آموزش تقلب شخصیت برای مبتدیان در مایا

Character Rigging for Beginners in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این فرصت شما برای ورود به سرگرم کننده ترین صنعت است: انیمیشن سه بعدی.

با A-Z آشنا شوید که باید بتوانید ریگ و انیمیشن های شگفت انگیز شخصیت سه بعدی را با محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه هنری سه بعدی، "Autodesk Maya" ایجاد کنید

مبتدی به دنیای 3D Rigging و 3D Animation؟   مشکلی نیست! ما بسیار ساده شروع می کنیم، بنابراین با تجربه کم یا بدون تجربه خوب خواهید بود.

در این دوره ما از A-Z، از اصول اولیه به مباحث پیشرفته تر 3D Rigging و نحوه ایجاد ریگ های کاراکتر آماده برای انیمیشن 3D می پردازیم.

بهترین قسمت؟

این دوره مبتنی بر پروژه است، بنابراین شما مهارت های جدید خود را بلافاصله در مدل های سه بعدی واقعی به کار خواهید گرفت. تمام فایل‌های پروژه و همچنین منابع و منابع اضافی شامل خواهند شد - هرگز گیر نخواهید کرد!

علاوه بر آن، ما سرگرم می‌شویم و هر ویدیو را به روشی مثبت به پایان می‌رسانیم که ما را برای هر آنچه مایا یا زندگی به سرمان می‌آورد آماده می‌کند!

سلام به همه،

لطفاً، قبل از ادامه دوره، مطمئن شوید که فایل‌های تمرین موجود در این مقاله را دانلود کرده‌اید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.

برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده می‌کنم و همچنین اگر می‌خواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیل‌شده برای آن درس است.

من تکلیف مدل پروژه شما را نیز گنجانده ام که پس از اتمام دوره، مهارت های جدید خود را در آن به کار خواهید برد.

به سلامتی،

آناس چرکائوی


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 16 ایجاد مفاصل دست و انگشت 16 Creating Hand and Finger Joints

  • 28 ساختن کنترل لگن 28 Building the Pelvis Control

  • 22 معرفی ویرایشگر اجزا 22 Introducing The Components Editor

  • 02 آشنایی با رابط مایا 02 Getting familiar with maya's interface

  • 06 ایجاد مفاصل پا 06 Creating foot joints

  • 35 تقلب ترقوه 35 Rigging the Clavicles

  • 13 اضافه کردن استخوان لگن 13 Adding Pelvis Bone

  • 43 سازماندهی صحنه ما 43 Organizing Our Scene

  • 17 استفاده از سیستم IK در بازو و آینه کاری در سراسر 17 Applying IK System to the Arm and Mirroring Across

  • 27 ساختن کنترل جهانی انیمیشن 27 Building the Global Animation Control

  • 29 Building Back Control 29 Building Back Control

  • 30 ساختن کنترل قفسه سینه 30 Building a Chest Control

  • 05 جهت گیری مفاصل محلی در مقابل جهانی 05 Local vs World Orientation of Joints

  • 32 ایجاد یک مخزن از اشکال کنترل 32 Creating A Repository of Control Shapes

  • 25 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Weights (قسمت 3) 25 Refining Skin Deformations Using The Paint Weights Tool (Part3)

  • 37 تنظیم کنترل های مچ دست 37 Setting Up Wrist Controls

  • 07 تغییر نام و سازماندهی صحنه ما 07 Renaming and Organizing our Scene

  • 14 ایجاد مفاصل بازو 14 Creating Arm Joints

  • 26 وزنه های پوست آینه 26 Mirroing Skin Weights

  • 15 اضافه کردن استخوان ترقوه 15 Adding The Clavicle Bone

  • 44 تمیز کردن دکل 44 Cleaning Up The Rig

  • 03 آماده سازی مدل خود برای ریگ کردن 03 Preparing your Model for Rigging

  • 36 تنظیم کنترل های آرنج 36 Setting Up Elbow Controls

  • 33 تقلب سر 33 Rigging the Head

  • 41 ایجاد کنترل های پا 41 Creating Leg Controls

  • 38 کار با ویژگی های سفارشی 38 Working with Custom Attributes

  • 24 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Skin Weights (قسمت 2) 24 Refining Skin Deformations Using The Paint Skin Weights Tool (Part2)

  • نتیجه گیری و تکلیف Conclusion and Assignment

  • مقدمه Introduction

  • 34 ایجاد کنترل انیمیشن برای گردن 34 Creating Animation Control for the Neck

  • 09 افزودن سیستم IK به پای شخصیت ما 09 Adding IK System to Our Character's Leg

  • 23 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Skin Weights (قسمت 1) 23 Refining Skin Deformations Using The Paint Skin Weights Tool (Part1)

  • 01 تقلب چیست 01 What's Rigging

  • 11 ایجاد مفاصل بالاتنه 11 Creating Torso Joints

  • 39 تقلب انگشتان 39 Rigging the Fingers

  • 45 بیشتر در مورد ویژگی تبدیل فریز 45 More On the Freeze Transformations Feature

  • 20 تغییر محل قرارگیری مفاصل بعد از پوست 20 Tweaking Joints Placement After Skinning

  • 40 ساختن کنترل زانو 40 Building The Knee Controls

  • 31 ساخت مرکز کنترل ثقل 31 Building a Center of Gravity Control

  • 19 نکته ای که هنگام پوست گرفتن باید به خاطر بسپارید 19 Things to Keep in Mind When Skinning

  • 42 افزودن کنترل های پا 42 Adding Foot Controls

  • 18 پوست شخصیت 3 بعدی ما 18 Skinning Our 3D Character

  • 04 ساخت مفاصل پا 04 building leg joints

  • 21 کار با ابزار وزنه چکشی 21 Working With The Hammer Weights Tool

  • 10 مفاصل آینه ای 10 Mirroring Joints

  • 08 تفاوت بین سیستم های FK و IK 08 Difference between FK and IK Systems

  • 12 ایجاد مفاصل گردن و سر 12 Creating Neck & Head Joints

درس ها Lessons

  • 03 آماده سازی مدل خود برای ریگ کردن 03 Preparing your Model for Rigging

  • 40 ساختن کنترل زانو 40 Building The Knee Controls

  • 05 جهت گیری مفاصل محلی در مقابل جهانی 05 Local vs World Orientation of Joints

  • 02 آشنایی با رابط مایا 02 Getting familiar with maya's interface

  • مقدمه Introduction

  • 07 تغییر نام و سازماندهی صحنه ما 07 Renaming and Organizing our Scene

  • 19 نکته ای که هنگام پوست گرفتن باید به خاطر بسپارید 19 Things to Keep in Mind When Skinning

  • 10 مفاصل آینه ای 10 Mirroring Joints

  • 32 ایجاد یک مخزن از اشکال کنترل 32 Creating A Repository of Control Shapes

  • نتیجه گیری و تکلیف Conclusion and Assignment

  • 31 ساخت مرکز کنترل ثقل 31 Building a Center of Gravity Control

  • 28 ساختن کنترل لگن 28 Building the Pelvis Control

  • 25 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Weights (قسمت 3) 25 Refining Skin Deformations Using The Paint Weights Tool (Part3)

  • 06 ایجاد مفاصل پا 06 Creating foot joints

  • 01 تقلب چیست 01 What's Rigging

  • 35 تقلب ترقوه 35 Rigging the Clavicles

  • 27 ساختن کنترل جهانی انیمیشن 27 Building the Global Animation Control

  • 22 معرفی ویرایشگر اجزا 22 Introducing The Components Editor

  • 29 Building Back Control 29 Building Back Control

  • 38 کار با ویژگی های سفارشی 38 Working with Custom Attributes

  • 26 وزنه های پوست آینه 26 Mirroing Skin Weights

  • 11 ایجاد مفاصل بالاتنه 11 Creating Torso Joints

  • 21 کار با ابزار وزنه چکشی 21 Working With The Hammer Weights Tool

  • 33 تقلب سر 33 Rigging the Head

  • 18 پوست شخصیت 3 بعدی ما 18 Skinning Our 3D Character

  • 43 سازماندهی صحنه ما 43 Organizing Our Scene

  • 45 بیشتر در مورد ویژگی تبدیل فریز 45 More On the Freeze Transformations Feature

  • 20 تغییر محل قرارگیری مفاصل بعد از پوست 20 Tweaking Joints Placement After Skinning

  • 17 استفاده از سیستم IK در بازو و آینه کاری در سراسر 17 Applying IK System to the Arm and Mirroring Across

  • 34 ایجاد کنترل انیمیشن برای گردن 34 Creating Animation Control for the Neck

  • 12 ایجاد مفاصل گردن و سر 12 Creating Neck & Head Joints

  • 09 افزودن سیستم IK به پای شخصیت ما 09 Adding IK System to Our Character's Leg

  • 42 افزودن کنترل های پا 42 Adding Foot Controls

  • 08 تفاوت بین سیستم های FK و IK 08 Difference between FK and IK Systems

  • 13 اضافه کردن استخوان لگن 13 Adding Pelvis Bone

  • 37 تنظیم کنترل های مچ دست 37 Setting Up Wrist Controls

  • 16 ایجاد مفاصل دست و انگشت 16 Creating Hand and Finger Joints

  • 36 تنظیم کنترل های آرنج 36 Setting Up Elbow Controls

  • 04 ساخت مفاصل پا 04 building leg joints

  • 15 اضافه کردن استخوان ترقوه 15 Adding The Clavicle Bone

  • 24 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Skin Weights (قسمت 2) 24 Refining Skin Deformations Using The Paint Skin Weights Tool (Part2)

  • 39 تقلب انگشتان 39 Rigging the Fingers

  • 30 ساختن کنترل قفسه سینه 30 Building a Chest Control

  • 14 ایجاد مفاصل بازو 14 Creating Arm Joints

  • 44 تمیز کردن دکل 44 Cleaning Up The Rig

  • 41 ایجاد کنترل های پا 41 Creating Leg Controls

  • 23 اصلاح تغییر شکل های پوست با استفاده از ابزار Paint Skin Weights (قسمت 1) 23 Refining Skin Deformations Using The Paint Skin Weights Tool (Part1)

نمایش نظرات

آموزش تقلب شخصیت برای مبتدیان در مایا
جزییات دوره
6h 26m
47
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
98
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.