آموزش Unreal Engine: Open World Landscapes

Unreal Engine: Open World Landscapes

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره مقدماتی طراحی بازی، به شما یاد خواهم داد که چگونه از ابزار Landscape در Unreal Engine 4 برای ایجاد محیط‌های Open World استفاده کنید.

این دوره شامل بیش از 100 درس ویدیویی سرگرم‌کننده است که توسط کهنه‌کار طراحی بازی 12 ساله و مدرس تمام وقت فعلی، گرگ واندرا، تدریس می‌شود.

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • یک پروژه را راه اندازی و ایجاد کنید

  • یک منظره ایجاد کنید 

  • منظره ای را مجسمه سازی کنید 

  • یک متریال منظره ایجاد کنید

  • نقشه‌ها (چمن، سنگ، برف و غیره) را روی منظره نقاشی کنید

  • با استفاده از Landscape Splines مسیرها، رودخانه‌ها و جاده‌ها را ایجاد کنید

  • پر کردن یک منظره با شاخ و برگ پویا (چمن، بوته، درخت و غیره)
  • افکت‌های جالب را به منظره اضافه کنید (مه، پرتوهای خدا، و غیره)

با دانش به‌دست‌آمده در این درس‌های ویدیویی، به مهارت‌های لازم برای شروع ساختن محیط‌های بازی خود مجهز خواهید شد.

 

در طول پروژه، از شما خواسته می شود چندین دارایی را وارد کنید. می‌توانید آن‌ها را در فایل فشرده «Skillshare_Course_Files» پیوست شده در اینجا بیابید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بررسی اجمالی ترکیب جهانی World Composition Overview

  • منظره جدید New Landscape

  • پرایمر پروژه Project Primer

  • اندازه بافت Texture Sizing

  • ایجاد مواد فیزیکی Physical Material Creation

  • پرسش و پاسخ ترکیب جهانی World Composition Q & A

  • بررسی اجمالی چمن Grass Overview

  • تنوع بافت Texture Variation

  • نقاشی - قلم موی الگو Painting - Pattern Brush

  • تنظیمات تغییر شکل Deformation Settings

  • Spline Segments Spline Segments

  • ابزار افزودن/حذف Add / Delete Tool

  • اشعه خدا God Rays

  • تریلر دوره Course Trailer

  • مه Fog

  • لایه های رنگ Paint Layers

  • جاده اسپلاین Spline Road

  • جلوه های براش طرح Blueprint Brush Effects

  • ایجاد مواد شماره 2 Material Creation #2

  • ابزار انتخاب شاخ و برگ Foliage Select Tool

  • حصار اسپلاین Spline Fence

  • ابزار کمند شاخ و برگ Foliage Lasso Tool

  • ایجاد چمن شماره 1 Grass Creation #1

  • مجسمه سازی - برس آلفا Sculpting - Alpha Brush

  • ابزار کپی/چسباندن منطقه Region Copy / Paste Tool

  • راه اندازی لایه Spline Spline Layer Setup

  • نقاط کنترل Spline Spline Control Points

  • ایجاد - پرسش و پاسخ Creation - Q & A

  • نقاشی - پرسش و پاسخ Painting - Q & A

  • ابزار Retopologize Retopologize Tool

  • انواع سطح Surface Types

  • نمای کلی حالت شاخ و برگ Foliage Mode Overview

  • ابزار پر کردن شاخ و برگ Foliage Fill Tool

  • اسکریپت حرکت شخصیت Character Movement Script

  • رودخانه اسپلاین Spline River

  • نوع شاخ و برگ - تنظیمات نمونه شماره 2 Foliage Type - Instance Settings #2

  • ابزار صاف Smooth Tool

  • زمینه های Fields

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات خوشه شماره 1 Procedural Foliage - Cluster Settings #1

  • مقیاس بندی چگالی Density Scaling

  • راه اندازی برس طرح Blueprint Brush Setup

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات خوشه شماره 2 Procedural Foliage - Cluster Settings #2

  • مجسمه سازی - برس الگو Sculpting - Pattern Brush

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات شبیه سازی Procedural Foliage - Simulation Settings

  • به ابزار سطح بروید Move to Level Tool

  • متغیرها و دستورات کنسول Console Variables and Commands

  • ابزار رنگ آمیزی Paint Tool

  • مجسمه سازی - برس کامپوننت Sculpting - Component Brush

  • رابط ترکیب جهانی World Composition Interface

  • ابزار انتخاب منطقه Region Selection Tool

  • نقشه های ارتفاع سفارشی Custom Height Maps

  • ایجاد نمونه مواد Material Instance Creation

  • ابزار صاف کردن Flatten Tool

  • اسکریپت Footfall Decal #1 Footfall Decal Script #1

  • نوع شاخ و برگ - تنظیمات قرار دادن Foliage Type - Placement Settings

  • مناظر جدید New Landscapes

  • نقاشی - قلم مو دایره ای Painting - Circle Brush

  • محدودیت های نقاشی Painting Restrictions

  • وارد کردن نقشه های ارتفاع Import Height Maps

  • کاشی های سطح ترکیب جهانی شماره 3 World Composition Level Tiles #3

  • تنظیم ترکیب جهانی World Composition Setup

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات برخورد Procedural Foliage - Collision Settings

  • تخمگذار شاخ و برگ رویه ای Procedural Foliage Spawner

  • ابزار پاک کردن Erase Tool

  • ابزار مجسمه سازی Sculpting Tool

  • ایجاد پروژه Project Creation

  • تنظیمات مش نقطه کنترل Control Point Mesh Settings

  • خلاصه شاخ و برگ Foliage Summary

  • تنظیمات Spline نقطه کنترل Control Point Spline Settings

  • اسکریپت Footfall Decal #2 Footfall Decal Script #2

  • تنظیمات مش بخش Segment Mesh Settings

  • شاخ و برگ رویه - تنظیمات رشد Procedural Foliage - Growth Settings

  • ایجاد مواد شماره 1 Material Creation #1

  • ابزار دید Visibility Tool

  • نوع شاخ و برگ - تنظیمات نمونه شماره 1 Foliage Type - Instance Settings #1

  • دانلود و نصب Download and Install

  • نمای کلی Spline Spline Overview

  • چرخه روز/شب Day / Night Cycle

  • ابزار رمپ Ramp Tool

  • ابزار انتخاب Selection Tool

  • بررسی اجمالی شاخ و برگ رویه Procedural Foliage Overview

  • مبانی ابزار Spline Spline Tool Basics

  • ابزار فرسایش Erosion Tool

  • مجسمه سازی - پرسش و پاسخ Sculpting - Q & A

  • ابزار نویز (نقاشی) Noise Tool (Painting)

  • نقاشی برس طرح Blueprint Brush Painting

  • اختصاص (مواد فیزیکی) به لایه Assign (Physical Material) to Layer

  • ابزار آینه Mirror Tool

  • ابزار رنگ آمیزی شاخ و برگ Foliage Paint Tool

  • ابزار نویز Noise Tool

  • ابزار اعمال مجدد شاخ و برگ Foliage Reapply Tool

  • تنظیمات مقیاس پذیری موتور Engine Scalability Settings

  • کاشی های سطح ترکیب جهانی شماره 1 World Composition Level Tiles #1

  • اسکریپت Footfall FX #1 Footfall FX Script #1

  • نوع شاخ و برگ - تنظیمات رنگ Foliage Type - Paint Settings

  • رویه های مسدود کردن شاخ و برگ Procedural Foliage Blocking Volumes

  • لایه های جریانی ترکیب جهانی World Composition Streaming Layers

  • نقاشی - قلم مو آلفا Painting - Alpha Brush

  • بصری سازهای منظره Landscape Visualizers

  • جنس 2 طرفه 2 Sided Material

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات قرار دادن Procedural Foliage - Placement Settings

  • ابزار صاف کردن (نقاشی) Flatten Tool (Painting)

  • شاخ و برگ رویه ای - تنظیمات نمونه Procedural Foliage - Instance Settings

  • مجسمه سازی - قلم مو دایره ای Sculpting - Circle Brush

  • ابزار فرسایش هیدرولیکی Hydro Erosion Tool

  • ابزار تغییر اندازه مؤلفه Change Component Size Tool

  • نقاشی - برس کامپوننت Painting - Component Brush

  • ابزار صاف (نقاشی) Smooth Tool (Painting)

  • ایجاد چمن شماره 2 Grass Creation #2

  • اسکریپت Footfall FX #2 Footfall FX Script #2

  • میانبر مواد Material Shortcut

  • انواع شاخ و برگ Foliage Types

  • پرسش و پاسخ شاخ و برگ Foliage Q & A

  • کاشی های سطح ترکیب جهانی شماره 2 World Composition Level Tiles #2

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش Unreal Engine: Open World Landscapes
جزییات دوره
15h 48m
114
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,301
- از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی