لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر جاوا برای مبتدیان
Introduction to Java for Beginners
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
برای یادگیری برنامه نویسی با جاوا مشکل دارید؟
وقتی برای اولین بار در سال 2011 یادگیری جاوا را شروع کردم، یک کابوس بود. بسیاری از مفاهیم و ایده های جدید که می توانم ذهنم را درگیر کنم.
به همین دلیل است که این دوره آموزشی را ایجاد کرده ام: ایجاد یک سیستم گام به گام ساده برای یادگیری سریع جاوا.
با پروژه های متعدد و توضیحات واضح، این دوره به شما کمک می کند تا بر اصول جاوا تسلط پیدا کنید، حتی اگر قبلا برنامه نویسی نکرده اید.
پس منتظر چه چیزی هستید؟ بیایید شروع کنیم!
آیا تا به حال بازی تخته ای Battleship را بازی کرده اید؟ این چیزی است که ما در پایان این دوره خواهیم ساخت! بیاموزید که چگونه تخته را بکشید، کشتی ها را قرار دهید، و تشخیص دهید که کشتی چه زمانی ضربه خورده است.
این یک پروژه منحصر به فرد اما چالش برانگیز برای آزمایش مهارتهای جدید جاوا است.
اگر پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید! ما همچنین در نیمه راه یک ماشین حساب ساده می سازیم. این یک مقدمه بسیار ساده تر برای برنامه های جاوا واقعی خواهد بود.
پروژه های این دوره با قاشق به شما داده نمی شود. در عوض شما این فرصت را دارید که هر بخش از پروژه را به تنهایی حل کنید و سپس ببینید که چگونه آن بخش را حل می کردم.
این به توسعه مهمترین مهارت به عنوان یک برنامه نویس کمک می کند: حل مسئله و یادگیری واقعی نحوه نوشتن برنامه ها، نه فقط دنبال کردن دستورالعمل ها.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
نتیجه
Conclusion
Enums
Enums
شکستن و ادامه دادن
Break and Continue
مقدمه
Introduction
کلمه کلیدی "ایستا".
The "static" Keyword
روش اضافه بار
Method Overloading
نقشه ها و نقشه هاش
Maps and Hash Maps
سازندگان
Constructors
تغییر بیانیه ها
Switch Statements
کپسوله سازی، انتزاع، گیرنده ها و ستترها
Encapsulation, Abstraction, Getters and Setters
ثابت ها و ریخته گری
Constants and Casting
بالاخره Catch را امتحان کنید
Try Catch Finally
پلی مورفیسم
Polymorphism
کشتی ها
Ships
اپراتور سه تایی
Ternary Operator
نظرات
Comments
آرایه های چند بعدی
Multi Dimensional Arrays
پروژه ماشین حساب
Calculator Project
اگر دیگری اگر دیگری
If Else If Else
ورودی کاربر
User Input
مواد و روش ها
Methods
مبانی برنامه نویسی شی گرا
Object Oriented Programming Basics
متغیرهای اولیه در مقابل نوع مرجع
Primitive vs Reference Type Variables
رابط ها
Interfaces
حلقه ها را انجام دهید
Do While Loops
وارگس
Varargs
بازیکن
Player
لیست ها و لیست های آرایه
Lists and Array Lists
فایل ها و مختصات
Files and Coordinates
خطاهای پرتاب
Throwing Errors
معرفی پروژه کشتی جنگی
Battleship Project Intro
سلام دنیا
Hello World
روش های متداول رشته
Common String Methods
در حالی که حلقه ها
While Loops
برای هر حلقه
For Each Loops
کلاس های چکیده
Abstract Classes
آرایه ها
Arrays
دنباله های فرار
Escape Sequences
کلاس ریاضی و اعداد تصادفی
The Math Class and Random Numbers
وراثت
Inheritance
اتمام بازی
Finishing the Game
کلمه کلیدی و ویژگی های "this".
The "this" Keyword and Properties
هی! اسم من الکساندر فلورس است و یک توسعه دهنده نرم افزار خودآموز هستم. من برنامه نویسی را در سال 2008 شروع کردم و از آن زمان تا کنون بخش عمده ای از زندگی من بوده است.
من اغلب از دورهها برای یادگیری بسیاری از چیزهایی که میدانم استفاده میکردم، بنابراین اکنون دورههای آموزشی خود را برای کمک به دیگران به روشی مشابه ایجاد میکنم.
نمایش نظرات