آموزش فیلمنامه فیلم کوتاه خود را بنویسید!

Write Your Short Film Script!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

فیلم‌های کوتاه ابزار مفیدی برای فیلم‌سازانی هستند که به‌عنوان تهیه‌کننده، کارگردان، تدوین‌گر و غیره شروع به کار می‌کنند و اساس هر فیلم روایی خوب، فیلمنامه است. 

این دوره چند ایده و مراحل اساسی را پوشش می دهد که به شما در نوشتن فیلمنامه یک فیلم کوتاه کمک می کند. ما در مورد تفاوت بین فیلم کوتاه و بلند، نحوه ارائه ایده های خلاقانه، ساختار داستان، اجتناب از کلیشه ها و نوشتن دیالوگ صحبت خواهیم کرد. ما همچنین روند نوشتن طرح‌های کلی، پیش‌نویس‌های اولیه و پیش‌نویس‌های تجدیدنظر را تجزیه می‌کنیم. 

هر نویسنده منحصربه‌فرد است و برخی از تکنیک‌ها برای برخی افراد بهتر از دیگران کار می‌کنند، اما هرچه ابزارهای بیشتری را انتخاب کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که فیلمنامه خود را به پایان برسانید (و امیدوارم آن را به یک اثر تولیدی تبدیل کنید. فیلم کوتاه)!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • پروژه دوره Course Project

  • پیش نوشتن Prewriting

  • صحبت از دیالوگ ... Speaking of Dialogue...

  • بسته شدن Closing

  • اجتناب از کلیشه Avoid Cliches

  • به آن ساختار بدهید Give It Structure

  • بیایید خلاق باشیم Let's Get Creative

  • اولین پیش نویس خود را بنویسید Write Your First Draft

  • معرفی دوره Course Introduction

  • شورت در مقابل ویژگی ها Shorts vs. Features

  • نوشتن بازنویسی است Writing is Rewriting

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش فیلمنامه فیلم کوتاه خود را بنویسید!
جزییات دوره
42m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Courtade Joshua Courtade

فیلمنامه نویس، فیلمساز، مدرس

با سلام! من جاشوا هستم. من یک فیلمنامه نویس حرفه ای و فیلمساز مستقل با بیش از 16 سال سابقه تدریس در دوره های کالج در زمینه نویسندگی، کارگردانی، و تهیه کنندگی برای رسانه فیلم، و همچنین در تاریخ فیلم و سینمای بین المللی هستم.

من دارای مدرک MFA در نویسندگی برای فیلم و تلویزیون از کالج امرسون هستم. 

من در نویسندگی فیلم ترسناک/هیجان‌انگیز آینده به کارگردانی ران کراس و با بازی جک کیلمر، پاریس جکسون و اریک رابرتز، نامزد جایزه اسکار، همکاری کردم. 

من در ژانرهای متعددی (کمدی، درام، علمی تخیلی، ترسناک، هیجان‌انگیز، اکشن، وسترن، و غیره) تجربه دارم و هفت فیلم بلند مستقل و ده‌ها فیلم کوتاه، چندین فیلم را نویسندگی، تولید و کارگردانی کرده‌ام. مجموعه های وب، و تعداد انگشت شماری از تبلیغات و مستندهای تبلیغاتی. 

من عاشق داستان هستم، عاشق فیلم هستم، و عاشق تدریس هستم!