آموزش راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی

The Ultimate Guide to Blender 3D Rigging & Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ردیابی تانک به کاراکترها در این راهنمای 17 قسمتی عظیم Ultimate Blender یاد بگیرید که چگونه هر چیزی را به صورت سه بعدی متحرک کنید و آن را دکل کنید. •ایجاد 15 پروژه مختلف انیمیشن شامل، اما نه محدود به چمن، چرخ، درخت، ماهی، مسیر تانک، آتش، نور، و ابر و تله ماجراجویی •آموزش نحوه متحرک سازی مسیرهای تانک به گونه ای که به هر نوع زمین بچسبند •تسلط هنر تقلب کاراکتر و متحرک سازی چرخه های پیاده روی •پیدا کردن نحوه حرکت پروانه ها در اطراف منبع نور با استفاده از سیستم ذرات بلندر • لذت بردن از معرفی کامل انیمیشن سازی در بلندر با 16 پروژه انیمیشنی با دشواری بالا • استفاده از Blender 3 و درک رابط جدید آن و میانبرها • تکمیل مقدمه ای بر اصول اولیه انیمیشن در بلندر و یادگیری نحوه انیمیشن سازی با چیزی جز فریم های کلیدی • ایجاد دستگیره ها و درایورهای ایجاد ایجاد برای حرکت واقعی مسیرهای مخزن • به حداکثر رساندن مزایای بافت های متحرک برای ایجاد شعله و جریان آتش • صاف کردن انیمیشن ها با حالت های درون یابی • ساختن دکل ها با استخوان های تک و چندگانه • تسلط بر هنر وزن کردن استخوان ها برای انیمیشن های سه بعدی • تغییر شکل اجسام با کلیدهای چند شکل • متحرک سازی حیات وحش و تغییر شکل اشیا (یعنی گرفتن یک شی و تبدیل آن به دیگری بیش از تعدادی فریم کلیدی) •ایجاد افکت دود تلطیف شده با استفاده از سیستم ذرات بلندر • فارغ التحصیل شدن برای کار بر روی تکنیک های انیمیشن پیچیده تر مانند سینماتیک معکوس، و متحرک سازی یک صحنه بزرگ • استفاده از گزینه های انیمیشن دوربین بلندر برای ایجاد یک دوربین ساده اما موثر راه اندازی صفحه گردان • استفاده از رندر برای بهبود کیفیت ارائه انیمیشن های سه بعدی خود با رندر در Eevee و Cycles • ارائه انیمیشن های خود در 16 محیط آماده متفاوت (در منابع دوره ارائه شده است) • تکمیل دوره که قرار است اولین پله باشد. برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی مختلف برای پروژه های آینده و موجود پیش نیازها:•داشتن کامپیوتر (مایکروسافت، لینوکس یا مک) •دانلود Blender (به صورت رایگان) •عطش یادگیری و هیجان در مورد مدل سازی سه بعدی و انیمیشن •برای دانلود تمام منابع دوره شامل 15 صحنه انفرادی که در مراحل دوره دیده می شود و صحنه جداگانه دیگری شامل یک صحنه ماجراجویی عظیم با تله های مرگبار الهام گرفته شده از فیلم

شرح دوره


آیا تا به حال خواسته اید به دارایی های سه بعدی که ایجاد می کنید جان بدهید، اندام های آنها را حرکت دهید، به آنها اجازه دهید به سمت باد حرکت کنند یا آنها را به اشکال مختلف تبدیل کنید؟


'The Ultimate Guide to Blender 3D Rigging and Animation' بسیار متفاوت از سایر دوره های Blender است! اکثر دوره های Blender به شما نکات و ترفندهای مدل سازی سه بعدی، تکسچرینگ و رندرینگ را نشان می دهند. «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» بر ایجاد انواع انیمیشن ها از پایه، متوسط ​​تا پیشرفته تمرکز دارد که همه کاملاً در Blender ساخته شده اند - یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی منبع باز و رایگان موجود در بازار.


ما از هیچ نرم افزار دیگری برای متحرک سازی تمام آنچه در تصویر کوچک می بینید استفاده نخواهیم کرد، به جز Blender. همچنین در مورد چندین آرماتور، چرخه راه رفتن، و میزهای گردان یاد خواهید گرفت، و به عنوان یک مزیت اضافی، با نحوه متحرک سازی صحنه کاملی که یادآور فیلم های ماجراجویی با تله های مرگبار مختلف است، آشنا خواهید شد.


این عالی است زیرا به این معنی است که می‌توانید ببینید چگونه ما اشیاء ارگانیک و بی‌جان را از ابتدا برای بازی‌های ویدیویی متحرک می‌کنیم. من مطمئن هستم که "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر" یکی از دوره‌هایی است که می‌خواهید هر زمان که به یک دارایی متحرک نیاز دارید، در دسترس داشته باشید.


«راهنمای نهایی ما برای ساخت و سازهای سه بعدی بلندر و انیمیشن» ششم برتر:


1. در ادامه معرفی کامل انیمیشن سازی در Blender با انیمیشن های پایه.

2. آموزش نحوه متحرک سازی مسیرهای تانک به گونه ای که به هر نوع زمینی بچسبند.

3. ایجاد دستگیره‌ها و درایورها برای حرکت واقعی مسیرهای مخزن.

4. تسلط بر هنر تقلب شخصیت و متحرک سازی چرخه های پیاده روی.

5. پیدا کردن نحوه حرکت پروانه ها در اطراف منبع نور با استفاده از سیستم ذرات بلندر.

6. به حداکثر رساندن مزایای بافت های متحرک برای ایجاد شعله ها و جریان های آتش.


اکنون، دوره‌هایی وجود دارد که می‌تواند به شما نشان دهد چگونه می‌توانید دارایی‌های خاص را از ابتدا تا انتها متحرک کنید، اما هیچ چیزی وجود ندارد که کل فرآیند را از چمن تا چرخ، درخت، ماهی، تا مسیر تانک، تا آتش پوشش دهد. ، به نور و ابرها و حتی تله های بازی ماجراجویی مرگبار. "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر" به عنوان راهنمای کامل برای انیمیشن سازی در بلندر در نظر گرفته شده است.


مرحله 1: انیمیشن پایه


این قسمت از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی» اصول اولیه انیمیشن را پوشش می دهد. بدون استخوان یا دکل، فقط قاب کلید. ما همچنین به بررسی حالت های درون یابی و نحوه استفاده از آنها برای صاف کردن انیمیشن ها خواهیم پرداخت.

· حرکت - چرخش - مقیاس

· حالت های درون یابی

· شبیه سازی های اساسی

مرحله 2: انیمیشن Swing


با استفاده از مهارت‌هایی که از مرحله 1 یاد می‌گیریم، با ایجاد اولین ریگ و استخوان‌های تکی خود، این را ارتقا می‌دهیم. این اساس اکثر انیمیشن ها است. این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» به شما می‌آموزد که چرا استخوان ریشه مهم است.

· انیمیشن چرخش

· دکل ساده

· استخوان ریشه


مرحله 3: چرخش چرخ


هنگام کار با هر چیزی که می‌تواند بچرخد، مهم است که بدانید فریم‌ها و کلیدها چگونه کار می‌کنند. در این مرحله نحوه ایجاد چرخ ریسندگی را توضیح خواهیم داد. هدف ما این است که حرکت آن واقع بینانه به نظر برسد. بهترین چیز در مورد انیمیشن های چرخ این است که می توان در کوتاه ترین زمان به آن دست یافت.

· فریم های کلیدی

· قاب های خالی

· درون یابی خطی


مرحله 4: وزن گیری پایه


در این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی»، به نحوه عملکرد وزن‌دهی می‌پردازیم و شما یاد خواهید گرفت که چگونه به استخوان‌ها وزن اضافه کنید. این برای ایجاد سطح معینی از واقع گرایی مهم است. همچنین زمان و نحوه استفاده از استخوان‌های خمیده را بررسی خواهیم کرد.

· استخوان بندی

· تکان دادن درخت

· نمودار وزن


مرحله 5: کلیدهای شکل


کلیدهای شکل یک ابزار انیمیشن بسیار قدرتمند است که در اختیار ماست. ما نه تنها می توانیم شکل اجسام را به روشی تغییر دهیم که ریگ ها به سادگی قادر به انجام آن نیستند، بلکه می توانیم چندین کلید شکل را نیز ترکیب کنیم.

· کلیدهای شکل

· بافت متحرک

· انیمیشن رشد


مرحله 6: چند استخوان


به‌عنوان یک هنرمند سه‌بعدی، در برخی مواقع، مدل‌هایی خواهید داشت که به چیزی بیش از یک استخوان تک نیاز دارند. در این بخش از دوره، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانیم انیمیشن‌هایی با چندین استخوان که به طور مستقل کار می‌کنند ایجاد کنیم.

· چند استخوان

· ترکیب فریم های کلیدی

· جدول زمانی


مرحله 7: ماهی متحرک


متحرک سازی واقع بینانه حیات وحش می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، ما مقدار مناسبی از Blender داریم که می تواند گردش کار شما را سرعت بخشد و واقع گرایی یک انیمیشن را افزایش دهد. در ویرایشگر نمودار، به اصلاح‌کننده‌ها و نحوه ترکیب آنها با جابه‌جایی نگاه می‌کنیم.

· اصلاح کننده نویز

· مسیرهای متحرک

· جابجایی


مرحله 8: شکل‌گیری


مورفینگ فرآیند گرفتن یک شی و تبدیل آن به شیء دیگر از طریق تعدادی فریم کلیدی است. اکنون، این کار به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه نیست. در این بخش از «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر»، نحوه تنظیم این فرآیند و نحوه تغییر بافت ها به همراه شی را بررسی خواهیم کرد.

· بسته بندی کوچک

· شکل‌گیری

· تنظیم بافت


مرحله 9: مسیرهای تانک


به نظر من، آهنگ‌های تانک اولین انیمیشن درخواستی هستند که بعد از ریگ شخصیت‌ها در رتبه دوم قرار می‌گیرند. به همین دلیل در دوره گنجانده شده است. ما نحوه چسباندن مسیرهای خود را به هر زمینی بررسی خواهیم کرد. شما این بخش را با مهارت های ایجاد دستگیره ها و درایورها به پایان خواهید رساند تا مسیرهای تانک شما به طور واقعی حرکت کنند.

· درایورها

· دستگیره

· اصلاح کننده منحنی


مرحله 10: سوسو زدن نور آتش


همیشه مدل‌های زیادی وجود خواهد داشت که به شعله‌های آتش در شکل یا شکلی نیاز دارند. این بدان معنی است که دانستن نحوه متحرک کردن شعله‌ها جزء کلیدی «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن سه بعدی بلندر» است. شما نه تنها نحوه ایجاد شعله های آتش را از ابتدا یاد خواهید گرفت، بلکه یاد خواهید گرفت که چگونه آنها را متحرک کنید. تخلیه و جابجایی کلید ایجاد شعله های آتش واقعی بدون نیاز به شبیه سازی های پیچیده خواهد بود.

· مختصات بافت

· نورپردازی متحرک

· شعله های متحرک


مرحله 11: نور پروانه


این چیزهای کوچک هستند که می توانند صحنه ای را زنده کنند. در این قسمت از دوره، ردیابی اشیا را پوشش خواهیم داد. از ردیابی اشیاء می توان برای ایجاد پروانه هایی که در اطراف منبع نور پرواز می کنند استفاده کرد. هر کجا که نور می رود، پروانه ها دنبال خواهند شد، همه اینها به لطف boid brain که یک ویژگی شگفت انگیز Blender است که با تنظیم ذرات ارائه می شود.

· نحوه استفاده از empties

· ردیابی شی

· سیستم ذرات ذرات


مرحله 12: ابرها


تمرکز اصلی "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی" ایجاد انیمیشن بدون نیاز به شبیه سازی است. این بدان معنی است که ما باید راه های دیگری برای ایجاد چیزهایی مانند دود پیدا کنیم. در این بخش از دوره، با استفاده از سیستم ذرات بلندر، یک افکت دود استایل شده ایجاد می کنیم. این همچنین به این معنی است که دیدن نتایج در زمان واقعی بسیار آسان است.

· کوفته

· سرعت

· جدول زمانی معکوس


مرحله 13: زنجیره های پیچیده


این بخش از "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی" شامل آوردن بسیاری از چیزهایی است که تاکنون آموخته ایم و همه آنها را با هم به کار می گیریم. این شامل ایجاد یک دکل پیچیده می شود و همچنین شما را با سینماتیک معکوس یا به اختصار IK ها آشنا می کند. ما همچنین به ردیابی استخوان نگاه خواهیم کرد و سطح یادگیری انیمیشن را یک درجه بالا خواهیم برد.

· سینماتیک معکوس

· تقسیمات استخوانی

· آرماتورهای پیچیده


مرحله 14: چرخه پیاده روی


خب، ما بهترین قسمت "راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر 3 بعدی" را نزدیک پایان گذاشتیم. در اینجا، ما بر روی ریگ شخصیت ها و انیمیشن تمرکز خواهیم کرد. این کار در بسیاری از درس‌ها انجام می‌شود، زیرا یادگیری بسیار زیادی وجود دارد. اگر می‌خواهید بازی‌ها و شخصیت‌های خود را بسازید، این امر ضروری است.

· تقلب شخصیت

· چرخه های پیاده روی

· استخوان های قطب


مرحله 15: میز گردان دوربین


این قسمت پایانی «راهنمای نهایی ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی» است قبل از اینکه یک صحنه عظیم را متحرک کنیم. صادقانه بگویم، هر کسی که به فکر ورود به مدلینگ است باید اصول اولیه انیمیشن دوربین را بیاموزد. مهمتر از آن، برای نشان دادن کار خود، به یک راه اندازی ساده اما موثر دوربین مداربسته نیاز دارید. این چیزی است که در بخش 15 یاد خواهیم گرفت.

· میزهای گردان

· حرکت صاف

· کنترل‌های دوربین


مرحله 16: صحنه بزرگ ایندیانا جونز


بالاخره به قسمت آخر دوره رسیدیم، و اکنون باید مهارت‌های متحرک کردن صحنه بزرگ خود را داشته باشید. این شامل تخته های نورد، سقف های تکان دهنده و موارد دیگر می شود. این صحنه ماجراجویی با تله‌های مرگبار در هر گوشه، راهی عالی برای عملی کردن همه چیزهایی است که آموخته‌اید.

· صحنه بزرگ

· آرماتورهای متعدد

· آزمون مهارت


آیا در مورد تمام مهارت‌های مختلفی که می‌توانید در این دوره آموزشی بی‌نظیر انیمیشن بیاموزید هیجان‌زده هستید؟


بنابراین، در این دوره شگفت‌انگیز به من بپیوندید و دیگر هرگز وقتی نوبت به زنده‌کردن صحنه‌تان می‌رسد، گیر نخواهید کرد!



پروژه شما متحرک سازی 16 صحنه مختلف خواهد بود که تعداد مساوی از مراحل سطح مهارت را پشت سر می گذارد. البته، می‌توانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبه‌ها یا جزئیات انیمیشن‌ها را متنوع کنید، مانند استفاده از دارایی‌هایی که قبلاً در پروژه‌های دیگر خود دارید. می‌توانید با افزایش مهارت‌هایتان، طول یا پیچیدگی انیمیشن‌ها را تغییر دهید تا محیط‌های خود را زنده‌تر کنید.

من تصور می‌کنم از این انیمیشن‌ها در دوره‌های دیگر 3D Tudor استفاده می‌کنید!


برای تقویت شما، تصور کنید که این استاد کلاس 16 مرحله‌ای «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» چقدر با سایر پروژه‌های تودور 3 بعدی شما مطابقت دارد.

خلاق باشید! انیمیشن‌هایی را که در پروژه دیگری مانند «Blender 3: Stylized Scene the Ultimate Guide» ایجاد کرده‌اید، نمایش دهید. درختان نخل خود را ببینید که به سمت بال می چرخند و اثرات جزر و مد بالا یا پایین در دریا را ایجاد می کنند. همچنین، به استفاده از آنها در محیط های دیگر فکر کنید و انواع پروژه ها مانند:

را تکمیل کنید


- متحرک سازی اشیاء بی جان مختلف در سیاهچال «Blender 3 to Unreal Engine 5 Dungeon Modular Kitbash» از طریق «Blender to Unreal Engine Become a Dungeon Prop Artist»؛

- تغییر منظره «مدل سه‌بعدی مخلوط کن یک صحنه سبک هنری گیبلی»؛

- پر کردن و زیباتر کردن مزرعه "Blender 3 The Ultimate Scene Course قرون وسطی" شما؛

- انتقال و ایجاد یک ویدیوی صحنه متحرک برای واگن شما در کلاس Masterclass Substance Painter to Unreal Engine 5.


این دوره به شما امکان می دهد به کمتر از 8 ساعت هنر سه بعدی در حدود 46 درس جامع دسترسی داشته باشید.



منابع دوره رایگان



بسته منبع «راهنمای نهایی برای ساخت و ساز سه بعدی بلندر و انیمیشن» شامل 15 تنظیم صحنه جداگانه همانطور که در مراحل دوره دیده می شود، و صحنه جداگانه دیگری که صحنه ای ماجراجویی عظیم با تله های مرگبار الهام گرفته شده از فیلم را نشان می دهد.


به این دوره بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر مسترکلاس انیمیشن با بیش از 8 ساعت یادگیری باشید که شما را می‌بیند که تمام انیمیشن‌هایی را که شاید تا به حال نیاز داشته باشید تنها در 46 درس ایجاد می‌کنید.


خوشحالم که رندرها و صفحات گردان خود را از نحوه استفاده از انیمیشن جدید خود در محیط های مختلف برای نمونه کارها با من به اشتراک بگذارید. فراتر از مطالب آموزش داده شده بروید و الگوهای انیمیشن جدیدی برای دارایی ها و وسایلی که در دوره دیده نمی شوند بسازید.



مقدمه رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمی توانید این دوره را کنار بگذارید!



تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!


نیل – 3D Tudor


سرفصل ها و درس ها

بخش 1 – بسته دانلود دوره و مبانی انیمیشن Section 1 – Course Download Pack & Basics of Animation

  • مقدمه ای بر راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی Introduction to the Ultimate Guide to Blender 3D Rigging & Animation

  • درس 1 - نمای کلی صحنه مخلوط کن و چیدمان Lesson 1 - Blender Scene Overview & Layout

  • درس 2 - انیمیشن سه بعدی تبدیل اولیه Lesson 2 - Basic Transform 3D Animation

  • درس 3 - حرکت غلتشی 3 بعدی بشکه ای Lesson 3 - 3D Barrel Rolling Motion

  • درس 4 - شبیه سازی بدنه نرم توپ دیجیتال Lesson 4 - Digital Ball Soft Body Simulation

بخش 2 - انیمیشن پایه چرخش Section 2 – Basic Swing Animation

  • درس 5 - چرخش انیمیشن ریگینگ Lesson 5 - Swing Animation Rigging

بخش 3 - چرخ های چرخان Section 3 – Spinning Wheels

  • درس 6 - انیمیشن چرخشی سه بعدی چرخ آب Lesson 6 - Water Wheel 3D Rolling Animation

بخش 4 - انیمیشن های درختان نوسان Section 4 – Swaying Tree Animations

  • درس 7 - انیمیشن درختی تلطیف شده Lesson 7 - Stylized Tree Animation

بخش 5 - رشد با کلیدهای شکل Section 5 – Growth with Shape Keys

  • درس 8 - رشد پوشش گیاهی با استفاده از کلید شکل Lesson 8 - Vegetation Growth Using Shape Key

بخش 6 - کار با چند استخوان Section 6 – Working with Multiple Bones

  • درس 9 - انیمیشن چند استخوانی برای 3D Globe Lesson 9 - Multiple Bone Animation for 3D Globe

  • درس 10 - حلقه انیمیشن سه بعدی گلوب Lesson 10 - Globe 3D Animation Loop

بخش 7 - کار با حیات وحش Section 7 – Working with Wildlife

  • درس 11 - حرکت شنای ماهی Lesson 11 - Fish Swim Motion

بخش 8 - شکل‌گیری اشکال مختلف Section 8 – Morphing Different Shapes

  • درس 12 - شکل گیری بدن حیوانات پر شده Lesson 12 - Stuffed Animal Body Morphing

بخش 9 - انیمیشن مسیر تانک Section 9 – Tank Track Animation

  • درس 13 - تنظیم انحنای مسیر مخزن سه بعدی Lesson 13 - 3D Tank Track Curvature Setup

  • درس 14 - متحرک کردن مسیر تانک در زمین سه بعدی Lesson 14 - Animating Tank Track on 3D Terrain

بخش 10 - متحرک سازی گره های مواد Section 10 – Animating Material Nodes

  • درس 15 - مقدمه مواد و گره ها Lesson 15 - Materials and Nodes Introduction

  • درس 16 - ایجاد شفافیت شعله سبک Lesson 16 - Creating Stylized Flame Transparency

  • درس 17 - کار با Graph Shader برای Stylized Fire ما Lesson 17 -Working with Graph Shaders for our Stylized Fire

  • درس 18 - متحرک کردن فلیکر نور Lesson 18 - Animating Light Flicker

بخش 11 - مانند پروانه به شعله Section 11 – Like Moths to a Flame

  • درس 19 - ایجاد انیمیشن شب پره با استفاده از ذرات Lesson 19 - Creating Moth Animation Using Particles

بخش 12 - ابرها و دود Section 12 – Clouds & Smoke

  • درس 20 - انیمیشن متابول برای ابرهای سبک Lesson 20 - Metaball Animation for Stylized Clouds

بخش 13 - انیمیشن‌ها و ریگ‌های پیچیده Section 13 – Complex Animations & Rigs

  • درس 21 - تقلب با زنجیره استخوان Lesson 21 - Bone Chain Rigging

  • درس 22 - ایجاد کنترل های سینماتیک معکوس برای زنجیره ها Lesson 22 - Creating Inverse Kinematics Controls for Chains

بخش 14 - تنظیم کاراکترها Section 14 – Character Rigging Setup

  • درس 23 - تقلب شخصیت Lesson 23 - Character Rigging

  • درس 24 - نامگذاری استخوان ها برای ریگ سه بعدی Lesson 24 - Naming Bones for 3D Rig

  • درس 25 - ایجاد کنترل های IK برای کاراکترهای سه بعدی Lesson 25 - Creating IK Controls for 3D Character

  • درس 26 - آینه کنترل های سه بعدی کاراکتر Lesson 26 - Mirror 3D Rigged Character Controls

  • درس 27 - وزن دادن به شخصیت سه بعدی Lesson 27 - Weighting 3D Character

بخش 15 - چرخه های پیاده روی برای شخصیت ها Section 15 – Walk Cycles for Characters

  • درس 28 - ایجاد چرخه راه رفتن شخصیت Lesson 28 - Creating Character Walking Cycle

  • درس 29 - افزودن جزئیات به انیمیشن پیاده روی سه بعدی Lesson 29 - Adding Detail to 3D Walk Animation

  • درس 30 - چرخه پیاده روی خود را اصلاح کنیم Lesson 30 - Refining Our Walk Cycle

  • درس 31 - نحوه رفع کشویی انیمیشن Lesson 31 - How to Fix Animation Sliding

بخش 16 - میزهای گردان دوربین Section 16 – Camera turntables

  • درس 32 - ایجاد یک صفحه گردان دوربین Lesson 32 - Creating A Camera Turntable

بخش 17 - به انیمیشن سازی صحنه های بزرگ خوش آمدید Section 17 – Welcome to Animating Large Scenes

  • درس 33 - شکستن صحنه بزرگ ما Lesson 33 - Breaking Down Our Large Scene

  • درس 34 - ایجاد انیمیشن Spikes Lesson 34 - Creating the Spikes Animation

  • درس 35 - انیمیشن های نامرئی Lesson 35 - Invisible Animations

  • درس 36 - پایان دادن به انیمیشن پیکان Lesson 36 - Finishing the Arrow Animation

  • درس 37 - وزن کردن سنگ های پله Lesson 37 - Weighting the Steppingstones

  • درس 38 - ایجاد انیمیشن تله استپینگ استون Lesson 38 - Creating Steppingstone Trap Animation

  • درس 39 - وزنه نقاشی شاخه Lesson 39 - Weight Painting the Branch

  • درس 40 - تکان دادن سقف با اصلاح کننده نویز Lesson 40 - Shaking Ceilings with Noise Modifier

  • درس 41 - انیمیشن بت میمون Lesson 41 - The Monkey Idol Animation

  • درس 42 - وزن کردن سنگ های در حال سقوط Lesson 42 - Weighting Our Falling Rocks

  • درس 43 - انیمیشن راک سقوط Lesson 43 - Falling Rock Animation

  • درس 44 - تنظیم و مکان توپ نورد Lesson 44 - Rolling Ball Setup & Location

  • درس 45 - خلاصه درس پایانی Lesson 45 - Final Lesson Summary

نمایش نظرات

آموزش راهنمای نهایی برای ساخت و ساز و انیمیشن بلندر سه بعدی
جزییات دوره
8 hours
46
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,453
4.5 از 5
ندارد
دارد
دارد
Neil Bettison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Bettison Neil Bettison

3D Tudor Freelance Artist & Tutor درباره من در سال 2019 ، نیل بتیسون به دلیل علاقه به مدل سازی سه بعدی ، که می خواست با دیگران به اشتراک بگذارد ، 3D Tudor را تأسیس کرد. او یک هنرمند حرفه ای و سازگار با محیط زیست است. نیل با بیش از 60،000 دانشجو یک مربی موفق Udemy است. دوره های وی با نمره بازبینی در 4.6 یا بالاتر از بالاترین امتیازات برای مدل سازی 3D در Udemy است. دوره های نیل با تعداد زیادی نکته و ترفند جدید برای هر زبان آموز ، در هر سطح مدل سازهای سه بعدی طراحی شده است. هر دوره متفاوت است ، با بیشتر موضوعات رایج شامل دارایی ها و ساختمان های بازی Tudor قرون وسطایی ، یا صحنه های علمی تخیلی و سلاح ها. سبک مربی نیل باعث می شود او بخاطر دستورالعمل های لحظه ای و راهنمایی های روشن ، برجسته شود. وی تنها مربی Udemy است که در طول دوره های خود از نکات زنده روی صفحه استفاده می کند و به زبان آموزان کمک می کند بدون نیاز به بازگشت و مرور مجدد میانبرهای قبلی ، آنها را دنبال کنند. این امر مبتدیان و میان آموزان مطلق را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر بیاموزند ، هیچ چیزی آنها را عقب نمی اندازد و با سرعت های مختلف توسط هر دانش آموز انتخاب می شود.