آموزش تولید رویه زمین با وحدت

Procedural Terrain Generation with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه نویسی محیط های واقعی با سی شارپ از طریق دستکاری الگوریتمی داده های مش و پوشش گیاهی. از رویکردهای الگوریتمی مختلف برای ایجاد محتوای تولید شده رویه ای استفاده کنید. شبکه های زمین دستکاری شده با کد برای ایجاد مناظر واقعی به نظر می رسد. بافت بافت به صورت رویه مشبک می شود. در مورد اصول طراحی دخیل در تولید زمین های زیبا و دلپذیر بحث کنید. تنظیمات رندر را در یونیتی دستکاری کنید تا نتایج بهتری در دوربین ایجاد کنید. پنجره های Unity سفارشی و عناصر رابط کاربری گرافیکی را برای استفاده در ویرایشگر ایجاد کنید. پیش نیازها: باید با سی شارپ و موتور توسعه بازی یونیتی آشنا باشید. شما باید احترام سالمی برای ریاضی قائل شوید. شما باید مجذوب تولید رویه‌ای و آنچه که می‌تواند انجام دهد، باشید.

ایجاد زمین‌های مجازی زیبا فقط در اختیار هنرمند نیست، بلکه در اختیار برنامه‌نویس نیز است. اگر بتوانید از مهارت های برنامه نویسی خود در سی شارپ برای دستکاری مش برای ایجاد مناظر واقع گرایانه، با استفاده از الگوریتم های توسعه یافته توسط محققانی که شکل گیری و فرسایش منظره را مطالعه می کنند، استفاده کنید، چه؟ خوب اکنون می توانید.

در این دوره، پنی تکنیک‌های تولید زمین رویه‌ای را با استفاده از سبک آموزشی جامع و تحسین‌شده بین‌المللی خود و تخصص خود از بیش از 25 سال تدریس، تحقیق و کار در بازی‌ها و گرافیک رایانه‌ای معرفی می‌کند. در طول دوره، کارگاه‌های عملی را دنبال خواهید کرد، که برای آموزش تکنیک‌های اساسی مورد استفاده برای ایجاد مناظر مجازی واقعی طراحی شده‌اند.

نحوه برنامه نویسی و کار با:

را بیاموزید
  • Voronoi Tessellation

  • جابجایی نقطه میانی

  • صدای پرلین

  • Splat Maps

  • درختان و پوشش گیاهی

  • ابرها

  • آب و هوا

  • فرسایش

  • ...و آب

محتویات و نمای کلی
این دوره با بررسی ماهیت یک منظره و ملاحظات طراحی که باید در تصمیم گیری در مورد ساختار، رنگ و پوشش گیاهی لحاظ کنید، آغاز می شود. شما یاد خواهید گرفت که چه چیزی یک زمین به نظر طبیعی می دهد، بنابراین می توانید آن را در Unity تکرار کنید.

در ادامه، برخی از محبوب‌ترین الگوریتم‌های مورد استفاده در تولید زمین‌ها (از جمله بسیاری از تکنیک‌های فراکتال و تسلاسیون) را که می‌توان با هم برای ایجاد مناظر کوهستانی تصادفی و در عین حال متقاعدکننده استفاده کرد، بررسی خواهیم کرد.

وقتی از شکل‌گیری منظره مطمئن شدید، به بافت‌سازی زمین با تصاویر مختلفی می‌رویم که می‌توانند از طریق splatmaps در ارتفاع‌ها و شیب‌های مختلف قرار گیرند. سپس، قبل از بررسی روش‌های فرسایش، به تزئین زمین با درختان، صخره‌ها و چمن‌ها با رویکرد الگوریتمی ادامه دهید، که این سطح واقعی گرایی را اضافه می‌کند.

این دوره با توسعه یک سیستم تولید ابر و کاوش در سیستم‌های ذرات برای افزودن باران، برف و سایر اثرات جوی به منظره نهایی پایان می‌یابد.

در سرتاسر، ما کد ویرایشگر Unity سفارشی خود را توسعه خواهیم داد که به شما امکان می دهد عملکرد و ساختار بیشتری را در Unity Inspector ایجاد کنید، و همچنین ویرایشگر ویندوز خود را ایجاد کنید.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های پنی می گویند:

  • پنی یک مربی عالی است و در تجزیه مفاهیم پیچیده به موضوعات کوچکتر و آسان کار بسیار خوبی انجام می دهد.

  • سبک تدریس پنی بسیار با انگیزه و مصور است.

  • این دوره عالی است. مدرس همه چیزهایی را که باید بدانید توضیح می‌دهد و شما را تشویق می‌کند تا خودتان را آزمایش کنید و به چالش بکشید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • نحوه مطالعه این دوره How to Study This Course

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • خوش آمدی Welcome

  • سوالات متداول FAQs

شیء Unity Terrain The Unity Terrain Object

  • پشت صحنه یک شیء زمینی Behind the Scenes of a Terrain Object

  • دستی ایجاد زمین قسمت 1 Manual Terrain Creation Part 1

  • دستی ایجاد زمین قسمت 2 Manual Terrain Creation Part 2

  • اصول طراحی برای زیبایی شناسی زمین Design Principles for Terrain Aesthetics

  • چالش بازتولید منظره Landscape Reproduction Challenge

  • آزمون 1 Quiz 1

  • آماده شدن برای ایجاد یک ویرایشگر سفارشی Getting Ready to Create a Custom Editor

  • ایجاد ارتفاعات تصادفی قسمت 1 Generating Random Heights Part 1

  • تولید ارتفاعات تصادفی قسمت 2 Generating Random Heights Part 2

  • بارگیری داده های نقشه ارتفاع از یک تصویر Loading Height Map Data from an Image

  • آزمون 2 Quiz 2

  • کد راه حل Solution Code

پرلین نویز Perlin Noise

  • تئوری نویز Noise Theory

  • پیاده سازی Simple Perlin Noise Implementing Simple Perlin Noise

  • حرکت براونی Brownian Motion

  • نکته ای سریع درباره کد GUITable A Quick Note About GUITable Code

  • صدای پرلین چندگانه Multiple Perlin Noise

  • کد راه حل Solution Code

ورونوی تسسلیشن Voronoi Tessellation

  • Voronoi Tessellation چیست؟ What is Voronoi Tessellation

  • ایجاد قله های کوهستانی Creating Mountain Peaks

  • اصلاح دامنه های کوهستانی Modifying Mountain Slopes

  • قله های تصادفی متعدد Multiple Random Peaks

  • افزودن انتخابی از انواع توابع Adding a Choice of Function Types

  • کد راه حل Solution Code

جابجایی نقطه میانی Midpoint Displacement

  • مقدمه ای بر MPD Introduction to MPD

  • پله الماس The Diamond Step

  • پله مربع The Square Step

  • صاف کردن قسمت 1 Smoothing Part 1

  • صاف کردن قسمت 2 Smoothing Part 2

  • کد راه حل Solution Code

بافت سازی Texturing

  • فرمت جدید Splatmap برای Unity V.2018.3 New Splatmap format for Unity V.2018.3

  • Splatmaps Splatmaps

  • تعیین ارتفاع بافت Specifying Texture Heights

  • ترکیب همپوشانی های بافت Blending Texture Overlaps

  • تمام شدن اتاق در ویرایشگر Inspector؟ Running out of Room in the Inspector Editor?

  • بافت در زمین های شیب دار Texturing on Steep Terrain

  • ایجاد یک بافت رویه ای Creating a Procedural Texture

  • ساخت یک بافت بدون درز Making a Seamless Texture

  • ذخیره یک بافت در پوشه Assets Saving a Texture into the Assets Folder

  • تغییر مقادیر جهانی پیکسل Modifying Global Pixel Values

  • کد راه حل Solution Code

  • نمایش چالش نقشه ارتفاع Displaying Heightmap Challenge

زندگی گیاهی Vegetation

  • کار با نمونه های اولیه درختی قسمت 1 Working with Tree Prototypes Part 1

  • کار با نمونه های اولیه درختی قسمت 2 Working with Tree Prototypes Part 2

  • کار با لایه ها Working With Layers

  • تنظیم ارتفاع درخت Setting Tree Heights

  • تنظیم ویژگی های درخت Setting Tree Properties

  • تعیین موقعیت درختان برای اندازه های مختلف مقیاس زمین Fixing Tree Positions for Differing Terrain Scale Sizes

  • کد راه حل Solution Code

جزئیات Details

  • افزودن جزئیات Adding Detail

  • تنظیمات جزئیات Detail Settings

  • تنظیمات پیشرفته جزئیات Advanced Detail Settings

  • کد راه حل Solution Code

اب Water

  • اضافه کردن آب Adding Water

  • ایجاد خط ساحلی قسمت 1 Shoreline Creation Part 1

  • ایجاد خط ساحلی قسمت 2 Shoreline Creation Part 2

  • کد راه حل Solution Code

قرار گرفتن در معرض طبیعی Natural Exposure

  • فرسایش Erosion

  • باران Rain

  • حرارتی Thermal

  • جزر و مد Tidal

  • رودخانه River

  • باد Wind

  • جهت باد Wind Direction

  • چالش دره Canyon Challenge

  • کد راه حل Solution Code

فضای باز بزرگ The Great Outdoors

  • مه Fog

  • ابرها قسمت 1 Clouds Part 1

  • ابرها قسمت 2 Clouds Part 2

  • مدیریت ابری Cloud Management

  • نقاشی ابری Cloud Painting

  • استفاده از ابرها Using Clouds

  • سایه های ابری Cloud Shadows

  • گنبدهای آسمان Sky Domes

  • ذرات برای اثرات آب و هوا قسمت 1 Particles for Weather Effects Part 1

  • ذرات برای اثرات آب و هوا قسمت 1 - ادامه دارد Particles for Weather Effects Part 1 - Continued

  • ذرات برای اثرات آب و هوا قسمت 2 Particles for Weather Effects Part 2

  • کد راه حل Solution Code

لمس نهایی Final Touches

  • به‌روزرسانی‌های Post Processing Stack برای نسخه V.2018.3 Updates to Post Processing Stack for V.2018.3

  • تنظیمات رندر پیشرفته Advanced Render Settings

  • پروژه نهایی Final Project

سخن پایانی از مربی A Final Word From The Instructor

  • کلمات پایانی Final Words

  • الان کجا؟ Where to Now?

نمایش نظرات

آموزش تولید رویه زمین با وحدت
جزییات دوره
15 hours
86
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
10,182
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.