آموزش SOLIDWORKS 2018

SOLIDWORKS 2018 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: SOLIDWORKS 2018 یک نرم افزار 3D CAD است که قابلیت طراحی قدرتمندی را با یک رابط کاربری بصری ارائه می دهد تا روند طراحی شما را تسریع کرده و فوراً شما را به تولید برساند - شما را قادر می سازد محصولات نوآورانه را سریعتر به بازار عرضه کنید. در این دوره ، گابریل کوربت ابزارها و تکنیک های ضروری لازم برای ایجاد قطعات ، مجموعه ها و نقاشی ها را به طور کارآمد در SOLIDWORKS به شما می آموزد.

ابتدا ، نحوه ایجاد طرح های دو بعدی را که پایه و اساس اشیا 3D سه بعدی قرار می گیرد ، ببینید. بعد ، به ویژگی های 3D اکسترودر و گردان نگاه کنید. ایجاد اشیا complex پیچیده با استفاده از ابزارهای Sweep ، Loft و Surface. و اصلاح قطعات. بیاموزید که چگونه با استفاده از Hole Wizard سوراخ های یکنواخت ایجاد کنید و تکنیک های پیشرفته مدل سازی را با استفاده از معادلات ، آینه سازی و ابزار الگو کشف کنید. سپس بهترین روش ها را برای کنار هم قرار دادن قطعات در مجموعه ها و ساخت سازه های مقاوم مرور کنید. این دوره نکاتی را برای ایجاد نقشه های مفصلی که مربوط به قطعات و مجموعه های نهایی به یک تولید کننده است ، جمع آوری می کند ، همراه با یک مقاله مواد و یادداشت های طراحی.
موضوعات شامل:
  • کار با الگوها
  • ایجاد طرح ها
  • ویژگی های اکسترودر و گردان
  • استفاده از مواد
  • ترسیم خطوط ، اشکال و چند ضلعی ها
  • برش ، گسترش و تبدیل هندسه
  • افزودن فیله و پخ
  • کار با هواپیما و مختصات
  • ایجاد الگوها
  • مدل سازی قطعات پیشرفته
  • ایجاد حفره
  • طراحی با بلوک
  • مجامع ساختمان
  • قطعات جفت گیری
  • پیوند طرح ها
  • استفاده از جداول طراحی
  • ایجاد نقاشی های قسمت و مونتاژ
  • ایجاد ابعاد
  • افزودن حاشیه نویسی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

آشنایی با کارها Introduction to SOLIDWORKS

  • راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار Launching SOLIDWORKS for the first time

  • پیمایش در فضای کاری سه بعدی Navigating in the 3D workspace

  • الگوهای SOLIDWORKS SOLIDWORKS templates

  • ذخیره ، تغییر نام و مدیریت پرونده ها Saving, renaming, and managing files

2. شروع سریع 2. SOLIDWORKS Quick Start

  • اولین قسمت سه بعدی خود را ایجاد می کنید Creating your first 3D part

  • اولین مجلس خود را بسازید Building your first assembly

  • اولین طراحی CAD خود را انجام دهید Making your first CAD drawing

  • مراحل اساسی برای مدل سازی سه بعدی Basic steps for 3D modeling

3. مدل سازی قسمت اصلی 3. Basic Part Modeling

  • ایجاد طرح Creating sketches

  • درک روابط Understanding relationships

  • با استفاده از ویژگی Extrude Using the Extrude feature

  • با استفاده از ویژگی Extruded Cut Using the Extruded Cut feature

  • ایجاد ویژگی های جدید Creating revolved features

  • کاهش برش های جدید Making revolved cuts

  • با استفاده از مواد ، رنگ ها و اتمام ها Applying materials, colors, and finishes

  • یافتن خصوصیات جرم Finding mass properties

  • گزینه های سیستم ، واحدها و قالب ها System options, units, and templates

  • کار با ابعاد Working with dimensions

4. ابزار طراحی 4. Sketch Tools

  • ابزارهای Line و Centerline Line and Centerline tools

  • با استفاده از ابزار Rectangle Using the Rectangle tool

  • دایره ها و قوس ها Circles and arcs

  • اسلات رسم Drawing slots

  • کار با بیضی و مخروط Working with ellipses and conics

  • چند ضلعی های طراحی Sketching polygons

  • ایجاد متن Creating text

  • با استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط Using equations and linked variables

  • با استفاده از ابزار Spline Using the Spline tool

  • منحنی معادله Equation driven curve

5. تغییر طرح 5. Modifying Sketches

  • پیرایش و گسترش بخش هایی از یک طرح Trimming and extending portions of a sketch

  • ایجاد هندسه افست Creating offset geometry

  • عناصر متحرک ، کپی کردن ، چرخش ، مقیاس گذاری و کشش Moving, copying, rotating, scaling, and stretching elements

  • پاک کردن ، خنثیسازی و اقدامات مجدد Erasing, undoing, and redoing actions

  • ما Using the Mirror tools

  • ایجاد الگوهای تکراری در یک طرح Creating repeating patterns in a sketch

  • استفاده از خطوط ساختمانی برای ساختن طرح های قوی Using construction lines to build robust sketches

  • با استفاده از ابزار تبدیل اشخاص Using the Convert Entities tool

  • اضافه کردن فیله و اتاقک به طرح Adding fillets and chamfers to sketches

6. هندسه مرجع 6. Reference Geometry

  • کار با هواپیماها Working with planes

  • ساخت محور Making an axis

  • ایجاد یک سیستم مختصات Creating a coordinate system

7. تغییرات قسمت 7. Part Modifications

  • فیله ها را به بخشی اضافه کنید Adding fillets to a part

  • لبه های بزرگ Chamfering edges

  • پیش نویس Applying draft

  • با استفاده از دستور Shell Using the Shell command

  • با استفاده از دستور Mirror Using the Mirror command

  • ایجاد الگوهای خطی Creating linear patterns

8. مدل سازی قسمت پیشرفته 8. Advanced Part Modeling

  • ابزار شیروانی Loft tool

  • پالایش یک شکل lofted با منحنی های راهنما Refining a lofted shape with guide curves

  • ایجاد برش های لوفت Making lofted cuts

  • ایجاد اشکال جارو Creating swept shapes

  • ایجاد برش جاروب Making swept cuts

  • با استفاده از دستور Wrap Using the Wrap command

  • رئیس / پایگاه مرزی Boundary Boss/Base

  • ابزار تقاطع Intersect tool

  • کار با تنظیمات Working with configurations

  • ابزارهای سطح Surface tools

  • استفاده از سطوح برای ساخت مدلهای جامد Using surfaces to build solid models

  • ویرایش مستقیم: انتقال / کپی کردن اجساد Direct Editing: Move/Copy Bodies

  • ویرایش مستقیم: انتقال چهره Direct Editing: Move Face

  • ویرایش مستقیم: ترکیب Direct Editing: Combine

  • ویرایش مستقیم: تقسیم Direct Editing: Split

9. سوراخ جادوگر 9. Hole Wizard

  • شروع کار با جادوگر سوراخ Getting started with the Hole Wizard

  • درک انواع و استانداردهای سوراخ Understanding hole types and standards

  • موقعیت های سوراخ به صورت سه بعدی Positioning holes in 3D

10. بلوک 10. Blocks

  • کار با طرح ها و بلوک های قابل استفاده مجدد Working with reusable sketches and blocks

  • ایجاد بلوک Creating blocks

  • طراحی با بلوک Designing with blocks

11. مجامع ساختمانی 11. Building Assemblies

  • شروع یک مجمع Starting an assembly

  • تنظیم قطعات ، کپی کردن ، جابجایی و چرخش قطعات در مجامع Arranging, copying, moving, and rotating parts in assemblies

  • جفت گیری قطعات با هم در یک مونتاژ Mating parts together in an assembly

  • کار با زیر مجموعه ها Working with subassemblies

  • ساخت الگوهای خطی Making linear patterns

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

  • ایجاد الگوهای دایره ای Creating circular patterns

  • با استفاده از جعبه ابزار Using the Toolbox

  • بارگیری قطعات premade از طریق اینترنت Downloading premade parts from the internet

12. ماتس پیشرفته 12. Advanced Mates

  • کار با انواع همسر Working with mate types

  • جفت گیری قطعات با همسران پیشرفته Mating parts with advanced mates

  • قطعات جفت گیری با Path Mate Mating parts with Path Mate

  • جفت مکانیکی Mechanical mates

  • جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها Mating parts by aligning planes

  • جفت مغناطیسی Magnetic mates

  • ناشر دارایی برای رفقای مغناطیسی Asset Publisher for magnetic mates

13. مدل سازی در متن 13. In-Context Modeling

  • پیوند طرح ها به قسمت های دیگر Linking sketches to other parts

  • پیوند به طرح های طرح بندی Linking to layout sketches

  • با استفاده از جادوگر سوراخ در متن Using the Hole Wizard in context

14. استفاده از جداول طراحی 14. Using Design Tables

  • با استفاده از جداول طراحی Using design tables

  • کار با محاسبات پیچیده Working with complex calculations

  • انتخاب تنظیمات مؤلفه در یک مجموعه Selecting component configurations in an assembly

  • مجتمع های ساختمانی با جداول طراحی Building assemblies with design tables

  • اضافه کردن به جداول طراحی Adding to design tables

15. نقاشی قسمت 15. Part Drawings

  • کار با الگوهای رسم Working with drawing templates

  • تنظیم گزینه های ترسیم و خصوصیات ورق Setting up drawing options and sheet properties

  • انتخاب زاویه طرح ریزی صحیح Choosing the correct projection angle

  • اضافه کردن نماهای مدل به یک نقاشی Adding model views to a drawing

16. ابعاد 16. Dimensioning

  • ایجاد نمادهای بعد عمومی Creating general dimension notations

  • ایجاد ابعاد منظم Creating ordinate dimensions

  • اندازه گیری سوراخ ها و ویژگی های منحنی Dimensioning holes and curved features

  • با استفاده از ابزارهای خودکارسازی Using the autodimension tools

17. اضافه کردن یادداشتهای عمومی 17. Adding General Annotations

  • اضافه کردن حاشیه نویسی Adding annotations

  • نماهای خود را به نقاشی اضافه کنید Adding views to your drawing

  • اضافه کردن خصوصیات سفارشی Adding custom properties

  • پیوند یادداشت های ترسیم با خصوصیات سفارشی Linking drawing notes to custom properties

  • با استفاده از کتابخانه طراحی Using the design library

18. نقشه مونتاژ 18. Assembly Drawings

  • اضافه کردن مجامع به نقشه ها Adding assemblies to drawings

  • از جمله قبض مواد Including a bill of materials

  • اضافه کردن بادکنک برای مشخص کردن قسمت ها در نقشه مونتاژ Adding balloons to specify parts on an assembly drawing

  • ایجاد یک نمای منفجر شده برای طراحی مونتاژ Building an exploded view for an assembly drawing

  • افزودن ویژگیهای سفارشی و تجدید نظر Adding in custom properties and revision

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش SOLIDWORKS 2018
جزییات دوره
7h 15m
112
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
314,739
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Corbett Gabriel Corbett

گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.

گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشین‌فروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمان‌های مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک می‌ساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکت‌ها در مورد روش‌های ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت می‌کند.

گابریل با بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرف‌کننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.

گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.

علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.