آموزش متحرک سازی شخصیت های بازی در مایا

Animating Game Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای متحرک سازی شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای متحرک سازی شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. در این دوره، یک شخصیت را برای یک بازی در مایا متحرک خواهیم کرد. ما تکنیک‌های گردش کار را توضیح می‌دهیم که به ما کمک می‌کند نه تنها در زمان انیمیشن‌هایمان صرفه‌جویی کنیم، بلکه در عین حال، شخصیتی مناسب و سرگرم‌کننده را از طریق حرکات کاراکتر خود که مخاطب از آن لذت می‌برد، ثبت کنیم. در پایان این دوره، تکنیک های انیمیشن سازی را می آموزید که می تواند برای هر شخصیتی که ممکن است در آینده متحرک سازی کنید، اعمال شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک سازی شخصیت های بازی در مایا Animating Game Characters in Maya

  • تنظیم صحنه برای انیمیشن بیکار Setting up the Scene for the Idle Animation

  • متحرک سازی بالاتنه Animating the Upperbody

  • اضافه کردن حرکت به پای راست Adding Movement to the Right Foot

  • کار روی بازوی چپ Working on the Left Arm

  • پایان کار ما روی بازوی چپ Finishing Our Work on the Left Arm

  • متحرک سازی بازوی راست Animating the Right Arm

  • افزودن انیمیشن به سینه Adding Animation to the Chest

  • متحرک سازی سر Animating the Head

  • نهایی کردن Idle Finalizing the Idle

  • آماده سازی صحنه برای انیمیشن حمله Preparing the Scene for the Attack Animation

  • شروع در انیمیشن حمله دوچرخه سوار Starting on the Biker's Attack Animation

  • متحرک سازی Seond Pass of Extremes Animating the Seond Pass of the Extremes

  • گذر سوم از افراط The Third Pass of the Extremes

  • جمع کردن افراط Wrapping up the Extremes

  • اضافه کردن پوزهای شکست Adding Break-down Poses

  • اولین پاس اصلاح: اصلاح قسمت بالایی بدن The First Refinement Pass: Tweaking the Upper Body

  • دومین پاس اصلاح: تنظیم دقیق پای راست The Second Refinement Pass: Fine-tuning the Right Foot

  • سومین پاس اصلاح: ویرایش منحنی های F The Third Refinement Pass: Editing the F-curves

  • نهایی کردن مجوز پالایش سوم Finalizing the Third Refinement Pass

  • پایان حمله دوچرخه سوار Finishing the Biker's Attack

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی شخصیت های بازی در مایا
جزییات دوره
2h 43m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.