نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این معرفی سریع V-Ray برای NUKE خواهد بود. شما می آموزید که چگونه از V-Ray برای NUKE برای روشن کردن و ارائه CG متناسب با یک صفحه استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE، V-Ray. V-Ray یک موتور رندر قدرتمند است که توسط هنرمندان حرفه ای CG در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برای اولین بار ، اکنون کمپوزیتورها به مجموعه ابزارهای آن مستقیماً در داخل NUKE دسترسی دارند. در این دوره ، مقدمه ای برای نورپردازی و رندر با V-Ray برای NUKE ، شما می آموزید که چگونه یک دارایی شخصیت را در NUKE سایه بزنید ، روشن کنید و ارائه دهید. ابتدا با اصول رندر V-Ray و دوربین V-Ray آشنا می شوید. سپس ، شما در مورد مواد V-Ray اطلاعاتی کسب خواهید کرد و به توسعه می پردازید. سپس ، در مورد نورپردازی با چراغ های V-Ray و چراغ های NUKE اطلاعات کسب خواهید کرد. سرانجام ، شما در مورد ترکیب بندی چند پاس با عناصر رندر V-Ray خواهید آموخت. با پایان این دوره ، شما اصول V-Ray را برای NUKE می دانید و آماده نوردهی و ارائه CG برای عکسهای خود هستید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE ، V-Ray برای NUKE.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مقدمه ای بر V-Ray برای NUKE
Introduction to V-Ray for NUKE
-
موتور رندر V-Ray
V-Ray Render Engine
-
دوربین V-Ray
V-Ray Camera
-
چراغ های NUKE
NUKE Lights
-
چراغ های V-Ray
V-Ray Lights
-
101
Materials 101
-
پراکندگی زیر سطح
Sub-surface Scattering
-
جابه جایی
Displacement
-
مواد سوزاننده
Caustics
-
انکسار
Refractions
-
مه محیطی
Environment Fog
-
مدیریت صدا
Noise Management
-
مترجم و VRScene
Translator and VRScene
توسعه دارایی
Asset Look Development
-
معرفی دارایی
Asset Introduction
-
پیش نمایش مواد
Material Preview
-
تکالیف مواد
Material Assignments
-
توسعه نگاه مواد: تنظیم روشنایی
Material Look Development: Lighting Setup
-
توسعه نگاه مواد: هسته
Material Look Development: Core
-
توسعه نگاه مواد: سر
Material Look Development: Head
-
توسعه نگاه مواد: زره پوش
Material Look Development: Armor
-
توسعه نگاه مواد: چراغ های ران
Material Look Development: Hip Lights
-
توسعه نگاه مواد: چشم های درخشان
Material Look Development: Glowing Eyes
-
Render Elements: نمای کلی
Render Elements: Overview
-
Render Elements: ID Mattes
Render Elements: ID Mattes
-
Render Elements: ExtraTex - نمونه گیر اطلاعات
Render Elements: ExtraTex - Information Sampler
-
Render Elements: ExtraTex - سر و صدا و انسداد
Render Elements: ExtraTex - Noise and Occlusion
-
خلاصه و میز گردان دارایی
Summary and Asset Turntable
شات روشنایی و آهنگسازی
Shot Lighting and Compositing
-
مقدمه
Introduction
-
نور HDRI
HDRI Light
-
چراغ کوچه
Alley Lights
-
چراغ های لگن
Hip Lights
-
Rendering Light را انتخاب می کند
Rendering Light Selects
-
Rendering Shadows
Rendering Shadows
-
اعوجاج لنز و نویز سنسور
Lens Distortion and Sensor Noise
-
ترکیب سایه ها
Compositing Shadows
-
چراغ های تعاملی را ترکیب کنید
Compositing Interactive Lights
-
تاری حرکت
Motion Blur
-
کامپوزیت نهایی
Final Composite
-
خلاصه
Summary
نمایش نظرات