آموزش تئوری موسیقی برای نوازندگان الکترونیک 4: پیچ و تاب و چرخش

Music Theory for Electronic Musicians 4: Twists and Turns

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به راهنمای MUSIC THEORY FOR ELECTRONIC MUSIC - قسمت 4 خوش آمدید!

در این کلاس، می‌خواهیم روی تبدیل پیشروی‌های آکورد به عنصری بیانگر آهنگ، و نه فقط «بلوک‌های» هماهنگی تمرکز کنیم. چند آکورد جدید اضافه می‌کنیم، به آهنگ‌های عبوری و چند نوع تعلیق و نوعی پیشرفت آکورد «خارج از جعبه» به نام Sequence نگاه می‌کنیم. این کار نوشتن آکوردها را بسیار آسان تر می کند!

اگر موسیقی شما چیزی را از دست داده است، احتمالاً همین است.

اگر متوجه می‌شوید که آهنگ پشت سر هم می‌نویسید، و با اینکه خوب به نظر می‌رسند، چیزی وجود دارد که از دست داده‌اند - پس این آن است. شما حس هماهنگی تولیدکنندگان حرفه ای را از دست داده اید. در این کلاس، من شما را با تمام ابزارهایی که برای تولید آن آهنگ ها نیاز دارید، دقیقاً همانطور که تصور می کنید، مسلح می کنم.

چه کسی باید این دوره را بگذراند؟
هر کسی که علاقه مند به تولید موسیقی خود است. این کار شما را راه‌اندازی می‌کند و در کمترین زمان به آهنگ‌هایتان صدایی منحصربه‌فرد می‌دهد.

ساختار 
این دوره شامل سخنرانی‌های ویدیویی است که همگی شامل یک جلسه در Ableton Live 10 است. اگر از برنامه دیگری استفاده می‌کنید (یا اصلاً هیچ کدام)، جای نگرانی نیست! این یک کلاس در مورد نحوه استفاده از Ableton Live نیست و این مفاهیم را می توان برای هر DAW اعمال کرد.

موضوعات عبارتند از:

  • صداهای غیر آکورد در آکوردها

  • صداهای عبور

  • صداهای همسایه

  • گذراندن آکورد

  • آکوردهای همسایه

  • تعلیق ها

  • Appoggiaturas

  • آهنگ ها

  • نیم آهنگ

  • آهنگ های پلاگال

  • توالی ها

  • پیشرفت‌ها در سکانس پنجم

  • پیشرفت‌ها براساس  یک دنباله چهارم

  • پیشرفت‌ها در سکانس سوم

  • ... و خیلی بیشتر!!!

این دوره نقشه راهی برای یافتن قطعه گم شده در مسیرهای شما، یا شروع ساخت آهنگ های عالی است.

تمام ابزارهایی که برای ساخت، تولید و شروع حرفه موسیقی خود نیاز دارید در این دوره گنجانده شده است و کل دوره بر اساس تجربیات واقعی زندگی است - نه فقط تئوری آکادمیک.

لطفاً روی دکمه "در این دوره شرکت کنید" کلیک کنید تا بتوانید از امروز شروع به ساخت آهنگ های عالی کنید.

 

شرح‌های بسته به تمام درس‌های این دوره اضافه شده است.

---------------------------------------------- ----------------------

تمجید برای دوره‌های آموزشی توسط جیسون آلن:

⇢   "به نظر می‌رسد که همه جزئیات کوچک به روشی بسیار ساده پوشش داده می‌شوند. روند یادگیری آرام می‌شود و به مفاهیم پیچیده اجازه می‌دهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." -  M. شاه

⇢   "بسیار عالی برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است."  - Z. Palce

⇢   "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth

⇢   "بسیار عالی. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، اکنون دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" -  جفری کوری

⇢   "من دارم چیزهای زیادی یاد می‌گیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگ‌ها را داشته باشم!" -  A. Deichsel

⇢   "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک

⇢   "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت

---------------------------------------------- -----------------------------

دانشجویانی که در این دوره ثبت نام می کنند، محتوای انحصاری و تخفیف دائمی برای تمام کلاس های آینده این مجموعه دریافت خواهند کرد.

می‌خواهم یک کلیپ MIDI به شما بدهم (در پایان دوره در مورد آن صحبت خواهم کرد.)

اما کاری که می‌خواهم با این کلیپ انجام دهید و با استفاده از آهنگ‌های غیر آکورد، تعلیق‌ها و هر ترفند دیگری که در این کلاس یاد می‌گیرید به آن جان ببخشید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • ایجاد تعلیق
  • Appogituras را ایجاد کنید
  • پرتاب کردن یک آکورد گذرا یا همسایه را در نظر بگیرید
  • صدای پیشرو را در ذهن داشته باشید!

هر کدام از این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا پیشرفت آکورد را «سیال‌تر» و کمتر «مسدود» کنید. لذت ببرید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ترکیب توالی ها Combining Sequences

  • نحوه استفاده از این کلاس How To Use This Class

  • تعلیق چیست What Are Suspensions

  • ممنون از ملاحظه تان! Thanks for Watching!

  • سیستم های تعلیق Suspensions

  • پنجم صعودی و چهارم نزولی The Ascending Fifth And Descending Fourth

  • همه چیز به هم ریخته است! Mess Things Up!

  • پیشرفت در ثانیه Progressions By Seconds

  • سکانس های سوم نزولی در مینور Descending Third Sequences In Minor

  • جابجایی ریتمیک Rhythmic Displacement

  • آهنگ پلگال The Plagal Cadence

  • رفتن به سراشیبی Going Downhill

  • آهنگ پنجم نزولی و چهارم صعودی Descending Fifth And Ascending Fourth Cadences

  • رفتن بیشتر به پایین پله ها Going Further Down The Staircase

  • Cadences چیست؟ What are Cadences?

  • نیمه آهنگ The Half Cadence

  • آکورد همسایه Neighbor Chords

  • معرفی Introduction

  • سکانس های پنجم نزولی کروماتیک Chromatic Descending Fifth Sequences

  • محو کردن خطوط Blurring The Lines

  • ابزار Tools

  • بعدش چی پیش میاد؟ What Comes Next?

  • آهنگ های غیر آکورد چیست؟ What Are Non-Chord Tones

  • آهنگ های همسایه Neighbor Tones

  • سیر صعودی سوم Ascending Third Progressions

  • Sequences چیست؟ What are Sequences?

  • آهنگ معتبر ناقص The Imperfect Authentic Cadence

  • سکانس های نزولی پنجم در مینور Descending Fifth Sequences In Minor

  • استفاده از پیشرفت پنجم برای تغییر سریع کلید Using A Fifth Progression For A Quick Key Change

  • تجزیه و تحلیل: Pacalbel Canon Analysis: Pacalbel Canon

  • آهنگ های عبور Passing Tones

  • چرا از Sequences استفاده کنیم؟ Why Use Sequences?

  • آهنگ های فریبنده Deceptive Cadences

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • سکانس های سوم نزولی Descending Third Sequences

  • آپوگیاتورا Appoggiatura

  • عبور آکورد Passing Chords

  • آهنگ معتبر کامل The Perfect Authentic Cadence

نمایش نظرات

آموزش تئوری موسیقی برای نوازندگان الکترونیک 4: پیچ و تاب و چرخش
جزییات دوره
2h 27m
38
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
394
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.