آموزش خم های پشتی تمام بدن

Full Body Backbends

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: خمیدگی‌های پشتی بدن فیزیکی ما را تقویت و کشش می‌دهند، وضعیت بدن را بهبود می‌بخشند، تنش‌های عاطفی را از بین می‌برند و حتی می‌توانند با باز کردن قلب‌هایمان به ما کمک کنند بر ترس‌هایمان غلبه کنیم. خم‌های پشتی کامل بدن برای یوگی‌های متوسطی که به دنبال یادگیری تراز ایمن در خم‌هایشان هستند، یا کسانی که می‌خواهند تکنیک‌های اساسی خمیدگی را دوباره مرور کنند، ایده‌آل است. استف فضایی را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا با خیال راحت مزایای خمیدگی پشتی را کشف کنند و در عین حال تحرک و انعطاف پذیری ستون فقرات را افزایش دهند. در این مجموعه پنج کلاس مهارت‌سازی 30-40 دقیقه‌ای گنجانده شده است که به شما کمک می‌کند بر موانع رایج به سمت عقب‌های عمیق‌تر غلبه کنید. شما یاد خواهید گرفت که فعال سازی را در سراسر زنجیره پشت خود پیدا کنید، در شانه های خود قدرت و ثبات ایجاد کنید، در ناحیه لگن خود لیفت ایجاد کنید و بدن پهلوی خود را بلند کنید. این کلاس‌های هدفمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بارها مورد بازبینی قرار گیرند تا توجه به حوزه‌هایی که در آنها به بیشترین پشتیبانی نیاز دارید متمرکز شود. کلاس نهایی در این طرح یک کلاس جریانی 60 دقیقه‌ای است که تکنیک‌های تمرین شده در کلاس‌های مهارت‌سازی را در خود جای داده و دانش‌آموزان را آماده می‌کند. برای چرخ ساعد مهم نیست که کدام اصلاحات یا پیشرفت‌ها را در سریال تمرین می‌کنید، باز کردن قلب خود به روی جهان در حالی که خم می‌شوید، عمل شجاعانه‌ای است که روی تشک و خارج از تشک با شما خواهد ماند.

سرفصل ها و درس ها

سری ها series

  • چگونه به این سریال نزدیک شویم How To Approach This Series

  • فضا از طریق قدرت Space Through Strength

  • خم خود را صاف کنید Smooth Out Your Bend

  • شانه های انعطاف پذیر Supple Shoulders

  • باسن را باز کنید Unlock the Hips

  • بدنه جانبی Side Body

  • جریان ماندالاسانا Mandalasana Flow

نمایش نظرات

سایت Alo Moves یک پلتفرم آنلاین است که به ارائه کلاس‌های ورزشی و تناسب اندام می‌پردازد. این سایت متعلق به برند معروف Alo Yoga است و مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی در زمینه‌های مختلفی مانند یوگا، پیلاتس، تمرینات قدرتی، مدیتیشن و بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کلاس‌ها توسط مربیان حرفه‌ای هدایت می‌شوند. هدف Alo Moves کمک به افراد برای بهبود سلامت جسمی و ذهنی از طریق ورزش و تمرینات منظم است.

 

 

آموزش خم های پشتی تمام بدن
جزییات دوره
5h 6min
6
AloMoves AloMoves
(آخرین آپدیت)
7,353
- از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Steph Gongora
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Steph Gongora Steph Gongora

استف گونگورا یک معلم یوگای مسافرتی، هوایی و حرکات است که در اوویتا، کاستاریکا مستقر است. تدریس او منحصر به فرد و غیرمنتظره است، ترکیبی از تجزیه دقیق فرم و نشانه های تشریحی با سبک جریان خلاقانه، تاکید بر انتقال غیر معمول و شیوه های حرکات معتبر. استف که در تمام زندگی خود ورزشکار بود، در دوران کودکی خود یک ژیمناستیک و رقصنده بود و در کالج، زیست شناسی را با تاکید بر آناتومی انسان خواند. تمرین و آموزش یوگا به استف اجازه می دهد تا دانش علمی خود را بپذیرد و همچنین پیشینه خود را در بیان هنری از طریق حرکت به اشتراک بگذارد. استف در دودمان های مختلف آموزش می بیند و ساعت های زیادی را زیر نظر معلمان استاد از جمله مگان کوری، کریستینا سیل و ارین لوئیس گذرانده است. در طول کاوش و تمرین خود، او عشق و احترام عمیقی به وارونگی ها پیدا کرد، که او را بر آن داشت تا دو کتاب اول خود را بنویسد: راهنمای مبتدی برای پرس دستی و راهنمای مبتدی برای پرس دستی. او در یوگا ژورنال، مجله Mantra، Livestrong، People، Cosmopolitan و موارد دیگر برای کارهایش روی تشک و خارج از تشک نقش داشته است. وقتی استف یوگا تمرین نمی‌کند، از خواندن، نوشتن و ساختن زندگی رویایی‌اش در کاستاریکا با پنج فرزند پشمالو و همسرش، بن، لذت می‌برد. استف گونگورا یک یوگی در سفر، هوانورد و معلم حرکت است که در اوویتا، کاستاریکا مستقر است. سبک تدریس او ترکیبی منحصر به فرد و غیرمنتظره از علایق زندگی او است: ژیمناستیک، هوا و زیست شناسی.