آموزش Rhino and V-Ray: رندر طراحی محصول

Rhino and V-Ray: Product Design Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با ارائه محصولات ارائه شده در Rhino و V-Ray ، مفاهیم طراحی خود را جذاب تر کنید. برای یک پروژه سرگرم کننده و الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل - یک برنامه پخش کننده "Fish-Eye Frame" ، به دیو شولتزه بپیوندید و همه آنچه را که باید در مورد ارائه محصولات محصول با Rhino بدانید ، بیاموزید. کشف کنید که چه چیزی محصول خوب را ارائه می دهد (و چه چیزی محصول بد را ارائه می دهد). سپس نحوه راه اندازی استودیوی عکس مجازی خود را بیاموزید: تنظیم دوربین ، پس زمینه و نور برای حداکثر تأثیر.

دیو همچنین نحوه شخصی سازی مواد ، افزودن متن و آرم به طرح شما را نشان می دهد و ارائه رندر خود را در پست با پس زمینه و جلوه های ویژه فریب می دهد. فصل گردش کار شامل نکات پاداش است که برای تسریع و روان سازی کل فرآیند ارائه و ترکیب طراحی شده است.
موضوعات شامل:
  • نصب و فعال سازی V-Ray
  • نکات مدل سازی برای ارائه های عالی
  • استفاده از استودیوی دیو Glow-Wall
  • تنظیم نور و دوربین
  • کاوش مطالب
  • ایجاد متن و آرم
  • ایجاد زمینه های جدید
  • افزودن عمق میدان
  • سازماندهی استودیوی خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم سیستم 1. System Setup

  • چرا از V-ray استفاده می کنیم؟ Why use V-Ray?

  • با استفاده از سخت افزار توصیه شده Using recommended hardware

  • سفارشی کردن رابط Customizing the interface

  • نصب V-Ray و DR Spawner Installing V-Ray and DR Spawner

  • تور سریع رابط رندر Quick tour of the rendering interface

2. اصطلاحات و استراتژی 2. Terminology and Strategy

  • تعاریف Geeky شما باید بدانید Geeky definitions you should know

  • فعال کردن V-Ray و درک رویکرد آن Activating V-Ray and understanding its approach

  • تنظیمات کیفیت بحرانی Critical quality settings

  • دوربین فیزیکی جدید در مقابل دوربین قدیمی پیش فرض The new physical camera vs. the old default camera

3. بر طراحی محصول متمرکز شوید 3. Focus on Product Design

  • تسلط بر کلیدهای ارائه دهنده محصول عالی Mastering the keys to a great product rendering

  • یادگیری از تفاسیر بد Learning from bad renderings

  • نکات مدل سازی برای ارائه دهنده های عالی Modeling tips for awesome renders

4- راه‌اندازی استودیوی سه بعدی خود 4. Setting Up Your 3D Studio

  • آشنایی با انواع استودیو پس زمینه Introduction to backdrop studio types

  • استودیوی Glow-Wall دیو دیو Dave's Glow-Wall Studio

  • تنظیمات و استراتژی های روشنایی Lighting settings and strategies

  • استفاده از نور جدید Dome برای روشنایی مبتنی بر تصویر (IBL) Using the new Dome Light for image-based lighting (IBL)

  • تنظیمات و استراتژی های دوربین Camera settings and strategies

5- مواد برای طراحی محصول 5. Materials for Product Design

  • کاوش در انواع توصیه شده مواد Exploring recommended material types

  • استفاده از مواد تون برای رندرهای جدی Using the toon material for serious renders

  • ایجاد متن و آرم با نقشه Creating text and logos with maps

  • ساختن متن و آرم با نکات دیو Creating text and logos with Dave's tips

  • حفر کردن عمیق تر در مواد Digging deeper into materials

6.پس پردازش 6. Post-Processing

  • با استفاده از ویدئو قاب بافر Using the video Frame Buffer

  • ایجاد زمینه های جدید Making new backgrounds

  • معرفی کانال های آلفا Introducing alpha channels

  • تولید اثر برجسته "برجسته" Generating a vignette "highlight" effect

  • ایجاد عمق میدان Creating depth of field

7. نکات گردش کار 7. Workflow Tips

  • استودیوی خود را سازماندهی کنید Organizing your studio

  • موتور رندر در زمان واقعی The real-time render engine

  • نکات و ترفندهای تصادفی و مفید دیو Dave's random and useful tips and tricks

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش Rhino and V-Ray: رندر طراحی محصول
جزییات دوره
2h 54m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,869
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dave Schultze
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dave Schultze Dave Schultze

طراح صنعتی و 3D Geek دیو شولتزه یک طراح صنعتی و معروف گیک سه بعدی است.

وی به عنوان یک طراح صنعتی ، محصولاتی را برای مایکروسافت ، ال جی ، امبرا و هاسبرو تولید کرده است. او برنده چندین جایزه طراحی صنعتی شده و کارهای وی در پوشش رسانه ای در سراسر جهان شناخته شده است. اخیراً ، رایانه مفهومی "Philco PC" وی در بیش از 20 مجله به نمایش درآمد. دیو یک مربی اختصاصی است که طی 10 سال گذشته کلاس تجسم سه بعدی را در کالج هنر و طراحی اوتیس در لس آنجلس تدریس کرده است. دیو به رسمیت شناختن مهارت های منحصر به فرد طراحی ، فنی و ارتباطی خود ، از طریق تولیدکنندگان فورچون 500 به منظور الهام بخشیدن به کارکنان خود و آموزش آنها در جدیدترین ابزارهای سه بعدی ، قرارداد بسته است.