آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط

Unreal Engine 4 - VFX for Games - Beginner to Intermediate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره درباره ایجاد  VFX برای بازی‌ها با  نیاگارا  در  Unreal Engine 4.24.1 است.

با نحوه ایجاد جادوهای جادویی، توپ‌های آتشین، توانایی‌های جادویی و جلوه‌های بیشتر برای بازی‌ها آشنا خواهید شد. این شما را از دیدگاه مبتدی به سطح متوسط ​​در ایجاد جلوه‌های بصری با Unreal Engine 4 راهنمایی می‌کند. این شامل تئوری، تمرین و تکنیک‌هایی است که برای حرفه آینده‌تان در زمینه جلوه‌های بصری نیاز دارید.

آنچه یاد خواهید گرفت:

  • با Niagara در Unreal Engine 4 برای بازی ها افکت ایجاد کنید.
  • مفاهیم اساسی در مورد جلوه های بصری.
  • ایجاد بافت، مش و سایه‌بان برای بازی VFX.

الزامات:

  • Unreal Engine: Basic
  • فتوشاپ: پایه
  • مخلوط کن: پایه
  • تبلت گرافیکی کمک می کند

این دوره برای چه کسانی است:

  • مبتدی VFX
  • مبتدیان Unreal Engine 4
  • مبتدیان یونیتی
  • طراحان بازی
  • برنامه نویسان
  • تصویرگران
  • کلیات سه بعدی
  • هنرمندان به طور کلی

در اینجا یا در هر رسانه اجتماعی زیر با من تماس بگیرید:

 |    |

این دوره با Unreal Engine 4.24.1 ضبط شده است. من شدیداً توصیه می کنم همان نسخه را دریافت کنید تا بتوانید به روشی راحت یاد بگیرید.

کاری که در طول دوره انجام خواهید داد به شرح زیر است:

  • فصل 1: مقدمه.
  • فصل 2: ​​مروری بر نوع جلوه ها و مبانی VFX خواهیم داشت.
  • فصل 3: نگاهی سریع به فرآیند پیش تولید.
  • فصل 4: آماده شدن Unreal.
  • فصل 5: چند اسپارک برای آشنایی با نیاگارا ایجاد خواهیم کرد
  • فصل 6: ما یک حمله جادویی AoE ایجاد خواهیم کرد.
  • فصل 7: ما یک حمله پرتابه/املا ایجاد خواهیم کرد.
  • فصل 8: نتیجه گیری

در فصل 6، به فایل فشرده پیوست شده نیاز دارید: "".

در   فصل 7 ، به فایل فشرده پیوست شده نیاز دارید: " ".

فراموش نکنید   آپلود     Sparks ،   AoE   و   نتایج پرتابه   (ویدئو یا تصاویر) به گالری پروژه دوره.

اگر   سؤال/شک دارید، لطفاً آنها را در تب   بحث‌ها   بپرسید.

خوش بگذرانید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 5.1 - جرقه: نمای کلی نیاگارا 5.1 - Sparks: Niagara Overview

  • 7.18 - پرتابه الکتریکی: لمس نهایی 7.18 - Projectile Electric: Final Touches

  • 5.5 - جرقه: مواد افزودنی 5.5 - Sparks: Additive Material

  • 2.1 - مبانی VFX: نوع اثرات 2.1 - VFX Fundamentals: Type Of Effects

  • 5.3 - جرقه: سیستم نیاگارا 5.3 - Sparks: Niagara System

  • 7.1 - پرتابه: مراجع 7.1 - Projectile: References

  • 6.18 - AoE: مارپیچ 6.18 - AoE: Spiral

  • 7.5 - پرتابه: دنباله 7.5 - Projectile: Trail

  • 6.9 - AoE: Fire Impact Texture 6.9 - AoE: Fire Impact Texture

  • 7.2 - پرتابه: طرح ها 7.2 - Projectile: Sketches

  • 7.8 - پرتابه: ذرات 7.8 - Projectile: Particles

  • 6.4 - AoE: راه اندازی AoE 6.4 - AoE: Starting the AoE

  • 7.13 - Projectile Electric: Trail Texture 7.13 - Projectile Electric: Trail Texture

  • 2.6 - اصول VFX: رنگ 2.6 - VFX Principles: Color

  • 1.0 - مقدمه 1.0 - Introduction

  • 8.1 - نتیجه گیری 8.1 - Conclusion

  • 6.19 - AoE: لمس نهایی 6.19 - AoE: Final Touches

  • 6.17 - AoE: مواد ترکیبی آلفا 6.17 - AoE: Alpha Blended Material

  • 2.2 - اصول VFX: گیم پلی 2.2 - VFX Principles: Gameplay

  • 7.14 - Projectile Electric: Projectile Texture 7.14 - Projectile Electric: Projectile Texture

  • 7.16 - پرتابه الکتریکی: تنظیم کپسول 7.16 - Projectile Electric: Capsule Setup

  • 7.17 - Projectile Electric: Trail Setup 7.17 - Projectile Electric: Trail Setup

  • 6.5 - AoE: مش سیلندر 6.5 - AoE: Cylinder Mesh

  • 7.20 - پرتابه الکتریکی: پوزه و لمس نهایی 7.20 - Projectile Electric: Muzzle and Final Touches

  • 6.1 - AoE: مراجع 6.1 - AoE: References

  • 6.2 - AoE: طرح ها 6.2 - AoE: Sketches

  • 7.6 - پرتابه: بافت پرتابه 7.6 - Projectile: Projectile Texture

  • 7.19 - پرتابه الکتریکی: ضربه 7.19 - Projectile Electric: Impact

  • 4.2 - ایجاد پروژه VFX شما 4.2 - Creating Your VFX Project

  • 5.8 - جرقه: ترفندهای حلقه و نیاگارا 5.8 - Sparks: Loop and Niagara Tricks

  • 7.15 - پرتابه الکتریکی: کپسول مش 7.15 - Projectile Electric: Capsule Mesh

  • 6.11 - AoE: افزودن رنگ 6.11 - AoE: Adding Color

  • 7.11 - پرتابه: پوزه 7.11 - Projectile: Muzzle

  • 7.4 - پرتابه: پرتابه مش 7.4 - Projectile: Projectile Mesh

  • 6.12 - AoE: Area Of Effect Blueprint 6.12 - AoE: Area Of Effect Blueprint

  • 6.13 - AoE: کنترل مقیاس آسان 6.13 - AoE: Easy Scale Control

  • 4.3 - بررسی اجمالی سریع UE4 4.3 - Quick UE4 Overview

  • 7.9 - پرتابه: رنگ و مقیاس آسان 7.9 - Projectile: Easy Color and Scale

  • 6.8 - AoE: شروع اوج 6.8 - AoE: Starting Climax

  • 4.4 - Cascade vs Niagara 4.4 - Cascade vs Niagara

  • 5.7 - جرقه ها: جاذبه و برخورد 5.7 - Sparks: Gravity and Collisions

  • 2.5 - اصول VFX: کنتراست 2.5 - VFX Principles: Contrast

  • 6.6 - AoE: بافت آتش 6.6 - AoE: Fire Texture

  • 7.10 - پرتابه: ضربه 7.10 - Projectile: Impact

  • 5.6 - جرقه ها: تاثیر و پیشرفت ها 5.6 - Sparks: Impact and Improvements

  • 6.16 - AoE: ترک زمین 6.16 - AoE: Ground Crack

  • 6.7 - AoE: شروع پیش بینی 6.7 - AoE: Starting the Anticipation

  • 4.1 - UE 4.21.1 را دانلود و نصب کنید 4.1 - Download and Install UE 4.21.1

  • 2.4 - اصول VFX: شکل 2.4 - VFX Principles: Shape

  • 4.5 - فعال کردن نیاگارا 4.5 - Enabling Niagara

  • 6.15 - AoE: Shockwave 6.15 - AoE: Shockwave

  • 7.7 - پرتابه: بافت دنباله دار 7.7 - Projectile: Trail Texture

  • 5.2 - جرقه: امیتر نیاگارا 5.2 - Sparks: Niagara Emitter

  • 6.3 - AoE: واردات پروژه و نمای کلی 6.3 - AoE: Importing Project and Overview

  • 5.4 - جرقه ها: اولین بافت شما 5.4 - Sparks: Your First Texture

  • 6.14 - AoE: کنترل آسان رنگ 6.14 - AoE: Easy Color Control

  • 2.3 - اصول VFX: زمان بندی 2.3 - VFX Principles: Timing

  • 3.1 - بررسی اجمالی قبل از تولید 3.1 - Pre-Production Overview

  • 7.3 - پرتابه: شروع به کار 7.3 - Projectile: Getting Started

  • 6.10 - AoE: اعوجاج و حل کردن مواد 6.10 - AoE: Distortion And Dissolve Material

  • 7.12 - Projectile Electric: Lightning Flipbook 7.12 - Projectile Electric: Lightning Flipbook

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 4 - VFX برای بازی - مبتدی تا متوسط
جزییات دوره
7h 6m
61
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
592
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Prod Gabriel Aguiar Prod

توسعه بازی

Gabriel Aguiar Prod. تمرکز آکادمی بر ایجاد دوره های با کیفیت بالا مرتبط با توسعه بازی.

ما گروه کوچکی از مدرسان هستیم که مشتاق به اشتراک گذاری دانش خود در مورد موضوعات مرتبط با جلوه های بصری، خلق شخصیت، برنامه نویسی و به طور کلی توسعه بازی هستیم.

ما مشتاقیم دانش خود را در اینجا با دوره‌های آموزشی مستقیم به اشتراک بگذاریم.

در صورت داشتن هرگونه شک و تردید با ما تماس بگیرید.