لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری پایتون
Learning Python
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
پایتون - زبان شی گرا محبوب و بسیار خواندنی - هم قدرتمند است و هم یادگیری آن نسبتاً آسان است. چه در برنامه نویسی تازه کار باشید و چه یک توسعه دهنده باتجربه ، این دوره می تواند به شما در شروع کار با پایتون کمک کند. جو مارینی نمای کلی از مراحل نصب ، نحو اساسی پایتون و نمونه ای از نحوه ساخت و اجرای یک برنامه ساده پایتون را ارائه می دهد. کار با تاریخ و زمان ، خواندن و نوشتن فایل و بازیابی و تجزیه و تحلیل داده های HTML ، JSON و XML را از وب بیاموزید.
موضوعات شامل:
نصب پایتون li>
انتخاب ویرایشگر یا IDE
کار با متغیرها و اصطلاحات li>
نوشتن حلقه ها li>
استفاده از کلاسهای تاریخ ، زمان و زمان داده li>
خواندن و نوشتن پرونده ها li>
واکشی داده های اینترنتی li>
تجزیه و پردازش HTML
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
یادگیری پایتون
Learning Python
آنچه شما باید بدانید
What you should know
پرونده های ورزشی
Exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
نصب پایتون
Installing Python
انتخاب یک ویرایشگر یا IDE
Choosing an editor or IDE
نحوه اجرای مثال های پایتون
How to run the Python examples
نصب VS Code
Installing VS Code
2. مبانی پایتون
2. Python Basics
ساختمان سلام جهانی
Building Hello World
اولین برنامه پایتون شما
Your first Python program
اجرای پایتون از VS Code
Running Python from VS Code
متغیرها و اصطلاحات
Variables and expressions
توابع پایتون
Python functions
ساختارهای شرطی
Conditional structures
حلقه ها
Loops
کلاس ها
Classes
وارد کردن و استفاده از ماژول ها
Importing and using modules
3. کار با خرما و زمان
3. Working with Dates and Time
کلاس های تاریخ ، زمان و زمان قرارگیری
The date, time, and datetime classes
قالب بندی خروجی
Formatting time output
استفاده از اشیا tim timedelta
Using timedelta objects
کار با تقویم ها
Working with calendars
4- کار با پرونده ها
4. Working with Files
خواندن و نوشتن پرونده ها
Reading and writing files
کار با برنامه های راه مسیر سیستم عامل
Working with OS path utilities
با استفاده از روش های پوسته سیستم فایل
Using file system shell methods
جو مارینی یک مدافع ارشد توسعهدهنده در Google و توسعهدهنده Dreamweaver و Windows Phone است.
جو بیش از 20 سال در صنایع وب و نرمافزار کار کرده است. او یکی از اعضای اصلی تیم مهندسی Dreamweaver در Macromedia بود و نقشهای برجستهای در تولید محصولاتی مانند QuarkXPress، Microsoft Expression Blend، mTropolis mFactory و Extensis QX-Tools داشت. او به طور منظم یک سخنران برجسته در کنفرانسهای صنعتی است و چندین نشریه در زمینه توسعه وب و نرمافزار تألیف کرده یا در نویسندگی مشترکی دارد. قبل از گوگل، جو مسئول پلت فرم توسعه دهنده وب موبایل برای ویندوز فون 7 در مایکروسافت بود. کتاب او، مدل شیء سند، به طور گسترده ای به عنوان منبع قطعی برای کار با DOM در نظر گرفته می شود.
نمایش نظرات