آموزش اصول سیستم ذرات غیرواقعی

Unreal Particle System Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unreal Engine 4 یکی از موتورهای بازی پرکاربرد در چندین صنعت است. این دوره تمام سیستم های اساسی مورد استفاده در Unreal را برای ایجاد جلوه های تصویری باورنکردنی تحت پوشش قرار خواهد داد. Unreal Engine 4 یکی از موتورهای بازی است که در سراسر صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیستم ذرات قدرتمند در موتور وجود دارد. در این دوره ، Unreal Particle System Fundamentals ، با اصول ویرایشگر سیستم ذرات Cascade در Unreal Engine آشنا می شوید. اول ، شما همه چیز رابط را می آموزید. بعد ، شما از طریق برخی از ماژول ها و عملکردهایی که می توانند ارائه دهند حرکت می کنید. سرانجام ، شما با یادگیری درباره انتشار دهنده های پرتو و مسیرهای انیمیشن دوره را به پایان می برید. برای انجام همه اینها ، شما از طریق ایجاد یک اثر انفجار AAA و یک اثر شمشیر برق رد می شوید. این برخی از عناصر اساسی هنری و تصمیماتی را که برای ایجاد سیستم های ذرات قوی استفاده می شود ، پوشش می دهد. با اتمام این دوره ، باید دانش کاملی از سیستم Cascade و همچنین برخی از اشاره گرهای مفید برای ایجاد جلوه های عالی داشته باشید! نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

رابط آبشار و ساختار اثر Cascade Interface and Effect Structure

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • رابط آبشار Cascade Interface

مبانی اساسی ذرات Basic Particle Fundamentals

  • تنظیمات اساسی Basic Setup

  • جرقه آفرینش Spark Creation

استفاده از مواد با Sprites ذرات Material Use with Particle Sprites

  • تنظیم دود Smoke Setup

  • مواد دود Smoke Material

  • دود و اعوجاج Smoke and Distortion

مش های ذره ای و چراغ ها Particle Meshes and Lights

  • ذرات مش Mesh Particles

  • ساطع کننده های نور Light Emitters

Flipbook Sprites Flipbook Sprites

  • راه اندازی مواد Flipbook Flipbook Material Setup

  • راه اندازی SubUV SubUV Setup

  • جزئیات انفجار Explosion Detailing

جلوه های انیمیشن Animation Effects

  • پیاده سازی جلوه انیمیشن Animation Effect Implementation

  • قطره چکان ها Trail Emitters

قطره چکان Beam Emitters

  • قطره چکان Beam Emitters

  • پرتو رعد و برق Beam Lightning

GPU Sprites و بهینه سازی GPU Sprites and Optimization

  • GPU Sprites GPU Sprites

  • سطح جزئیات Levels of Detail

نمایش نظرات

آموزش اصول سیستم ذرات غیرواقعی
جزییات دوره
2h 12m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Adam Ostridge
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Ostridge Adam Ostridge

آدام یک هنرمند VFX است و چندین سال تجربه در صنعت بازی سازی دارد و عناوینی مانند VR Worlds را برای Playstation VR کار کرده است. او اکنون به عنوان یک فریلنسر برای مشتریان متعددی کار می کند تا با استفاده از تجربه تولید و دانش خود از ابزارها ، موتورها و تکنیک های مختلف ، جلوه های قدرتمندی را برای پروژه ها و تجارب آنها ایجاد کند. او همچنین به ایجاد مطالب آموزشی با تمرکز بر این تکنیک ها و نقش خلاقانه ای که هنرمندان VFX در صنعت بازی ها دارند کمک می کند.