لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در مایا
Introduction to Animation in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
انیمیشن مایا را با تمرین ها و پروژه های ساده بیاموزید | این دوره برای مبتدیان است. اصول انیمیشن های توپی انیمیشن Walk & Run Cycle Mechanism بدن انیمیشن های رزمی پیش نیازها: دانش اولیه رابط کاربری مایا توصیه می شود. ما از Maya و Arnold استفاده خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که هر دو عنصر را نصب کرده باشید.
آیا شما یک مبتدی هستید که می خواهید ابزارها و تکنیک های انیمیشن در داخل مایا را یاد بگیرید؟ آیا دوست دارید انیمیشن را با تمرینها و پروژههای آسان یاد بگیرید؟ اگر اینطور است، من به شما در مقدمه انیمیشن nexttut در مایا خوش آمد می گویم.
هدف دوره: در پایان این دوره میتوانید صحنهها را با استفاده از تکنیکها و مفاهیم جهانی متحرک کنید. شما خواهید فهمید که چگونه اصول مختلف انیمیشن را به کار ببرید و چگونه از ابزارهای داخل مایا برای ایجاد صحنه های عالی استفاده کنید.
آنچه را که خواهم آموخت: در این دوره آموزشی به موارد زیر خواهیم پرداخت:
ابزارهای انیمیشن در مایا
اصول انیمیشن
سیستم های IK و FK
مکانیک بدن
MASH
در حال ارائه
من دوره را با آموزش اصول اولیه انیمیشن در مایا به شما شروع می کنم، برخی از کلاسیک ترین تمرینات مانند توپ پرش و چرخش آونگ را برای درک برخی از مفاهیم اصلی بررسی خواهیم کرد. سپس به سراغ انیمیشنهای پیشرفتهتر مانند Walk Cycle، Body Mechanics و حتی یک انیمیشن رزمی خواهیم رفت. من طراح این دوره آموزشی را برای دانش آموزانی دارم که می خواهند اصول اولیه دنیای انیمیشن در مایا را بیاموزند.
دانش اولیه رابط مایا توصیه می شود. ما از Maya و Arnold استفاده خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که هر دو عنصر را نصب کرده باشید.
به من بپیوندید تا در کمترین زمان در مایا انیمیشن بسازید
سرفصل ها و درس ها
فصل 1 - مقدمه ای بر انیمیشن
Chapter1 - Introduction to Animation
معرفی
Introduction
راه اندازی پروژه
Project Setup
اصول انیمیشن در مایا
Principles of Animation in Maya
انیمیشن توپ پرش
Bouncing Ball Animation
انیمیشن توپ سنگین
Heavy Ball Animation
انیمیشن توپ شناور
Floaty Ball Animation
آونگ
Pendulum
فصل دوم - مبانی انیمیشن
Chapter2 - Animation Basics
استفاده از Rigs
Using Rigs
کلیدها
Keyposes
بین
Inbetweens
پولیش و رندر
Polish and Render
برگشت به عقب
Backflip
دیوار پرش قسمت 1
Wall Jump Part 1
دیوار پرش قسمت 2
Wall Jump Part 2
دیوار پرش Pt3
Wall Jump Pt3
فصل سوم - استفاده از ریگ
Chapter3 - Using Rigs
IK-FK
IK-FK
WalkCycle pt1
WalkCycle pt1
WalkCycle pt2
WalkCycle pt2
چرخه اجرا
Run Cycle
دویدن، پریدن، راه رفتن pt1
Run, jump, walk pt1
دویدن، پریدن، راه رفتن pt2
Run, jump, walk pt2
دویدن، پریدن، راه رفتن pt3
Run, jump, walk pt3
فصل چهارم - مکانیک بدن
Chapter4 - Body Mechanics
حالت و تعادل
Poses and Balance
ژست های انتقالی
Transitional Poses
هادوکن pt1
Hadouken pt1
هادوکن pt2
Hadouken pt2
هادوکن pt3
Hadouken pt3
چرخه بیکار pt1
Idle Cycle pt1
چرخه بیکار pt2
Idle Cycle pt2
فصل 5 - انیمیشن شخصیت
Chapter5 - Character Animation
نمایش نظرات