آموزش آشنایی با ZBrush 3

Introduction to ZBrush 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به راحتی با ZBrush 3 شروع به کار کنید. تکنیک ها و ابزارهای مدل سازی، مجسمه سازی، و نقاشی را که در صنایع فیلم و بازی استفاده می شود، صرفه جویی در زمان بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 3. به راحتی با ZBrush 3 شروع کنید. تکنیک‌ها و ابزارهای مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و نقاشی را که در صنایع فیلم و بازی استفاده می‌شوند، صرفه‌جویی در زمان را یاد بگیرید. شامل بیش از 4 ساعت آموزش پروژه محور. برای هنرمندانی که ZBrush را یاد می گیرند عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد سریع با رابط شروع سریع. مروری بر 2.5D و ZBrush Pixols. مجسمه سازی با هندسه سه بعدی وارداتی. ابزارهای فرعی برای مش های سه بعدی متعدد. نمای کلی گردش کار مجسمه سازی. اضافه کردن جزئیات با براش آلفا. ایجاد آلفاهای سفارشی؛ مجسمه سازی دقیق با شابلون; Freeform Selections با ابزار Lasso. پوشش توپولوژیکی؛ جابجایی مش های سه بعدی با Transpose. مواد مبتنی بر عکاسی با Matcap. ساخت مش با ZSpheres. اضافه کردن جزئیات جدید با استخراج مش. پالایش جزئیات با لایه های سه بعدی نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با ZBrush 3 Introduction to ZBrush 3

  • دسترسی و اتصال به پالت های مختلف ابزار در ZBrush Accessing and Docking the Various Tool Palettes in ZBrush

  • آشنایی با ماهیت 2.5 بعدی ZBrush Understanding the '2.5D' Nature of ZBrush

  • کار با Ztools و هندسه سه بعدی وارداتی Working with Ztools and Imported 3D Geometry

  • روش های مختلف حرکت در اطراف اشیاء سه بعدی و تنظیم خواص قلم مو Various Ways of Moving Around 3D Objects and Adjusting Brush Properties

  • بررسی برخی از روش های مختلف تقسیم بندی هندسه سه بعدی شما Exploring Some of the Various Ways of Subdividing Your 3D Geometry

  • مخفی کردن و آشکار کردن بخش های خاصی از هندسه سه بعدی شما Hiding and Revealing Certain Parts of Your 3D Geometry

  • پوشاندن هندسه برای محافظت از مناطق خاص در برابر مجسمه سازی Masking Geometry to Protect Certain Areas from Being Sculpted

  • استفاده از تغییر شکل‌های سطح شی در هندسه سه بعدی Applying Object-wide Deformations to 3D Geometry

  • نگاهی به انواع مختلف برس های مجسمه سازی موجود در ZBrush Looking Over the Various Types of Sculpting Brushes Found in ZBrush

  • استفاده از ابزارهای فرعی در ZBrush 3 Utilizing Subtools Within ZBrush 3

  • گردش کار برای شکل دهی مجدد هندسه در ZBrush (قسمت 1) Workflows for Re-shaping Geometry in ZBrush (Part 1)

  • گردش کار برای شکل دهی مجدد هندسه در ZBrush (قسمت 2) Workflows for Re-shaping Geometry in ZBrush (Part 2)

  • مجسمه سازی جزئیات با وضوح متوسط ​​در مش های سه بعدی شما Sculpting out Medium-resolution Detail in Your 3D Meshes

  • با استفاده از پیش تنظیم های براش موجود در رابط کاربری سریع Using the Brush Presets Found in the Rapid UI Interface

  • استفاده از براش های آلفا برای افزودن جزئیات به مش های سه بعدی Utilizing Alpha Brushes to Add Detail to Your 3D Meshes

  • استفاده از فتوشاپ برای ایجاد براش آلفای سفارشی خود Using Photoshop to Create Your Own Custom Alpha Brushes

  • استفاده از استنسیل در ZBrush برای کنترل دقیق قرارگیری آلفا Using Stencils in ZBrush to Precisely Control Alpha Placement

  • استفاده از Lazymouse در ZBrush 3 برای ایجاد ضربه های تمیزتر Using the Lazymouse in ZBrush 3 to Make Cleaner Strokes

  • تغییر منحنی نمایه براش Altering Your Brush's Profile Curve

  • با استفاده از توابع Move، Scale و Rotate برای تغییر مکان اشیا Using the Move, Scale, and Rotate Functions to Reposition Objects

  • استفاده از ویژگی Mesh Extraction برای ایجاد لباس در ZBrush 3 Using the Mesh Extraction Feature to Create Clothing in ZBrush 3

  • استفاده از Transpose و Topological Masking در ZBrush 3 Using Transpose and Topological Masking in ZBrush 3

  • استفاده از لایه های سه بعدی در ZBrush 3 برای روشن یا خاموش کردن تغییر شکل ها Using 3D Layers in ZBrush 3 to Turn Deformations on or Off

  • استفاده از برس مورف برای رنگ کردن هرگونه تغییر شکل ناخواسته Using the Morph Brush to Paint Away Any Unwanted Deformations

  • استفاده از Zspheres برای ساخت هندسه مستقیماً در ZBrush Using Zspheres to Build Geometry Directly Within ZBrush

  • مسدود کردن در یک موجود Zsphere Blocking in a Zsphere Creature

  • استفاده از Projection Master برای رنگ آمیزی نقشه ها و تغییر شکل های بافت Using the Projection Master to Paint Texture Maps and Deformations

  • استفاده از Polypaint در ZBrush برای رنگ آمیزی بافت ها به طور مستقیم روی مش سه بعدی Using Polypaint in ZBrush to Paint Textures Directly on Your 3D Mesh

  • استفاده از Matcap برای ایجاد مواد ZBrush بر اساس عکس Using Matcap to Create ZBrush Materials Based on Photographs

  • صادرات نقشه های جابجایی در ZBrush Exporting Displacement Maps in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با ZBrush 3
جزییات دوره
4h 4m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.