آموزش رندر Flicker-Free Final Gather در Maya

Rendering Flicker-Free Final Gather in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های مایا، تعدادی از تکنیک‌ها را بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم در مایا از آنها برای کمک به حذف مشکلات سوسو زدنی که اغلب هنگام رندر کردن با Final Gather با آن مواجه می‌شویم، استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2013. در این سری از آموزش‌های مایا، تعدادی از تکنیک‌ها را بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم در مایا از آنها برای کمک به حذف مشکلات سوسو زدنی که اغلب هنگام رندر کردن با Final Gather با آن مواجه می‌شویم، استفاده کنیم. این سوسو زدن یک مشکل بسیار رایج است که رفع آن دشوار است. ما این دوره را با بررسی مکانیک راه حل جمع آوری نهایی و توضیح اینکه چرا این سوسو زدن تنها بخشی طبیعی از فرآیند جمع آوری نهایی است آغاز خواهیم کرد. از آنجا، راه‌هایی را یاد می‌گیریم که از طریق آنها می‌توانیم رفع مشکل را شروع کنیم، استفاده از راه‌حل‌های تخصصی جمع‌آوری نهایی برای اشیاء ثابت در صحنه، نکاتی برای جلوگیری از سوسو زدن هنگام استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر، استفاده از سایه‌بان‌های تخصصی تولید پرتو ذهنی برای کمک به شما. سوسو زدن جمع‌آوری نهایی، و بسیاری از نکات و گردش‌های کاری اضافی را حذف کنید تا به شما در ایجاد جمع نهایی بدون سوسو در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر Flicker-Free Final Gather در Maya Rendering Flicker-Free Final Gather in Maya

  • درک علت فلیکر جمع آوری نهایی Understanding the Cause of Final Gather Flicker

  • از بین بردن سوسو زدن برای پروازهای دوربین Eliminating Flickering for Camera Flythroughs

  • افزایش کیفیت Final Gather برای کاهش سوسو زدن Boosting Final Gather Quality to Reduce Flicker

  • استفاده از منابع نور برای کاهش لرزش جمع آوری نهایی Using Light Sources to Reduce Final Gather Flicker

  • ارائه نورپردازی مبتنی بر تصویر بدون سوسو زدن Rendering Flicker-free Image-based Lighting

  • استفاده از محیط های متعدد برای کنترل نتایج جمع آوری نهایی Using Multiple Environments to Control Final Gather Results

  • استفاده از دوربین های متعدد برای کاهش سوسو زدن Final Gather Using Multiple Cameras to Reduce Final Gather Flicker

نمایش نظرات

آموزش رندر Flicker-Free Final Gather در Maya
جزییات دوره
1h 20m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.