آموزش کودک درون خود را شفا دهید - رها کنید و گسترش دهید

Healing your inner child - release & expand

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: گام‌های ساده برای کمک به بهبودی بهتر و سریع‌تر و شروع لذت بردن از سفر شفابخشی چگونه از آروماتراپی برای بهبودی و یافتن شادی و آرامش استفاده کنیم. شفای کودک درون خود پیش نیازها: شما باید مایل باشید تا در مورد استراتژی هایی که در این دوره با شما به اشتراک می گذاریم اقدام کنید.

نیازی نیست سفر شفای شما تنها و دردناک باشد...همیشه جا برای سادگی، سرگرمی و ماجراجویی بیشتر وجود دارد.


ما گرد هم آمدیم و این دوره آموزشی را ایجاد کردیم تا راه‌های ساده، سرگرم‌کننده و خلاقانه‌مان را با شما به اشتراک بگذاریم تا به سفر درمانی شما بسیار آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر شود.


ما می دانیم که مواجهه با بسیاری از احساسات، بازیابی خود، تغییر زندگی خود یک روز و یک قدم در یک زمان چگونه است و می دانیم که می تواند خسته کننده باشد. ما آنجا بوده‌ایم و می‌دانیم که چیزی که برای ما کارآمد است می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر بهبود پیدا کنید و از انجام این کار لذت ببرید!


اگر آماده‌اید کودک درون خود را شفا دهید، داستان‌های قدیمی‌تان را با داستان‌های جدید، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز جایگزین کنید و زندگی پر از شادی و آرامش داشته باشید، این دوره برای شما مناسب است.


در این دوره آموزشی خواهید آموخت:


1- نحوه استفاده از رایحه درمانی برای التیام و یافتن شادی و آرامش


2- فرآیند ساده 3 مرحله ای برای حذف داستان های قدیمی خود


3- ابتدا درمان، رشد طبیعی رویکرد


ما در حال ساختن جامعه‌ای متشکل از انسان‌های بینا و خلاق هستیم که در حال شفا هستند و به بهبودی جهان با آنها کمک می‌کنند و مایلیم به ما بپیوندید.


بنابراین، اگر برای بخش سرگرم کننده و هیجان انگیز سفر درمانی آماده هستید، روی دکمه ثبت نام اکنون کلیک کنید و اجازه دهید ماجراهای درمانی آغاز شوند!


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

یک آغوش معطر - سالی استرانگ An Aromatic Embrace - Sally Strong

  • معرفی Introduction

  • آروماتراپی چیست و روغن‌های ضروری چگونه کمک می‌کنند؟ What is Aromatherapy & How Will Essential Oils Help?

  • روغن‌های ضروری برای حمایت از اقدامات درمانی شما Essential Oils to Support Your Healing Practices

  • روغن‌های ضروری برای حمایت از شما از طریق آنچه پیش می‌آید Essential Oils to Support You Through What Comes Up

  • حرکت رو به جلو Moving Forwards

  • نحوه استفاده از روغن ها How to Use the Oils

  • اقدام کردن Taking Action

اول درمان، رشد طبیعی - Merve Erçin Heal First, Grow Natural - Merve Erçin

  • Heal First, Grow Natural اثر مروه ارچین Heal First, Grow Natural by Merve Erçin

داستان های قدیمی خود را بیاموزید - کنز سلیمان Unlearn your old stories - Kenz Soliman

  • با سرگرمی simplicityb در 3 مرحله ساده درمان را بیاموزید Unlearn to heal with simplicityb fun in 3 simple steps

برنامه اجرایی و مراحل بعدی شما Your implementation plan and next steps

  • طرح پیاده سازی Implementation plan

  • سخنرانی پاداش Bonus lecture

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش کودک درون خود را شفا دهید - رها کنید و گسترش دهید

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
1 hour
12
Udemy (یودمی) udemy-small
29 اسفند 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
856
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kenz Soliman Kenz Soliman

مربی پر فروش Udemy ، دوره های 30+ ، 40000+ دانشجو وبلاگ نویس سبک زندگی کارآفرینانه که بیش از 40000 دانشجو از بیش از 172 کشور در سراسر جهان را آموزش می دهد. من به شما کمک می کنم تا توسط خودتان یک تجارت آنلاین پول ساز ، شادی آور ، تغییر دهنده زندگی ایجاد و اداره کنید چرا بیش از 40000 دانشجو در دوره های من ثبت نام کرده اند؟ 1) من با علاقه و هدف تدریس می کنم! هر دوره با دانش آموزان من ارائه می شود. 2) دوره های من به شما کمک می کند نتایج واقعی کسب کنید و زندگی امروز خود را تغییر دهید 3) تعهد من به Udemy و آموزش آنلاین. Udemy من را به عنوان یکی از مربیان برتر خود معرفی کرده است. ► سعی کنید در یک دوره با من ثبت نام کنید و خودتان ببینید _____________________________________________________________________

Merve Erçin Merve Erçin

مدرس زبان انگلیسی و مربی زندگی سلام! به صفحه من خوش آمدید. نام من مروه ارچین است. من یک استاد دانشگاه با تجربه و یک مربی زندگی هستم. بیش از 10 سال است که به هزاران دانش آموز در سراسر جهان کمک کرده ام. من انگلیسی را برای مقاصد آکادمیک، ESL و امتحانات خاص مانند آیلتس تدریس می کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا دوره های آنلاین ایجاد کنم که واقعاً به دانش آموزانم کمک کند. من بهترین منابع را ارائه می کنم و همیشه از طریق پیام در دسترس هستم. لطفاً به دوره های من نگاهی بیندازید و اجازه دهید به شما کمک کنم نسخه بهتری از خودتان شوید!

Sally Strong Sally Strong

رایحه درمانی بالینی

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.