آموزش مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار - ECBA، CCBA، CBAP تایید شده است

Business Analysis Fundamentals - ECBA, CCBA, CBAP endorsed

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: خود را برای موفقیت آماده کنید و مفاهیم کلیدی تجزیه و تحلیل کسب و کار را بیاموزید تا در حرفه تحلیلگر تجاری خود پیشرفت کنید! مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار – بیاموزید که یک تحلیلگر تجاری چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه آن را انجام می دهد تجزیه و تحلیل شش متدولوژی پروژه از جمله چارچوب های سنتی Waterfall و Agile بیاموزید که چگونه یک پروژه را با ایجاد یک مورد تجاری که با اهداف تجاری همسو باشد، به درستی شروع کنید. اصول اولیه الزامات پروژه و شش تکنیک محبوب مورد استفاده برای استخراج آن جزئیات از ذینفعان خود را بدانید. مروری بر نمودارهای مدل سازی مختلف به دست آورید تا به شما کمک کند اسناد پروژه را بشناسید و درک کنید. و اعتبار سنجی داشتن اعتماد به نفس برای تسهیل موفقیت آمیز جلسات تایید الزامات

آیا به دنبال دریافت گواهینامه ECBA ® ، CCBA ® ، یا CBAP ® یا تأیید مجدد هستید؟ - این دوره برای 9 ساعت PD/CDU واجد شرایط است!

دوره پایه نهایی - دانش تجزیه و تحلیل اصلی کسب و کار را که می توانید بر اساس آن ایجاد کنید و حرفه خود را در تجزیه و تحلیل کسب و کار به روش درست شروع کنید، بیاموزید.

خود را برای موفقیت آماده کنید و مفاهیم کلیدی را که برای پیشرفت در حرفه تحلیلگر تجاری خود به آن نیاز دارید، بیاموزید!

با بیش از 10 سال کار به عنوان، استخدام، و مدیریت تحلیلگران کسب و کار، تجربیات و دانش ارزشمند زیادی به دست آورده ام. و امروز، من می خواهم این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم. من به شما کمک می کنم اولین قدم را در یک حرفه طولانی و سازنده در تجزیه و تحلیل کسب و کار بردارید.

در این دوره، من همه چیزهایی را که در تمام سال‌های کار در صنعت آموخته‌ام، در یک راهنمای جامع برای عناصر اساسی که مهم‌ترین ابزار در حرفه هر تحلیلگر کسب‌وکار را تشکیل می‌دهند - دانش بنیادی شما - خلاصه کرده‌ام. p>

ساختن آینده ای موفق بدون پایه و اساس قوی یک کار غیرممکن است…

اما زمانی که شما یکی از آنها را در اختیار داشته باشید، قوی ترین شروع ممکن را برای حرفه شما به ارمغان می آورد و شما را در موقعیتی قرار می دهد که از فرصت ها و تجربیاتی که در راه شما قرار می گیرد حداکثر استفاده را ببرید و به موفقیتی که در آرزوی آن هستید دست یابید. از!

بنابراین، چه یک تحلیلگر کسب و کار مشتاق باشید و چه فردی که در این نقش تازه کار است - اجازه دهید این دوره اولین گام از یک حرفه پرسود و رضایت بخش باشد.

ثبت نام دوره به شما امکان دسترسی مادام العمر، بدون انقضا، به تمام سخنرانی ها، فعالیت ها، جزوه ها و آزمون ها را می دهد. علاوه بر این، برای هرگونه سؤال یا عدم قطعیتی که پیش بیاید، پشتیبانی 1 به 1 نیز دریافت خواهید کرد. و همه اینها با ضمانت بازگشت پول همراه است. شما چیزی برای از دست دادن ندارید و چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارید.


فقط از دانش‌آموزانی که قبلاً این دوره را گذرانده‌اند بپرسید:

"سرعت برای کسانی که به طور فعال درگیر هستند عالی است و سخنرانی ها، فعالیت ها و منابع اضافی ارائه شده ارزش زیادی دارد. من این دوره را از صمیم قلب توصیه می کنم." – کنی

"دوره فوق العاده است! Tbh [راستش را بخواهید]، من انتظار زیادی از دوره آنلاین نداشتم و وقتی بسیار جالب بود واقعاً شگفت زده شدم. اطلاعات به خوبی ساختار یافته و به بخش هایی تقسیم شده است که درک و درک نکات مهم را بسیار آسان می کند. من از نحوه اجرای سخنرانی های جرمی لذت بردم و واقعاً امیدوارم که در دوره های دیگری در آینده ثبت نام کنم! یک تن متشکرم" - ناتالیا

"کار با کیفیت عالی. من دوست دارم که جرمی همه چیز را تجزیه می کند، بنابراین قابل درک است حتی اگر هیچ پیش زمینه ای در تجزیه و تحلیل کسب و کار نداشته باشید. دوره های عالی!!!” - اولگ


چرا در وهله اول یک تحلیلگر کسب و کار باشیم؟

1. درآمدهای بالقوه - بیایید صادق باشیم این دلیل اصلی کار ما در وهله اول است. بنابراین، خوشحال خواهید شد که بشنوید که یک تحلیلگر تجاری معمولی (BA) بیش از 78000 دلار در سال درآمد دارد. و این فقط میانگین است. سخت کار کنید، به افزایش ارزشی که ارائه می کنید ادامه دهید و فقط تصور کنید که در نهایت چقدر می توانید درآمد داشته باشید!

2. رشد بازار - انتظار می‌رود بازار کار تحلیل کسب‌وکار در 10 سال آینده با نرخ 19 درصد رشد کند، بنابراین همین حالا وارد شوید و از صنعتی که در حال افزایش است استفاده کنید. در واقع، طبق اداره آمار کار ایالات متحده، کارفرمایان آمریکایی در سال 2020 به 876000 متخصص مرتبط با تجزیه و تحلیل کسب و کار نیاز خواهند داشت. زمان بسیار خوبی برای آشنایی با تجزیه و تحلیل کسب و کار است!

3. صفحه پرش شغلی - مهارت هایی که شما به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار یاد می گیرید برای بسیاری از مشاغل دیگر، از فناوری اطلاعات تا کسب و کار، حیاتی هستند. این مسیر شغلی فقط یک شغل نیست، بلکه سرمایه‌گذاری در آینده شماست.

4. از دانش موجود در صنعت استفاده کنید - به طور مشابه، مهارت هایی که در خارج از دنیای تجزیه و تحلیل کسب و کار آموخته اید در صنعت بسیار ارزشمند است - بنابراین به جای شروع مجدد، می توانید از تجربیات خود به خوبی استفاده کنید.

>

5. هرگز خسته کننده نیست - با پروژه های جدید همیشه در افق، و چالش های مختلف برای مقابله با هر روز، نقش یک تحلیلگر تجاری هرگز کهنه نمی شود.

بنابراین اگر به دنبال شغلی چالش برانگیز و با ارزش هستید، به شدت شما را تشویق می کنم که به تحلیل کسب و کار نگاهی جدی داشته باشید!


دقیقاً چه چیزی در این دوره گنجانده شده است؟

- مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار - بیاموزید که یک تحلیلگر تجاری چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه آن را انجام می دهد

- تفکیک شش روش پروژه شامل چارچوب های سنتی Waterfall و Agile

- یاد بگیرید که چگونه یک پروژه را به درستی آغاز کنید، با یادگیری نحوه ایجاد یک مورد تجاری که با اهداف تجاری همسو باشد

- اصول اولیه الزامات پروژه و شش تکنیک محبوب مورد استفاده برای استخراج این جزئیات از ذینفعان خود را بدانید

- یک نمای کلی از نمودارهای مدلسازی مختلف به دست آورید تا به شما کمک کند اسناد پروژه را بشناسید و درک کنید

- مشخصات الزامات رفتار - از جمله دسته بندی، استخراج (تجزیه)، اولویت بندی، و اعتبارسنجی

علاوه بر تمام ابزارهایی که برای شروع برنامه ریزی پروژه نیاز دارید، از طریق یک متخصص صنعت نیز قدمی در این زمینه خواهید داشت…

من فقط مربی ای نیستم که این دوره آموزشی را نوشته است، بلکه به عنوان یک منبع و مربی نیز عمل می کنم تا شما را به سمت یک حرفه طولانی و مفید در تحلیل کسب و کار راهنمایی کنم!


این چیزی است که دانشجویان من درباره محتوای این دوره می‌گفتند:

"دوره فوق العاده است، قبلا مشابه آن را ندیده بودم. مانند نحوه توضیح جرمی، نحوه برجسته کردن نکات کلیدی و نحوه ارائه انواع مختلف قالب های بسیار مفید که می توانیم در کار روزانه خود از آنها استفاده کنیم. واقعاً. ، دوره عالی است و با بی صبری زیادی برای دوره های دیگر منتظر می ماند. برای همه کسانی که می خواهند یک تحلیلگر تجاری با تجربه شوند، به شدت توصیه می شود. جرمی و دوره های او قطعاً به شما برای رسیدن به هدفتان کمک می کند! - آیخان

"اگر بخواهم به این […] امتیاز بدهم، 10 از پنج را می دهم!! این یکی از سخنرانی های بزرگی است که تا به حال داشته ام. بسیار راضی و خیلی چیزها یاد گرفتم!! مرسی جرمی!!” – سواتی

"دانش درونی عالی از جرمی، واضح و مختصر. مفاهیم تجزیه و تحلیل کسب و کار را به گونه ای توضیح می دهد که به راحتی قابل درک است و پایه محکمی از اصول ارائه می دهد. - آلمانی


هنوز مطمئن نیستید؟

می‌دانم - شما در قلب یک تحلیلگر کسب‌وکار هستید و دوست دارید قبل از تصمیم‌گیری همه اطلاعات را در اختیار داشته باشید... بنابراین در اینجا لیستی از پاداش‌های اضافی که به عنوان بخشی از ثبت‌نام شما در دوره گنجانده شده است، آمده است:

- دسترسی به واژه نامه تحلیلگر کسب و کار قابل جستجو - دیگر هرگز در دریایی از اصطلاحات و کلمات اختصاری پیچیده گم نخواهید شد. این واژه نامه قابل جستجو ابزاری ضروری است که یادآوری و درک تمام «سخنان تجزیه و تحلیل تجاری» را که با آن مواجه می شوید (در داخل و خارج از کار!) آسان می کند.

- یک الگوی سند الزامات تجاری (BRD) - بنابراین می‌توانید از مهارت‌های مستندسازی نیازمندی‌های جدید خود استفاده کنید. مستندسازی الزامات در قالبی مانند BRD، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره شما به عنوان یک تحلیلگر تجاری خواهد بود.

- یک الگوی موردی تجاری - افکار خود را سازماندهی کنید و ارزش پروژه خود را با استفاده از الگوی بصری و آسان برای دنبال کردن ما بفروشید


و اگر هنوز مطمئن نیستید - قول من به شما این است:

این دوره با ضمانت بازگشت پول همراه است! این بدان معناست که اگر از خرید خود کاملاً راضی نیستید، به شما بازپرداخت می‌کنم - بدون سؤال!

در پایان دوره، دانش و ابزار لازم برای به کارگیری آن دانش را خواهید داشت، تا نه تنها یک تحلیلگر کسب و کار شوید - بلکه در آن برتر شوید.

بنابراین، اگر اصلاً علاقه ای به موفقیت شغلی خود به عنوان یک تحلیلگر کسب و کار دارید، همین امروز ثبت نام کنید و از امروز شروع به یادگیری اصول کار کنید!


سرفصل ها و درس ها

به دوره خوش آمدید! Welcome to the Course!

  • معرفی دوره Course Introduction

  • 7 دلیل اصلی برای تبدیل شدن به یک تحلیلگر تجاری Top 7 Reasons You Should Become a Business Analyst

  • با مربی و پیوندهای مهم خود آشنا شوید Meet your instructor & Important links

  • منابع دوره - برای راحتی شما Course Resources - for your convenience

اصول اولیه The Basics

  • تحلیلگر کسب و کار چیست و چه ارزشی ارائه می دهد؟ What is a Business Analyst and what value do they provide?

  • درخواست بررسی Udemy Udemy Review Prompt

  • مسئولیت های گسترده یک تحلیلگر تجاری Broad Responsibilities of a Business Analyst

  • انواع نقش های تحلیلگر کسب و کار Types of Business Analyst Roles

  • مهارت های برتر تحلیلگر کسب و کار Top Business Analyst Skills

  • درک اصول اولیه را تأیید کنید Validate Understanding of the Basics

چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) Software Development Lifecycles (SDLC)

  • واژه نامه اصطلاحات تحلیلگر کسب و کار + دانلود Business Analyst Glossary of Terms + Download

  • مروری بر چرخه عمر توسعه نرم افزار Software Development Lifecycle Overview

  • آبشار Waterfall

  • افزایشی Incremental

  • مارپیچ Spiral

  • اسکرام [چابک] قسمت 1 Scrum [Agile] PART 1

  • Scrum [Agile] Part 2 Scrum [Agile] PART 2

  • به روز رسانی استانداردهای اسکرام Updates to Scrum Standards

  • توسعه سریع برنامه (RAD) [Agile] Rapid Application Development (RAD) [Agile]

  • نمونه سازی Prototyping

  • بررسی دانش چرخه زندگی توسعه نرم افزار Software Development Life Cycles Knowledge Check

  • فعالیت: چرخه های زندگی توسعه نرم افزار طوفان فکری Activity: Software Development Life Cycles Brainstorm

شروع یک پروژه Initiating a Project

  • فعالیت: شروع به تفکر منطقی کنید Activity: Begin to think logically

  • فعالیت: شروع به تفکر منطقی - راه حل و توضیح Activity: Begin to think logically - Solution and Explanation

  • درک هدف کسب و کار Understanding the Business Objective

  • ایجاد یک مورد تجاری [بخش 1] Creating a Business Case [PART 1]

  • ایجاد یک مورد تجاری [بخش 2] Creating a Business Case [PART 2]

  • ذینفع چیست و چگونه آنها را شناسایی کنیم What is a Stakeholder and How to Identify Them

  • واگذاری مسئولیت ها به ذینفعان با استفاده از ماتریس RACI Assigning Responsibilities to Stakeholders using a RACI Matrix

  • شروع مسابقه پروژه Initiating a Project Quiz

  • فعالیت: ایجاد یک پرونده تجاری Activity: Create a Business Case

مبانی مورد نیاز Requirement Basics

  • مروری بر الزامات Overview of Requirements

  • الزامات SMART SMART Requirements

  • شفاف سازی الزامات SMART SMART Requirements Clarification

  • نکاتی برای تولید نیازمندی های معتبر Tips for Producing Valid Requirements

  • مراحل فرآیند الزامات Phases of the Requirements Process

  • قوانین تجارت Business Rules

  • آزمون مبانی مورد نیاز Requirement Basics Quiz

استخراج نیاز Requirement Elicitation

  • مبانی استخراج نیازمندی ها Requirement Elicitation Basics

  • تکنیک استخراج: طوفان فکری Elicitation Technique: Brainstorming

  • تکنیک استخراج: کارگاه های مورد نیاز Elicitation Technique: Requirement Workshops

  • تکنیک استخراج: مصاحبه (بخش 1 از 3) Elicitation Technique: Interviewing (PART 1 OF 3)

  • تکنیک استخراج: مصاحبه (بخش 2 از 3) Elicitation Technique: Interviewing (PART 2 OF 3)

  • تکنیک استخراج: مصاحبه (بخش 3 از 3) Elicitation Technique: Interviewing (PART 3 OF 3)

  • تکنیک استخراج: نظرسنجی Elicitation Technique: Surveys

  • تکنیک استخراج: بررسی مستندات Elicitation Technique: Documentation Review

  • تکنیک استخراج: تجزیه و تحلیل رابط ها Elicitation Technique: Analyzing Interfaces

  • فعالیت: از مهارت های برانگیختگی که آموخته اید استفاده کنید Activity: Utilize the elicitation skills you've learned

تجزیه و تحلیل نیازمندی ها Requirement Analysis

  • مقدمه ای بر تحلیل نیازمندی ها Introduction to Requirement Analysis

  • مفاهیم مدلسازی بصری Visual Modeling Concepts

  • مدل های کسب و کار Business Models

  • مدل های فنی Technical Models

  • BPMN در مقابل UML BPMN vs UML

  • درگیر کردن تیم فنی شما Engaging Your Technical Team

مشخصات مورد نیاز Requirement Specification

  • مقدمه ای بر مشخصات نیازمندی ها Introduction to Requirement Specification

  • طبقه بندی نیازمندی ها Categorizing Requirements

  • استخراج الزامات Deriving Requirements

  • نیازهای استخراج - به عبارت دیگر Deriving Requirements - In Other Words

  • اختصاص ویژگی های مورد نیاز Assigning Requirement Attributes

  • اولویت بندی الزامات Prioritizing Requirements

  • الویت بندی الزامات مثال Prioritizing Requirements Example

  • اعتبار سنجی الزامات Validating Requirements

  • سند الزامات تجاری (BRD) Business Requirements Document (BRD)

تایید الزامات Requirements Approval

  • مقدمه ای بر تایید الزامات Introduction to Requirements Approval

  • کسب تاییدیه کسب و کار Gaining the Business Approval

  • اخذ تاییدیه فنی Gaining the Technical Approval

  • کسب تاییدیه حامی یا کمیته Gaining Sponsor or Committee Approval

بعد از پروژه After the Project

  • انجام بررسی پروژه Conducting a Project Review

  • تایید تکمیل یک پروژه Verifying the Completion of a Project

موضوعات متفرقه دیگر Miscellaneous Other Topics

  • محیط های کاربردی Application Environments

  • نکته برای موفقیت: صاحب تماس های کنفرانسی خود باشید Tip for Success: Own Your Conference Calls

  • نکته ای برای موفقیت: یک دستور جلسه را در نظر بگیرید Tip for Success: Include a Meeting Agenda

  • نکته برای موفقیت: از برنامه های جلسات رسمی خودداری کنید Tip for Success: Stop with Formal Meeting Agendas

بخش پاداش Bonus Section

  • سخنرانی جایزه... بعدی چیست؟ Bonus Lecture...What's Next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار - ECBA، CCBA، CBAP تایید شده است
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
8.5 hours
70
Udemy (یودمی) udemy-small
10 آبان 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
167,800
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

The BA Guide  Jeremy Aschenbrenner The BA Guide Jeremy Aschenbrenner

مربی تحلیل کسب و کار، مربی پرفروش

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.