید Handling Keyboard Input

  • استفاده از Ajax برای ارسال و مشاهده امتیازات Using Ajax to Submit and View Scores

  • نهایی کردن توسعه و بهینه سازی در Chrome Finalizing Development and Optimizing in Chrome

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بازی وب مبتنی بر فیزیک در JavaScript و HTML5
جزییات دوره
5h 52m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
29
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Japhia Olson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Japhia Olson Japhia Olson

جافیا اولسون بیش از 10 سال در صنعت طراحی خلاق کار کرده و Mint Design Company LLC را کار می کند ، جایی که وی در زمینه توسعه وب/بازی بسیار تعاملی و برنده جوایز ، کارهای طراحی گویا و استراتژیهای جامع UX تخصص دارد.