آموزش فتوشاپ: چاپ سه بعدی

Photoshop: 3D Printing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اکنون می توانید از Photoshop CC برای سهولت چاپ سه بعدی از همیشه استفاده کنید. ابزارهای جدید فتوشاپ کارهای سنگینی را برای تهیه پرینت سه بعدی انجام می دهند ، این امر به اتوماسیون روند توخالی مدل ها و صادرات برای چاپ تمام رنگ کمک می کند.

در این دوره ، رایان کیتلسون به شما نحوه وارد کردن مدل های سه بعدی یا حق خود را در داخل فتوشاپ ایجاد کنید. می توانید از نقشه های بافت استفاده کنید ، نقشه های opacity و نقشه های bump برای تعریف جزئیات و سپس صادرات مدل ها در قالب های آماده چاپ. سپس مدل های تمام شده می توانند باشند در خانه یا از طریق خدماتی مانند Shapeways چاپ شده است.

این دوره توسط رایان کیتلسون ایجاد شده است. ما افتخار میزبانی این را داریم آموزش در کتابخانه ما
موضوعات شامل:
  • وارد کردن پرونده های سه بعدی
  • استفاده از بافت برای چاپ رنگی
  • ترکیب چندین مدل
  • توخالی ساختن مدلها
  • چاپ با انواع مختلف مواد
  • چاپ جزئیات دقیق

سرفصل ها و درس ها

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • آنچه باید قبل از تماشا بدانید What you should know before watching

  • تنظیم فتوشاپ برای چاپ سه بعدی Setting up Photoshop for 3D printing

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation 1. Working with 3D Models

  • وارد کردن پرونده های سه بعدی Importing 3D files

  • پیمایش در فضای کاری سه بعدی Navigating the 3D workspace

  • ایجاد اشیاء سه بعدی در فتوشاپ Creating 3D objects within Photoshop

  • کار با اشیاء متعدد Working with multiple objects

  • استفاده از بافت برای چاپ رنگی Applying textures for color printing

  • رفع مشکلات نقشه بافت Fixing texture map problems

  • ساخت مدل های توخالی با نقشه های کدورت Making models hollow with opacity maps

  • چاپ جزئیات ریز با نقشه های دست انداز Printing fine detail with bump maps

  • کار با نقشه های معمولی Working with normal maps

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation 2. Getting the 3D Model Printed

  • درک تنظیمات چاپ سه بعدی Understanding the 3D print settings

  • ایجاد مدل قابل چاپ سه بعدی Creating the 3D printable model

  • بارگذاری مدل در Shapeways Uploading the model to Shapeways

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation Conclusion

  • از اینجا به کجا بروم Where to go from here

نمایش نظرات

آموزش فتوشاپ: چاپ سه بعدی
جزییات دوره
47m 55s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
35,833
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Kittleson Ryan Kittleson

رایان کیتلسون یک هنرمند CG است که مدل سازی سه بعدی، مجسمه سازی و چاپ را با 3ds Max و ZBrush آموزش می دهد.

رایان از زمانی که هنر را با هم ترکیب کرده بود، دوست داشت. یک کودک خردسال با VIC-20 و لذت بردن از تصاویر غنی بصری توسط هنرمندانی مانند دالی و اسچر. او در نوجوانی به خود فتوشاپ و سپس 3ds Max را در اوایل 20 سالگی آموخت. او برای مدتی به عنوان یک هنرمند بازی در رالی، کارولینای شمالی کار کرد و سپس به مدرسه بازگشت و مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در رشته تصویرسازی از دانشگاه کارولینای شرقی به پایان رساند، و در تمام این مدت هنر گرافیک دیجیتال را با پروژه‌های شخصی و آزاد تمرین می‌کرد. او سپس به اورلاندو، فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل به تدریس مدلینگ شخصیت پرداخت. رایان در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند و در آنجا به عنوان یک هنرمند مستقل CG کار می کند.