آموزش ایجاد ویدیوهای معتبر و جذاب YouTube که ارزش دنبال کردن را دارند!

Creating Authentic & Engaging YouTube Videos That are Worth the Follow!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

آیا می‌خواهید یک YouTuber شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ یا در حال حاضر ویدیوهای YouTube می‌سازید، اما می‌خواهید گردش کار حرفه‌ای‌تری داشته باشید و ایده‌های بیشتری در مورد نحوه برنامه‌ریزی، فیلم‌برداری و ویرایش ویدیوهای YouTube خود داشته باشید؟ خوب، شما به جای مناسب آمده اید!

در این کلاس، من همه چیز را در مورد پیدا کردن جایگاه خود، نحوه یافتن موضوعات برای ویدیوهای خود، نحوه بیان داستان خود به شیوه ای مؤثر، فیلمبرداری از ویدیو، ویرایش ویدیو و نحوه آپلود ویدیو در YouTube به شما یاد خواهم داد. (به روشی موثر!). و همانطور که خودم ویدیوهای YouTube را ایجاد می کنم، تمام نکات و ترفندهایم را در مورد تصاویر کوچک و داستان سرایی بیشتر به اشتراک خواهم گذاشت!

ساختار کلاس

  • پیش برنامه ریزی: من همه چیز را در مورد اهمیت شناخت جایگاه خود، نحوه ساختن ویدیوهایی که می خواهید تماشا کنید را به شما توضیح خواهم داد و به شما الهام خواهم داد تا جایگاه خود را پیدا کنید! بعد از آن به شما توضیح خواهم داد که چگونه می توانید درباره ویدیوهایی که باید بسازید ایده بگیرید و چگونه می توانید داستان های خود را متفاوت از دیگران بگویید. من همچنین در مورد ساختار ویدیوی شما و نحوه استفاده از مزیت ناعادلانه شما چیزی خواهم گفت. علاوه بر این، در مورد نوشتن دیالوگ ها، برنامه های فیلمبرداری و مهمتر از همه: تصاویر کوچک و عناوین یوتیوب
  • خواهید آموخت.
  • فیلمبرداری: شما یاد خواهید گرفت که چگونه در لوکیشن های خود فیلم برداری کنید، چیزهایی که باید در مورد آنها فکر کنید و من نکات و ترفندهای خود را برای جلوگیری از "خالی" شدن (ندانستن چه بگویید، چه چیزی فیلمبرداری و غیره) با شما به اشتراک بگذارم.
  • ویرایش: تقریباً هر روز در حال ویرایش یک ویدیو هستم. من همه چیزهایی را که برای ویرایش یک ویدیو به روشی سازنده یاد گرفتم به اشتراک خواهم گذاشت. همچنین نکاتی را دریافت می کنید که چگونه تصویر کوچک YouTube خود را ویرایش کنید و در نهایت: چگونه ویدیوی خود را به روشی کارآمد آپلود کنید.

آیا این کلاس برای شما جالب است؟
این کلاس پذیرای دانش‌آموزان تمام سطوحی است که می‌خواهند درباره ایجاد یک ویدیوی YouTube اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بنابراین، آیا من شما را در کلاس خود می بینم؟ بیاموزیم و خلق کنیم!

________________________________

من کی هستم؟
اسم من آدی است - و چند ماهی است که در هلند زندگی می کنم. از آنجایی که اولین دوربینم را در سال 2015 برای عکاسی از سفرهایم گرفتم، شیفته فیلمبرداری هستم! هر روز چیز جدیدی یاد می گرفتم و در نهایت     و   کانال یوتیوب خودم را راه اندازی کردم! من تمام نکات و نکات فیلمبرداری را به صورت آنلاین یا خودآموز یاد گرفتم و دوست دارم دانش خود را با همه شما به اشتراک بگذارم!

تجهیزات من
دنده مورد استفاده من را بررسی کنید:  

بیایید وصل شویم!
کانال یوتیوب من:  
اینستاگرام:   @flexmediafilms    

 

تمرین یک مرد (زن) را کامل می کند! البته اولین ویدیوی یوتیوب شما یک شاهکار نخواهد بود. اما، هرچه بیشتر بیرون بروید و خلق کنید، آسان‌تر می‌شود و بیشتر می‌توانید تمام نکاتی را که در این کلاس آموخته‌اید به خاطر بسپارید.

بنابراین، اجازه دهید شروع به ساختن چند ویدیوی حماسی کنیم!

پروژه شما کاملاً ساده است: یک ویدیوی YouTube را با هدف در جایگاه خود ایجاد کنید! اما، سعی کنید همه چیزهایی را که در کلاس یاد گرفتید به کار ببرید. تمام مراحل پیش‌برنامه‌ریزی را دنبال کنید، و متوجه خواهید شد که چقدر این مهم است و چگونه ساخت یک ویدیو را بسیار آسان‌تر می‌کند!

پس از اتمام آن ویدیو، لطفاً آن را در اینجا به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل از من برای بازخورد من بپرسید. لازم نیست که یک ویدیوی کامل باشد. این واقعیت که شما در حال انجام آن هستید در حال حاضر 10 قدم جلوتر از کسی است که فقط به آن فکر می کند.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تصویر کوچک و عناوین Thumbnail and titles

  • چگونه بفهمیم چه ویدیوهایی باید بسازیم How to know what videos to make

  • ویدیوهای خود را ساختار دهید Structure your videos

  • ویرایش ریز عکسها Editing the thumbnails

  • برنامه فیلمبرداری خود را برنامه ریزی کنید Plan your filming schedule

  • از مزیت ناعادلانه خود استفاده کنید Use your unfair advantage

  • داستان خود را متفاوت بگویید Tell your story differently

  • بارگذاری و نتیجه گیری Uploading and conclusion

  • در حال تجزیه و تحلیل ویدیوی یوتیوب من Analysing my Youtube video

  • نکاتی برای ویرایش Tips for editing

  • چیزهایی که باید از قبل بدانید Things you should know beforehand

  • مقدمه Introduction

  • نکاتی برای فیلمبرداری Tips for filming

  • دیالوگ نویسی از قبل Writing dialogues beforehand

  • چیزی که تا الان یاد گرفتیم What we learned so far

  • چرا داشتن یک طاقچه مهم است Why having a niche is important

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد ویدیوهای معتبر و جذاب YouTube که ارزش دنبال کردن را دارند!
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 15m
16
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
05 اسفند 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
565
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Adi Singh

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adi Singh Adi Singh

فیلمبردار و یوتیوبر

سلام! من آدی هستم.

در سال 2015 اولین دوربینم را گرفتم تا از سفرهایم به نیوزلند عکس بگیرم. از آن به بعد به فیلمبرداری علاقه مند شدم! هر روز چیز جدیدی یاد می گرفتم و در نهایت، شرکت تولید ویدیو و کانال یوتیوب خودم را راه اندازی کردم!

دلیل اینکه من عاشق تدریس آنلاین هستم این است که اساس کار فیلمسازی من بوده است. من تمام نکات و نکات فیلمبرداری را به صورت آنلاین یا خودآموز یاد گرفتم و دوست دارم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم! من واقعا معتقدم که اگر آموزش الکترونیکی جدی گرفته شود، هر کسی می تواند در هر کاری حرفه ای باشد. من واقعاً امیدوارم بتوانم در ساخت محتوا و ایجاد ویدیو به دیگران کمک کنم.

پس منتظر کجا هستید، بیایید یاد بگیریم و ایجاد کنیم!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.