آموزش MVC Architecture For Unity 2022 - مادام العمر دسترسی

MVC Architecture For Unity 2022 - Lifetime Access

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد پروژه ها با اطمینان | مدل، نمایش، کنترلر، سی شارپ | اصول طراحی، الگوهای طراحی، نمودار UML ایجاد پروژه‌های Unity جدید با اطمینان، کارایی و مقیاس‌پذیری اصول طراحی و الگوهای طراحی استاد مزایا و معایب محبوب‌ترین رویکردهای معماری را بیاموزید MVC را با موفقیت در پروژه‌ها ادغام کنید از مشکلات رایج در ایجاد، نگهداری اجتناب کنید. و مقیاس‌بندی پروژه‌های یونیتی برنامه‌ریزی و ایجاد کد به‌طور پیوسته تمیز شناسایی بهترین معماری‌های MVC برای یونیتی، برای بازی، و برای گردش کار شخصی‌تان تجربه واقعی در 4 پروژه گنجانده شده را کسب کنید. دانش خود را با تکالیف برنامه‌نویسی کاربردی و مرتبط تقویت کنید. & TDD پیش نیازها:کامپیوتر: ویندوز یا مک نرم افزار: دوره شامل لینک است. همه رایگان هستند (Unity، C# ویرایشگر، و مرورگر وب) تجربه با Unity: متوسط ​​/پیشرفته. شامل چندین ماه یا بیشتر با مبانی Unity KNOWLEDGE با C#: شامل کلاس‌ها، رابط‌ها، روش‌ها، رویدادهای ویژگی‌ها و OOP

به MVC Architecture For Unity خوش آمدید!


همه ما پروژه ها را با بهترین نیت شروع می کنیم. اما در طول توسعه، اغلب متوجه می‌شویم که پروژه‌های ما انتظارات ما را برای سازمان، مقیاس‌پذیری و کیفیت زندگی ما به عنوان توسعه‌دهنده برآورده نمی‌کنند.


این دوره به شما آموزش ایجاد و نگهداری پروژه‌های Unity را می‌دهد که توسعه سریع‌تر و نگهداری آسان‌تر است.


ویژگی ها:

• محتوای Rockstar - هر آنچه که نیاز دارید. فقط مرتبط ترین و قدرتمندترین اطلاعات!

• ویرایش پانک راک - چیزی که شما به آن نیاز ندارید. بدون "امم"، بدون انتظار، بدون کرک!


کیفیت MVC:

• فلسفه های صدا - ساخته شده بر اساس بهترین اصول طراحی و الگوهای طراحی - پشتیبانی شده توسط کارشناسان نرم افزار

• راه حل اثبات شده - شیوه های پیشرو در صنعت را دنبال کنید و بزرگترین چالش ها را با بیشترین سهولت حل کنید

• Language-Agnostic - آموزش و مهارت های جدید خود را در بسیاری از پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی ترجمه کنید


مزایای MVC:

• توسعه سریعتر نرم افزار - دستور نحوه و مکان اجرای ویژگی بعدی مستقیم است

• تعمیر و نگهداری پروژه سریعتر - جداسازی نگرانی های کدنویسی شما به هر یک از آنها این امکان را می دهد که ساده تر و انعطاف پذیرتر باشند

• به شما این امکان را می دهد که پروژه هایی با اطمینان، عملکرد و مقیاس پذیری ایجاد کنید


تحویل گرفتن:

• پس از این دوره، مطمئن خواهید بود که پروژه های جدید را با Unity و MVC طراحی و توسعه می دهید


بخش‌های شامل:

• معرفی دوره - چشم انداز و اهداف دوره را تعیین کنید. با بسیاری از مزایای معماری MVC برای پروژه های خود آشنا شوید

• Unity Overview - محبوبیت و قدرت Unity را به عنوان یک موتور بازی مرور کنید. در مورد ساختار سیستم های درون و اینکه چگونه معماری MVC یک افزونه خوشایند است بحث کنید

• طراحی نرم افزار - در مورد اصول طراحی برنامه نویسان اصلی نرم افزار بینش به دست آورید، الگوهای طراحی را به لیست مهارت های خود اضافه کنید و مزایا و معایب چندین راه حل معماری سفارشی و تثبیت شده را ببینید

• Mini MVCS - به عمق این چارچوب معماری سبک و قدرتمند که به طور خاص برای Unity طراحی شده است شیرجه بزنید

• پروژه های نمونه - با هم 4 پروژه کامل Unity را بررسی خواهیم کرد. همه کد منبع به دانش آموزان ارائه می شود. ما یک ساعت، یک ورود به سیستم و یک بازی Roll-a-ball را تحلیل و بررسی خواهیم کرد. در نهایت، با ایجاد یک ماشین حساب سفارشی از ابتدا، تمام فلسفه و تئوری دوره گرد هم می آیند

• نتیجه‌گیری دوره - نکات برجسته را مرور کنید، موفقیت را جشن بگیرید و گام‌های بعدی واضح را برای وارد کردن آموخته‌ها به پروژه‌های خود تنظیم کنید

• محتوای اضافی - با پایه گذاری معماری MVC، ما قدرت تست واحد و توسعه آزمایش محور (TDD) را اضافه خواهیم کرد. با این آموزش به طور طبیعی کدهای تمیزتر، خواناتر و قابل مدیریت

تولید خواهید کرد


شامل پروژه‌های نمونه C# UNITY:

• 1. ساعت - یک برنامه ساعت. هیچ ورودی، رابط کاربری یا تک رفتاری وجود ندارد، بنابراین یک راه ساده برای یادگیری اصول MVCS

• 2. ورود به سیستم - نسخه نمایشی ورود کاربر با استفاده از Unity UI، یک View و یک MonoBehaviour. ما تخصص خود را با ارتباطات MVCS بین نگرانی های کدگذاری

افزایش می دهیم

• 3. Roll-A-Ball - یک بازی سه بعدی کامل با دامنه گسترده. شامل نماهای متعدد، کنترل‌کننده‌ها و تک‌رفتارها است.

• 4. EXTRA: ماشین حساب - یک بخش ویژه اضافی. در اینجا ما یک پروژه جدید از ابتدا ایجاد می کنیم تا به عنوان یک ماشین حساب ریاضی خدمت کند. تمام فلسفه، اصول طراحی، الگوهای طراحی و آموخته های معماری دوره را در این پروژه نمونه گرد هم بیاورید


دارایی های شامل:

• ویدیوهای بخش - محتوای ویدیویی HD با کیفیت بالا که همه موضوعات دوره را پوشش می دهد

• کد منبع بخش - برنامه نویسی کامل C# و پروژه های کامل Unity برای دانلود گنجانده شده است

• تکالیف چالش بخش - دانش خود را با آزمایش های کاربردی و مرتبط کدگذاری گسترش دهید

• آزمون بخش - مطمئن شوید که همه اطلاعات حیاتی را قبل از حرکت به جلو هضم کرده اید


-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=- =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


چرا وحدت را یاد بگیریم؟

• Unity یک موتور بازی همه کاره است که می تواند برای ایجاد شبیه سازی، نمونه اولیه و بازی استفاده شود

• بیش از 70 درصد از 1000 بازی برتر موبایل با استفاده از فناوری Unity ایجاد شده اند

• روی رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن، iOS، Android، WebGL، AR/VR و موارد دیگر مستقر می‌شود!


چرا معماری MVC را یاد بگیریم؟

• استخدام شوید! تیم های بزرگتر در پروژه های جاه طلبانه تر. کارشناسان از MVC

استفاده می کنند

• ارتقاء پیدا کنید! معماری نرم افزار یکی از مهارت های مورد تقاضا است که تیم ها و رهبری در توسعه بازی به آن اهمیت می دهند

• این کار را انجام دهید! پروژه های بهتر و سریعتر ایجاد کنید تا بتوانید پروژه بعدی خود را طبق برنامه راه اندازی کنید


اضافی: چرا تست واحد TDD را یاد بگیریم؟

• 1. تسریع ویژگی‌های جدید - با آزمایش، توسعه‌دهندگان هر بار روی دسته‌ای کوچک از کد تمرکز می‌کنند و تا زمانی که کار دسته‌ای خود را به پایان نرسانند، به سراغ بیت بعدی نمی‌روند. این نتیجه می گیرد

• 2. تعمیر و نگهداری خود را ارتقا دهید - با توسعه آزمایش محور (TDD)، توسعه دهندگان به طور طبیعی کدهای تمیزتر، خواناتر و قابل مدیریت تولید می کنند

• 3. سریع شکست می خورید به وضوح ارتباط برقرار کنید - به سرعت بازخورد دریافت کنید و راه حل های خود را بهبود بخشید. یک میراث آزمایش واحد در پایگاه کد خود باقی بگذارید که به عنوان بهترین مستندات زنده عمل می کند


چرا با ساموئل ASHER RIVELLO یاد بگیرید؟

• سم یک برنامه‌نویس معتبر Unity با بیش از 20 سال تجربه در ساخت بازی و آموزش طراحی نرم‌افزار است

• سم تیم های بازی را با ابزار ویرایشگر سفارشی برای بهبود گردش کار (طراحی بازی، طراحی سطح، مدل سازهای سه بعدی، انیماتورهای سه بعدی) توانمند می کند

• سام یک نویسنده و ویراستار است، از جمله Adobe، Future Publishing UK، Packt Publishing و O'Reilly


چرا صبر کنید؟

• از مشکلات رایج در ایجاد، نگهداری و مقیاس‌بندی پروژه‌های Unity اجتناب کنید

• شما نمی توانید از تست واحد و توسعه آزمایش محور در پروژه های خود استفاده نکنید

• بیایید این کار را انجام دهیم!


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • مقدمه درس 1 - عمومی Course Introduction 1 - General

  • مقدمه درس 1 - عمومی Course Introduction 1 - General

  • مقدمه درس 2 - معماری Course Introduction 2 - Architecture

  • مقدمه درس 2 - معماری Course Introduction 2 - Architecture

  • مقدمه درس 3 - فلسفه Course Introduction 3 - Philosophy

  • مقدمه درس 3 - فلسفه Course Introduction 3 - Philosophy

  • منابع دوره Course Resources

  • منابع دوره Course Resources

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

معرفی دوره Course Introduction

نمای کلی وحدت Unity Overview

  • نمای کلی وحدت Unity Overview

  • نمای کلی وحدت Unity Overview

  • ساختار وحدت Unity Structure

  • ساختار وحدت Unity Structure

  • کد یونیتی (C#) Unity Code (C#)

  • کد یونیتی (C#) Unity Code (C#)

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

نمای کلی وحدت Unity Overview

طراحی نرم افزار Software Design

  • بررسی اجمالی طراحی نرم افزار Software Design Overview

  • بررسی اجمالی طراحی نرم افزار Software Design Overview

  • نمودار UML UML Diagramming

  • نمودار UML UML Diagramming

  • الگوی مشاهده گر Observer Pattern

  • الگوی مشاهده گر Observer Pattern

  • الگوی فرمان Command Pattern

  • الگوی فرمان Command Pattern

  • مسابقه بخش Section quiz

  • مسابقه بخش Section quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

طراحی نرم افزار Software Design

معماری - 1. بررسی اجمالی Architectures - 1. Overview

  • نمای کلی معماری Architectures Overview

  • نمای کلی معماری Architectures Overview

  • معماری های تاسیس شده Established Architectures

  • معماری های تاسیس شده Established Architectures

  • معماری UMVCS UMVCS Architecture

  • معماری UMVCS UMVCS Architecture

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تخصیص بخش Section Assigment

  • تخصیص بخش Section Assigment

معماری - 1. بررسی اجمالی Architectures - 1. Overview

Architectures - 2. Mini MVCS For Unity Architectures - 2. Mini MVCS For Unity

  • بررسی اجمالی Mini MVCS Mini MVCS Overview

  • بررسی اجمالی Mini MVCS Mini MVCS Overview

  • نصب Mini MVCS Mini MVCS Installation

  • نصب Mini MVCS Mini MVCS Installation

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

Architectures - 2. Mini MVCS For Unity Architectures - 2. Mini MVCS For Unity

پروژه های نمونه Sample Projects

  • نمونه بررسی اجمالی پروژه Sample Project Overview

  • نمونه بررسی اجمالی پروژه Sample Project Overview

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (نمای کلی) Sample Project 1 - Clock (Overview)

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (نمای کلی) Sample Project 1 - Clock (Overview)

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (بدون Mini MVCS) Sample Project 1 - Clock (Without Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (بدون Mini MVCS) Sample Project 1 - Clock (Without Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (با Mini MVCS) Sample Project 1 - Clock (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 1 - ساعت (با Mini MVCS) Sample Project 1 - Clock (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (نمای کلی) Sample Project 2 - Login (Overview)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (نمای کلی) Sample Project 2 - Login (Overview)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (بدون Mini) Sample Project 2 - Login (Without Mini)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (بدون Mini) Sample Project 2 - Login (Without Mini)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (با Mini MVCS) Sample Project 2 - Login (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (با Mini MVCS) Sample Project 2 - Login (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (تکالیف کدنویسی) Sample Project 2 - Login (Coding Assignment)

  • نمونه پروژه 2 - ورود به سیستم (تکالیف کدنویسی) Sample Project 2 - Login (Coding Assignment)

  • نمونه پروژه 3 - رول-آ-بال (نمای کلی) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Overview)

  • نمونه پروژه 3 - رول-آ-بال (نمای کلی) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Overview)

  • نمونه پروژه 3 - رول-آ-بال (بدون Mini MVCS) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Without Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 3 - رول-آ-بال (بدون Mini MVCS) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Without Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 3 - Roll-A-Ball (با Mini MVCS) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 3 - Roll-A-Ball (با Mini MVCS) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 3 - Roll-A-Ball (تکالیف کدنویسی) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Coding Assignment)

  • نمونه پروژه 3 - Roll-A-Ball (تکالیف کدنویسی) Sample Project 3 - Roll-A-Ball (Coding Assignment)

  • پروژه نمونه 4 - سفارشی (نمای کلی) Sample Project 4 - Custom (Overview)

  • پروژه نمونه 4 - سفارشی (نمای کلی) Sample Project 4 - Custom (Overview)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (شروع به کار) Sample Project 4 - Custom (Getting Started)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (شروع به کار) Sample Project 4 - Custom (Getting Started)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (ایجاد نمای) Sample Project 4 - Custom (Creating The View)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (ایجاد نمای) Sample Project 4 - Custom (Creating The View)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (ارتباط، مدل<->مشاهده) Sample Project 4 - Custom (Communicating, Model<->View)

  • نمونه پروژه 4 - سفارشی (ارتباط، مدل<->مشاهده) Sample Project 4 - Custom (Communicating, Model<->View)

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

پروژه های نمونه Sample Projects

نتیجه گیری دوره Course Conclusion

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

  • امتحان نهایی Final Quiz

  • امتحان نهایی Final Quiz

  • تکلیف نهایی Final Assignment

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نتیجه گیری دوره Course Conclusion

محتوای اضافی Extra Content

  • تست واحد - بررسی اجمالی Unit Testing - Overview

  • تست واحد - بررسی اجمالی Unit Testing - Overview

  • تست واحد - راه اندازی Unit Testing - Setup

  • تست واحد - راه اندازی Unit Testing - Setup

  • تست واحد - ایجاد تست Unit Testing - Creating Tests

  • تست واحد - ایجاد تست Unit Testing - Creating Tests

  • تست واحد - توسعه آزمایش محور (TDD) Unit Testing - Test Driven Development (TDD)

  • تست واحد - توسعه آزمایش محور (TDD) Unit Testing - Test Driven Development (TDD)

  • آزمون بخش Section Quiz

  • آزمون بخش Section Quiz

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش Section Assignment

  • تکلیف بخش - مرور دوره Section Assignment - Course Review

  • تکلیف بخش - مرور دوره Section Assignment - Course Review

محتوای اضافی Extra Content

پروژه های نمونه اضافی Extra Sample Projects

  • بررسی اجمالی پروژه های نمونه اضافی Extra Sample Projects Overview

  • نمونه پروژه 5 - ماشین حساب (با Mini MVCS) Sample Project 5 - Calculator (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 6 - شمارش بالا (با Mini MVCS) Sample Project 6 - Count Up (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه ۷ - Bouncy Ball (با Mini MVCS) Sample Project 7 - Bouncy Ball (With Mini MVCS)

  • پروژه نمونه 8 - اتصال داده (با Mini MVCS) Sample Project 8 - Data Binding (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 9 - چند مینی (با Mini MVCS) Sample Project 9 - Multiple-Minis (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 10 - آموزش درون بازی (با Mini MVCS) Sample Project 10 - In-Game Tutorial (With Mini MVCS)

  • نمونه پروژه 11 - جعبه ابزار UI (با Mini MVCS) Sample Project 11 - UI Toolkit (With Mini MVCS)

  • نتیجه گیری پروژه های نمونه اضافی Extra Sample Projects Conclusion

نمایش نظرات

آموزش MVC Architecture For Unity 2022 - مادام العمر دسترسی
جزییات دوره
5.5 hours
46
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
6,540
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Samuel Asher Rivello Samuel Asher Rivello

مربی توسعه بازی یونیتی