راهنمای جامع کسب و کار ورزش های الکترونیکی

A Comprehensive Guide to the Business of eSports

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه چیز درباره ورزش های الکترونیکی و صنعت از جمله نحوه شروع آن، چه چیزی آن را بسیار منحصر به فرد می کند و چه چیزی برای ورزش های الکترونیکی است ورزش های الکترونیکی چیست؟ چگونه ورزش‌های الکترونیکی توسعه یافت پخش آنلاین چیست و ارتباط آن با ورزش‌های الکترونیکی چه نوع افرادی طرفدار ورزش‌های الکترونیکی هستند و اهل کجا هستند؟ چقدر تلفن‌های همراه برای صنعت در حال رشد اهمیت دارند. سازمان‌ها و رقبای ورزش‌های الکترونیکی از چه راه‌هایی می‌توانند با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. ارتباط بین قمار و ورزش‌های الکترونیکی چیست و چه پیامدهایی دارد؟ پول رویدادهای eSports از کجا می آید و چه کسی از آنها سود می برد؟ سطوح مختلف ساختار سازمانی که صنعت ورزش‌های الکترونیکی را تشکیل می‌دهند برگزاری یک رویداد ورزش‌های الکترونیکی چیست؟ آیا صنعت ورزش های الکترونیکی با زنان منصفانه رفتار می کند و برای بهبود مشارکت زنان در این ورزش چه کاری می توان انجام داد؟ تقلب در ورزش های الکترونیکی چقدر رایج است و برای جلوگیری از آن چه باید کرد؟ همه چیز درباره تبانی بازی و اینکه چگونه یکپارچگی صنعت را تهدید می کند آیا ورزش های الکترونیکی در آینده به رشد خود ادامه می دهند و در صورت کاهش سرعت رشد چه اتفاقی می افتد؟ چگونه ورزش‌های الکترونیکی با ورزش‌های معمولی رقابت می‌کنند و سازمان‌های ورزشی در مورد آن چه می‌کنند، امتیازدهی لیگ چیست و چه تأثیری بر صنعت خواهد داشت پیشرفت‌های فناوری در ورزش‌های الکترونیکی و معنای آن برای آینده ورزش پیش نیازها: هیچ پیش‌نیازی برای این کار وجود ندارد. دوره

خلاصه

در چند دهه گذشته، بازی‌های ویدیویی از یک کنجکاوی و یک سرگرمی ساده به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده‌اند. این افزایش محبوبیت باعث توسعه ورزش های الکترونیکی نیز شده است. ورزش‌های الکترونیکی که مخفف عبارت Electronic Sports است، راهی را برای افراد فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود در بازی‌های ویدیویی را با بازی با افراد از سراسر جهان اثبات کنند. همانطور که صنعت رشد کرده است، مقیاس و اهمیت رویدادها نیز افزایش یافته است. امروزه صنعت ورزش های الکترونیکی بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارد و میلیون ها نفر را در سراسر جهان استخدام می کند. این صنعت دارای طیف گسترده ای از مشاغل مختلف در دسترس است، و اگر می خواهید در ورزش های الکترونیکی مشارکت داشته باشید، مهم است که بدانید چگونه کار می کند و چه چیزی ورزش های الکترونیکی را به چنین فرصتی منحصر به فرد تبدیل می کند.

مسابقه همیشه نقش مهمی در پیشرفت جامعه ما داشته است و ورزش ها به دلیل درس هایی که به ما می آموزند و لذت شرکت و تماشای آن ها بسیار محبوب هستند. اکنون، نسل‌های جوان‌تری که در دنیای دیجیتال رشد می‌کنند، به‌طور فزاینده‌ای درگیر بازی‌های ویدیویی به عنوان یک خروجی رقابتی هستند. اگرچه ورزش برای هزاران سال به عنوان یکی از اشکال اصلی سرگرمی باقی مانده است، پیشرفت های فناوری اکنون راه های جدیدی را برای افراد برای یافتن سرگرمی فراهم می کند.

با پیشرفت فناوری و دسترسی بیشتر مردم به رایانه، تلفن و اینترنت پرسرعت، دسترسی به ورزش‌های الکترونیکی افزایش یافته است. همراه با تمرکز بیشتر شرکت‌های بازی‌های ویدیویی بر روی توسعه بازی‌های خود در بازار ورزش‌های الکترونیکی و این صنعت شاهد رشد انفجاری در تعداد افرادی است که تماشا می‌کنند و شرکت می‌کنند. با افزایش فروش بلیت، کالا و تبلیغات، ارقام بازدید بالاتر فرصت بیشتری برای درآمد ایجاد می کند. رشد صنعت با تعداد برندهای معروفی که اخیراً از تیم‌ها، رویدادها و بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی حمایت مالی کرده‌اند نشان داده می‌شود.

از آنجایی که صنعت ورزش‌های الکترونیکی ارقام درآمدی رکوردشکنی را مشاهده می‌کند، تقاضا برای متخصصان بسیار ماهر بیش از همیشه است. این صنعت رقابتی تر می شود زیرا سازمان ها و تیم های بیشتری برای کسب رتبه های برتر رقابت می کنند. اکنون برخی از بزرگترین تیم ها میلیون ها دلار در سال درآمد دارند و مانند تیم های ورزشی حرفه ای، امکانات آموزشی و تیمی از کارکنان خود را دارند. برای موفقیت در این صنعت، چه از طریق کار برای یک سازمان مستقر، چه راه اندازی سرمایه گذاری خود یا سرمایه گذاری در یک پروژه ورزش های الکترونیکی، باید صنعت را درک کنید. با توسعه ورزش و تمرکز بیشتر بر روی مخاطبان اصلی، افرادی که درک عمیقی از ورزش های الکترونیکی و نحوه کار آنها دارند لازم است تا آن را به سطح بعدی برسانند.


آنچه خواهید آموخت

· eSports چیست؟

· eSports چگونه توسعه یافت

· جریان آنلاین چیست و ارتباط آن با ورزشهای الکترونیکی

· طرفداران ورزشهای الکترونیکی چه نوع افرادی هستند و اهل کجا هستند؟

· تلفن های همراه چقدر برای صنعت رو به رشد مهم هستند

· سازمان ها و رقبای ورزش های الکترونیکی از چه راه هایی می توانند با طرفداران خود تعامل داشته باشند

· ارتباط بین قمار و ورزش های الکترونیکی چیست، و این چه پیامدهایی دارد؟

· پول رویدادهای eSports از کجا می آید و چه کسی از آنها سود می برد؟

· سطوح مختلف ساختار سازمانی که صنعت ورزش های الکترونیکی را تشکیل می دهد

· برگزاری یک رویداد ورزشی الکترونیکی چه می شود

· چگونه رویدادهای ورزش های الکترونیکی در طول زمان تغییر کرده و با تغییرات سازگار شده اند

· آیا ورزش های الکترونیکی آینده ای در المپیک دارند؟

· آیا صنعت ورزش های الکترونیکی با زنان رفتار منصفانه ای دارد و برای بهبود مشارکت زنان در ورزش چه کاری می توان انجام داد؟

· تقلب در ورزش های الکترونیکی چقدر رایج است و برای جلوگیری از آن چه کاری می توان انجام داد؟

· همه چیز درباره تبانی بازی و اینکه چگونه یکپارچگی صنعت را تهدید می کند

· آیا ورزش‌های الکترونیکی می‌توانند در آینده به رشد خود ادامه دهند و اگر رشد کند شود چه اتفاقی می‌افتد؟

· ورزش های الکترونیکی چگونه با ورزش های معمولی رقابت می کنند و سازمان های ورزشی در مورد آن چه می کنند

· حق امتیاز لیگ چیست و چه تأثیری بر صنعت خواهد داشت

· پیشرفت‌های فناوری در ورزش‌های الکترونیکی و معنای آن برای آینده ورزش


چرا این دوره را انتخاب کنید؟

این دوره به طور خاص توسعه یافته است تا به شما کمک کند دانش لازم برای درک ورزش های الکترونیکی و نحوه عملکرد صنعت ورزش های الکترونیکی را به شما بدهد. اگر به دنبال کار در ورزش‌های الکترونیکی هستید، یا فقط می‌خواهید درک عمیقی از چیستی آن و دلیل موفقیت آن به دست آورید، این دوره برای شما ایده‌آل است. در این دوره، نمونه‌های زیادی از سازمان‌های ورزش الکترونیکی در دنیای واقعی پیدا می‌کنید و جزئیات آنچه که باعث موفقیت آنها شده است را کشف خواهید کرد. شما در مورد آنچه برای موفقیت در صنعت لازم است، مسائلی که ورزش های الکترونیکی با آن مواجه هستند و چالش ها و فرصت هایی که ممکن است در آینده ایجاد شوند، خواهید آموخت.

از آنجایی که صنعت ورزش‌های الکترونیکی رشد می‌کند و توسعه می‌یابد، درک اینکه چه چیزی باعث رشد می‌شود و اینکه آیا می‌توان آن را هدایت و کنترل کرد بسیار مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که ورزش های الکترونیکی چگونه آغاز شد و چه چیزی برای تبدیل شدن به یک صنعت میلیارد دلاری انجام شد. در مورد تغییراتی که به توسعه ورزش کمک کرده و مانع آن شده است و اینکه آیا سرعت رشد می تواند ادامه یابد، خواهید آموخت.

در حالی که این دوره جزئیات زیادی را در مورد ورزش های الکترونیکی پوشش می دهد، همیشه با اصطلاحات قابل درک توضیح داده می شود. ما دوره را به گونه ای طراحی کرده ایم که برای همه قابل درک باشد. چه دانش قبلی در مورد ورزش های الکترونیکی داشته باشید و چه از قبل اطلاعات زیادی در مورد ورزش های الکترونیکی و چیستی آن ها داشته باشید، این دوره به طور واضح و با جزئیات موارد را توضیح می دهد. در پایان دوره، شما نه تنها متوجه خواهید شد که ورزش‌های الکترونیکی چیست، بلکه جزئیات طرفداران، ورزشکاران و سازمان‌هایی که همگی اکوسیستم ورزش‌های الکترونیکی را تشکیل می‌دهند را نیز متوجه خواهید شد.

ما نمونه‌های واقعی زیادی را گنجانده‌ایم که تصویر واضح‌تری از صنعت و نحوه موفقیت سازمان‌ها و افراد به شما می‌دهد. همه نمونه‌هایی که استفاده کرده‌ایم به دقت انتخاب شده‌اند تا اطلاعات دقیقی درباره انگیزه‌ها، فرآیندها و ساختارهایی که در توسعه ورزش‌های الکترونیکی نقش داشته‌اند، ارائه کنند. ما همچنین مطالعات موردی مفصلی را گنجانده ایم که یک سازمان یا رویداد خاص را در صنعت بررسی می کند و به عوامل دخیل در ایجاد و حفظ یک شرکت ورزشی الکترونیکی موفق می پردازد.

درباره تعریف ورزش‌های الکترونیکی و نحوه شروع آنها خواهید آموخت. همچنین متوجه خواهید شد که چگونه ورزش‌های الکترونیکی در طول سال‌ها با به کارگیری فناوری‌ها، جمعیت‌شناسی و ایده‌های جدید تغییر کرده و سازگار شده‌اند. بعداً در این دوره، بررسی خواهید کرد که آیا رشد صنعت می تواند پایدار باشد و آینده چه چیزی برای ورزش های الکترونیکی در انتظار خواهد بود. این شامل فناوری‌های آینده، مفاهیم جدید و نحوه نفوذ ورزش‌های الکترونیکی به جریان اصلی خواهد بود.

این دوره همچنین طرفداران ورزش های الکترونیکی را شامل می شود، از جمله اینکه چه نوع افرادی هستند، چه چیزی یک طرفدار ورزش های الکترونیکی را می سازد و چگونه می توان آنها را با طرفداران ورزش مقایسه کرد. مانند ورزش‌های سنتی، طرفداران بخش بزرگی از درآمد ورزش‌های الکترونیکی را تشکیل می‌دهند، اما این دوره همچنین به منابع درآمدی دیگر از جمله اینکه پول از کجا می‌آید، چه کسی آن را پرداخت می‌کند و چرا می‌پردازد.

شما همچنین شرکت‌های مختلف درگیر در صنعت ورزش‌های الکترونیکی از جمله نگاهی دقیق‌تر به تیم‌ها، نهادهای حاکم و ناشران بازی‌ها را خواهید دید. انگیزه های این سازمان ها و اینکه چرا ورزش های الکترونیکی برای آنها بسیار مهم است را خواهید دید. خواهید آموخت که چگونه هر نوع کسب و کار به روشی متفاوت به صنعت کمک می کند و اینکه آیا آنها تأثیر مثبت یا منفی بر کل صنعت دارند.

این دوره همچنین رویدادهای ورزش های الکترونیکی را با جزئیات بررسی می کند. خواهید دید که برگزاری یک رویداد ورزش های الکترونیکی چه می شود و چرا صنعت به آنها وابسته است. همچنین فرصتی وجود خواهد داشت که در مورد تکامل رویدادهای ورزش های الکترونیکی و اینکه چرا عرصه های ورزش الکترونیکی هدفمند در شهرهای سراسر جهان ایجاد می شوند، بیاموزید.

ورزش‌های معمولی یکی از محبوب‌ترین شکل‌های سرگرمی برای سال‌ها بوده است، اما با محبوبیت بیشتر ورزش‌های الکترونیکی در بین نسل‌های جوان، آیا تیم‌های ورزشی باید نگران کاهش تعداد بازدیدکنندگان باشند؟ این دوره رقابت بین ورزش های سنتی و ورزش های الکترونیکی و اینکه آیا مدیران ورزشی باید نگران رشد خود باشند را پوشش می دهد. همچنین خواهید دید که صنعت ورزش و ورزش الکترونیکی چه چیزهایی می توانند از یکدیگر بیاموزند و در عین حال افزایش درآمد، تجربه را برای طرفداران خود بهبود بخشند.

این دوره دیدگاهی کامل و متعادل از ورزش های الکترونیکی و رشد آن به عنوان یک صنعت و شکل سرگرمی ارائه می دهد. اگر می‌خواهید در ورزش‌های الکترونیکی کار کنید، مهم است که جنبه تجاری صنعت را درک کنید و در مورد نحوه عملکرد آن در پشت صحنه بیشتر بدانید. برای کسانی که می‌خواهند یک حرفه یا کسب‌وکار موفق در صنعت ورزش‌های الکترونیکی ایجاد کنند، این دوره یک نقطه ورود عالی است. از طریق مطالعات موردی، حقایق و تئوری ها، درک عمیق تری از نحوه عملکرد جنبه تجاری ورزش های الکترونیکی به دست خواهید آورد. این دانش نه تنها برای کار در صنعت ورزش های الکترونیکی، بلکه در درک کلی شما از اینکه چگونه یک ورزش جدید مانند ورزش های الکترونیکی می تواند از ابتدایی کوچک توسعه، رشد و شکوفا شود، به خوبی به شما کمک خواهد کرد.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • تاریخچه ورزش های الکترونیکی The History of eSports

  • یک مخاطب جهانی A Global Audience

  • درآمد ورزش های الکترونیکی eSports Revenue

  • ساختار سازمانی ورزش های الکترونیکی eSports Organisational Structure

  • رویدادهای ورزشی الکترونیکی eSports Events

  • مطالعات موردی Case Studies

  • مسائل مربوط به ورزش های الکترونیکی Issues in eSports

  • آینده ورزش های الکترونیکی The Future of eSports

  • نتیجه گیری Conclusion

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

راهنمای جامع کسب و کار ورزش های الکترونیکی
جزییات دوره
4 hours
10
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
320
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

The Sports Executive Path The Sports Executive Path

تجارت و مدیریت ورزشی

The Sports Executive Path یک پلت فرم آنلاین است که برای کمک به هر کسی که علاقه مند به کسب دانش در مورد مدیریت ورزش و صنعت ورزش است ایجاد شده است. ورود به دنیای ورزش بسیار دشوار و چالش برانگیز است، رقابت شدید است و مشاغل در راس هرم کمیاب است. از طریق دوره‌های خود، راهنمایی‌ها و نکاتی را ارائه می‌کنیم، اسطوره‌ها را توضیح می‌دهیم و به هر کسی که می‌خواهد وارد این دنیای عظیم و هیجان‌انگیز شود، به اطلاعات ارزشمند دسترسی خواهد داد.

مسیر اجرایی ورزشی توسط سام مومن تأسیس شد. سام یک تجارت حرفه ای مستقل است که بیش از 15 سال در دنیای ورزش فعالیت دارد. مشارکت او با صنعت ورزش در یک سری رویدادهای ورزشی در کلاس جهانی در برزیل آغاز شد. دانش بیشتر هنگام اخذ مدرک کارشناسی ارشد در آکادمی بین المللی علوم و فناوری ورزشی (AiSTS) مستقر در لوزان، سوئیس به دست آمد. پس از فارغ التحصیلی، او کار حرفه ای خود را در کمیته مناقصه المپیک 2012 لندن در سال 2004 آغاز کرد. از آنجا به کار در UEFA، CSM و TEAM Marketing ادامه داد. در حال حاضر، سام ارتباطات خود را در دنیای ورزش گسترش داده است: او یک متخصص عملیات فوتبال در یوفا است. بنیانگذار پلتفرم دوره آنلاین The Sports Executive Path و به عنوان تسهیل کننده بین چندین نهاد بین المللی در صنعت ورزش عمل می کند.