آموزش الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین

Behavioral Design Patterns in Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوها زبان مشترک توسعه دهندگان نرم افزار هستند. در این دوره، الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین، الگوهای طراحی ساختاری "گروه چهار" را خواهید آموخت. ابتدا، بررسی خواهید کرد که چرا باید از الگوها در کد خود استفاده کنید. سپس، شما به الگوهایی مانند Visitor و Memento شیرجه خواهید زد. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که نمونه کدهای هر الگو را در Kotlin بسازید. در پایان این دوره، الگوهای طراحی رفتاری را که توسط Gang of Four بیان شده است، درک خواهید کرد و می دانید که چگونه آنها را در Kotlin پیاده سازی کنید و در کد خود از آنها استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

اشاره گر Iterator

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • تکرار بیش از مجموعه های استاندارد Iterating Over the Standard Collections

  • تکرار بیش از مجموعه های استاندارد Iterating Over the Standard Collections

  • ارائه Iterator خودمان Providing Our Own Iterator

  • ارائه Iterator خودمان Providing Our Own Iterator

  • اپراتور Iterator Operator Iterator

  • اپراتور Iterator Operator Iterator

  • تکرار با دنباله ها Iteration with Sequences

  • تکرار با دنباله ها Iteration with Sequences

استراتژی Strategy

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • معرفی کد Introducing the Code

  • معرفی کد Introducing the Code

  • استفاده از الگوی استراتژی Using the Strategy Pattern

  • استفاده از الگوی استراتژی Using the Strategy Pattern

حالت State

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • پیاده سازی ساده لوحانه Naive Implementation

  • پیاده سازی ساده لوحانه Naive Implementation

  • کد دولت اولیه Initial State Code

  • کد دولت اولیه Initial State Code

  • اجرای ایالات Implementing the States

  • اجرای ایالات Implementing the States

  • اتصال ایالات و زمینه Connecting the States and the Context

  • اتصال ایالات و زمینه Connecting the States and the Context

  • استفاده از کلاس های تودرتو Using Nested Classes

  • استفاده از کلاس های تودرتو Using Nested Classes

فرمان Command

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • دستورات ساده Simple Commands

  • دستورات ساده Simple Commands

  • Undo و Redo Undo and Redo

  • Undo و Redo Undo and Redo

  • دستورات ماکرو Macro Commands

  • دستورات ماکرو Macro Commands

  • قابل سریال سازی Serializable

  • قابل سریال سازی Serializable

  • کد مخزن اولیه Initial Repository Code

  • کد مخزن اولیه Initial Repository Code

  • استفاده از الگوی فرمان در برنامه های تجاری Using the Command Pattern in Business Applications

  • استفاده از الگوی فرمان در برنامه های تجاری Using the Command Pattern in Business Applications

زنجیره مسئولیت Chain of Responsibility

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • کد اولیه هزینه های رسیدگی Handling Expenses Initial Code

  • کد اولیه هزینه های رسیدگی Handling Expenses Initial Code

  • اضافه کردن هندلرهای اضافی Adding Extra Handlers

  • اضافه کردن هندلرهای اضافی Adding Extra Handlers

  • گسترش زنجیره Expanding the Chain

  • گسترش زنجیره Expanding the Chain

  • رفع مشکل Null Handler Fixing the Null Handler Issue

  • رفع مشکل Null Handler Fixing the Null Handler Issue

مترجم Interpreter

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • نحو و الگوهای مورد نیاز ما Syntax wnd Patterns We Need

  • نحو و الگوهای مورد نیاز ما Syntax wnd Patterns We Need

  • پیاده سازی اولیه DSL Initial Implementation of the DSL

  • پیاده سازی اولیه DSL Initial Implementation of the DSL

  • نوشتن یک DSL Writing a DSL

  • نوشتن یک DSL Writing a DSL

  • بهبود کد Improving the Code

  • بهبود کد Improving the Code

میانجی Mediator

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • میانجی ساده Simple Mediator

  • میانجی ساده Simple Mediator

  • افزودن پیاده سازی های بتنی Adding Concrete Implementations

  • افزودن پیاده سازی های بتنی Adding Concrete Implementations

  • بهبود واسطه Improving the Mediator

  • بهبود واسطه Improving the Mediator

  • برنامه چت Chat Application

  • برنامه چت Chat Application

  • گسترش چت Extending the Chat

  • گسترش چت Extending the Chat

  • استفاده از انواع Refied Using Refied Types

  • استفاده از انواع Refied Using Refied Types

یادگاری Memento

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • کد اولیه Initial Code

  • کد اولیه Initial Code

  • لغو ویرایش ها Undo Edits

  • لغو ویرایش ها Undo Edits

  • بهبود کد Improving the Code

  • بهبود کد Improving the Code

  • ذخیره افزایشی Incremental Save

  • ذخیره افزایشی Incremental Save

بازدید کننده Visitor

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • کد اولیه Initial Code

  • کد اولیه Initial Code

  • بازدید کننده محیطی Perimeter Visitor

  • بازدید کننده محیطی Perimeter Visitor

  • افزودن بازدیدکنندگان جدید Adding New Visitors

  • افزودن بازدیدکنندگان جدید Adding New Visitors

روش قالب Template Method

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • کد اولیه Initial Code

  • کد اولیه Initial Code

  • بازسازی اولیه Initial Refactoring

  • بازسازی اولیه Initial Refactoring

  • اضافه کردن قالب Adding the Template

  • اضافه کردن قالب Adding the Template

  • محاسبه بهره Calculating Interest

  • محاسبه بهره Calculating Interest

مشاهده کننده Observer

  • معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • با استفاده از مشاهده گر Using Observers

  • با استفاده از مشاهده گر Using Observers

  • با تشکر Thanks

  • با تشکر Thanks

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی رفتاری در کاتلین
جزییات دوره
4h 28m
114
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.