آموزش Kit Bashing a Mech Soldier Concept در فتوشاپ

Kit Bashing a Mech Soldier Concept in Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ما یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت یک سرباز Mech بسیار تمام شده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5. در این آموزش یاد می گیریم که چگونه به سرعت یک سرباز Mech بسیار تمام شده ایجاد کنیم. در طول این درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه شبح‌ها و شکل‌هایی تمیز بسازیم که بعداً به شبح دلخواه خود وارد شوید. فتوشاپ برنامه انتخابی در طول این آموزش خواهد بود. در پایان، شما درک کاملی از گردش کار مورد نیاز برای ایجاد سریع یک ربات 2 بعدی Mech خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Kit Bashing a Mech Soldier Concept در فتوشاپ Kit Bashing a Mech Soldier Concept in Photoshop

  • ساختن سیلوئت پایه ما Making Our Base Silhouette

  • ساختن شکل های پایه ما Making Our Base Shapes

  • شکل دادن به سر و قفسه سینه Shape Bashing Silhouette Head and Chest

  • در ادامه شکل دادن به بازوهای Bash Continuing to Shape Bash Arms

  • به شکل دهی بش لگن و ران ادامه دهید Continuing to Shape Bash Pelvis and Thighs

  • به شکل دادن به پاهای Bash ادامه دهید Continuing to Shape Bash Legs

  • پالایش Final Shape Bash Refining Final Shape Bash

  • افزودن رنگ و رها کردن در پس زمینه Adding Color and Dropping in a Background

  • تصاویر نهایی لمسی Final Illustration Touch-ups

نمایش نظرات

آموزش Kit Bashing a Mech Soldier Concept در فتوشاپ
جزییات دوره
1h 28m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Robert Simons
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robert Simons Robert Simons

رابرت سایمونز اولین بار توسط برادرش Rikki Simons با داستان های علمی تخیلی و انیمیشن آشنا شد. او توسط برادر و پدرش تربیت شد تا به نقاشی ادامه دهد. پدر رابرت یک روز به او گفت: "اگر در زندگی هر کاری بخواهی می توانی انجام دهی، اما اگر نقاشی را کنار بگذاری، دست نقاشی تو را خواهم شکست." بنابراین او به نقاشی ادامه داد. رابرت ابتدا شروع به شرکت در کلاس های Art Center's Saturday High کرد که در نهایت باعث شد تا در کلاس طراحی محصولات پیشرفته و حمل و نقل تونی یائو شرکت کند. از کلاس های مختلف تونی، رابرت توانست نمونه کارهای خود را برای ورود به برنامه طراحی سرگرمی مرکز هنری آماده کند. او سپس 3 سال را در مرکز هنری گذراند و نه تنها کارنامه حرفه ای خود را آماده کرد، بلکه در طول مسیر بر روی مشاغل مختلف طراحی مفهومی نیز کار کرد. سرانجام، رابرت توسط طراح تولید شان هاورث برای کار بر روی پیش درآمد The Thing استخدام شد. او همچنین در Borderlands 2 همکاری داشت و اخیراً روی فیلم آینده "Ender's Game" کار کرده است.