آموزش ایجاد یک قهرمان علمی تخیلی در مایا و سیلو

Creating a Sci-fi Hero in Maya and Silo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش، نحوه ساخت، UV، بافت، ژست، نور و رندر قهرمان علمی تخیلی را خواهیم دید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013, Silo 2.2, Photoshop CS6. در طول این آموزش، نحوه ساخت، UV، بافت، ژست، نور و رندر قهرمان علمی تخیلی را خواهیم دید. ما قصد داریم تمام پایه ها را در حین ایجاد این شخصیت قهرمان علمی تخیلی پوشش دهیم. به‌جای تمرکز بر روی چند ناحیه کلیدی، هر یک از جنبه‌های ساخت او را با جزئیات بررسی خواهیم کرد، از اولین چند ضلعی تا پیکسل نهایی. قبل از اینکه از سطوح تقسیم‌بندی برای بیرون آوردن بقیه بدن و زره‌های او استفاده کنیم، با چیزهای اولیه شروع می‌کنیم که پایه‌های شخصیت را تشکیل می‌دهند. با آماده شدن مدل، مجموعه کاملی از اشعه ماوراء بنفش را اعمال می کنیم و همچنین به اضافه کردن بافت های دقیق می پردازیم. علاوه بر این، ما همچنین به طور خلاصه اضافه کردن یک ریگ به شخصیت را بررسی می کنیم تا بتوانیم قبل از اینکه صحنه را روشن کنیم، سایه بان های خود را تنظیم کنیم، تنظیمات نهایی خود را انجام دهیم و پاس های رندر خود را خروجی دهیم. در نهایت ما همه چیز را در فتوشاپ با هم مخلوط می کنیم و کمی جادو اضافه می کنیم تا رندر نهایی خود را به ما ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013، Silo 2.2، Photoshop CS6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک قهرمان علمی تخیلی در مایا و سیلو Creating a Sci-Fi Hero in Maya and Silo

  • آماده سازی پروژه Project Preparation

  • بلوک های شروع Starting Blocks

  • ترکیب اولیه های اولیه Combining the Initial Primitives

  • اضافه کردن دست ها و پاها Adding the Hands and Feet

  • شروع کار روی صورت Beginning Work on the Face

  • افزودن جزئیات چشم و دهان Adding Eye and Mouth Details

  • گوش دادن به مدل Giving the Model an Ear

  • ادامه کار روی شکل گوش Continuing Work on the Ear Shape

  • شروع به پالایش بدن Starting to Refine the Body

  • شروع کار روی زره Beginning Work on the Armor

  • اضافه کردن زره بیشتر به پا Adding More Armor to the Leg

  • ایجاد پانل های هیپ Creating the Hip Panels

  • ساخت قطعات زره بازو Building Arm Pieces of Armor

  • اضافه کردن مو و سنبله Adding the Hair and Spikes

  • آماده سازی نقشه UV UV Mapping Preparation

  • UV نقشه برداری بازو و زره UV Mapping the Arm and Armor

  • UV نقشه برداری مو UV Mapping the Hair

  • پختن نقشه های پراکنده Baking Out Diffuse Maps

  • اضافه کردن اسکلت Adding a Skeleton

  • مقدمه ای بر ابزار مخلوقات Introduction to Creature Tools

  • تنظیم وزن پوست Adjusting Skin Weights

  • چسباندن زره به اسکلت Attaching Armor to the Skeleton

  • افزودن جزئیات به بافت های ما Adding Details to Our Textures

  • ایجاد نقشه های دست انداز و چشمگیر Creating Bump and Specular Maps

  • نورپردازی صحنه ما Lighting Our Scene

  • تنظیمات رندر و تنظیمات سایه Render Setup and Shadow Tweaks

  • تنظیمات سایه زن Shader Adjustments

  • رندر پاس ها و لایه ها Render Passes and Layers

  • ترکیب تصویر نهایی Compositing the Final Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک قهرمان علمی تخیلی در مایا و سیلو
جزییات دوره
6h 33m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.