اسم من وارن مارشال است. من یک عکاس حرفه ای تمام وقت و مربی عکاسی از نیوکاسل، استرالیا هستم.
من علاقه زیادی به عکاسی با کیفیت دارم و به دانش آموزانم راه درست تولید تصاویر شگفت انگیز را آموزش می دهم.
این کلاس در مورد استفاده از وسایل نقلیه موتوری برای تولید مسیرهای سبک در شب است.
عکاسی از مسیرهای نوری سرگرم کننده و هیجان انگیز است.
من 35 سال پیش توسعه این تکنیک ها را شروع کردم و از آن زمان بسیاری از احتمالات را اصلاح و بررسی کرده ام.
این روشها روشی بسیار آسان برای دریافت تصاویر شگفتانگیز هستند.
هر تصویری که تولید میکنید اورجینال است.
در این کلاس بسیاری از تکنیک های اخیر من در مسیر نور را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از آنها در این کلاس آموزش داده خواهند شد.
بعد از تماشای این کلاس به مدت 10 دقیقه، میتوانید امشب بیرون بروید و از آثار هنری عکس بگیرید.
میتوانید از دوربین یا تلفن هوشمند خود برای گرفتن این عکسها استفاده کنید.
من ابزار و دانش لازم برای تولید این سبک از عکس ها را در اختیار شما قرار می دهم.
امکانات بی پایان هستند زیرا این یک تکنیک بسیار متنوع است.
من شما را از تکنیکهای اولیه تا تصویربرداری پیشرفته راهنمایی میکنم.
مسیر نور خودرو چیست؟
در شب می توان از مسیرها از چراغ های متحرک خودرو و چراغ های عقب عکس گرفت. ما این کار را با استفاده از نوردهی طولانی با دوربین هایمان انجام می دهیم. اکثر دوربینها از جمله دوربینهای تلفن میتوانند عکسهایی با نوردهی طولانی بگیرید.
نوردهی طولانی چیست؟
معمولاً وقتی عکس می گیریم، یک لحظه در زمان ضبط می کنیم. یک نوردهی طولانی مدت زمان طولانی را به جای آنی ثبت می کند. شاتر دوربین ما تا 30 ثانیه یا بیشتر باز می ماند و در این مدت سنسور هر نوری را که به آن برخورد می کند ضبط می کند، چه منبع نور ثابت باشد و چه در حال حرکت. معمولاً این نوردهی طولانی باید در شب انجام شود. در طول روز نور زیادی وجود دارد و عکس ما کاملا سفید خواهد بود.
مسیرهای نور زمانی ایجاد می شوند که منبع نور در قاب نسبت به دوربین در حال حرکت باشد. ما می توانیم با استفاده از یک منبع نور متحرک، حرکت خود دوربین یا ترکیبی از این دو به این مهم دست یابیم. همچنین میتوانیم یک تصویر ثابت را با منبع نور متحرک ترکیب کنیم.
این عکسها در شهر یا مرکز شهر شما که نورهای رنگارنگ زیادی وجود دارد، بهترین عملکرد را دارند.
حرکت دوربین:
میتوانیم دوربین را با دست حرکت دهیم یا آن را به چیزی که در حال حرکت است (مثلاً ماشین) وصل کنیم.
حرکت موضوع:
ما میتوانیم دوربین خود را روی سهپایه ثابت کنیم و هر چراغ متحرکی را ضبط کنیم (مثلاً اتومبیلهایی که از جلو میروند).
در این کلاس شما "تکنیک جیگل" را یاد خواهید گرفت
همچنین "تکنیک داشبورد"
را خواهید آموخت شامل افراد در تصاویر دنباله نور شما:
از آنجایی که من عاشق عکاسی از مردم هستم، اغلب سعی می کنم یک انسان را در تصاویرم بگنجانم. وقتی در حال عکاسی از مسیرهای نورانی هستیم، این کمی پیچیدهتر میشود. به طور کلی ما می خواهیم که شخص ما به شدت در عکس فوکوس کند و به خوبی در معرض دید قرار گیرد، این معمولاً به معنای استفاده از فلاش است. بنابراین ما یک تصویر ثابت (با استفاده از فلاش) را با یک تصویر دنباله نور (با استفاده از نوردهی طولانی) ترکیب می کنیم.
این کار به دانش معقولی در مورد عکاسی با فلاش نیاز دارد، اما با تماشای این ویدیوهای زیر، ایده ای از آنچه درگیر است خواهید داشت.
از آنجایی که در تاریکی عکاسی می کنیم، واقعاً به فلاش قدرتمند نیاز نداریم. یک فلاش ارزان قیمت از نوع Speedlight کافی خواهد بود.
مسیرهای نور از سه پایه:
در یکی از ویدیوهایمان، دوربین را روی سه پایه کنار یک تقاطع شلوغ قرار دادم. من مدل را در صحنه قرار دادم و روی او تمرکز کردم. من از یک جعبه نرم بزرگ روی فلاشم استفاده کردم، اما میتوانید عکسهای مشابهی را با استفاده از اسپیدلایت بگیرید.
من از سرعت شاتر 5 ثانیه در دیافراگم F16، ISO 200 استفاده کردم و قدرت فلاش من برای نمایش مناسب مدل تنظیم شد.
از آنجایی که میخواستم فلاش مدل را از کنار روشن کند، از یک ماشه رادیویی فلاش برای روشن کردن فلاش همگام با دوربین استفاده کردم. این ماشه ها نسبتا ارزان هستند (20.00 تا 30.00 دلار) و امکانات بیشتری را برای عکاسی با فلاش شما باز می کنند. اگر از فلاش دوربین یا فلاش پاپ آپ خود استفاده کنید، عکسها همچنان خوب خواهند بود.
دوربین روی قفسه سقف:
اکنون برای عکاسی از مسیرهای نورانی از دیدگاههای غیرمعمول کمی جلوتر میرویم. اگر از دیدگاههای منحصربهفرد استفاده کنید، اغلب تصاویر شما تأثیر بیشتری خواهند داشت.
با این عکس، دوربین را به سه پایه ای وصل کردیم که به طور ایمن به قفسه سقف خودرو وصل شده بود. سه پایه برای قاب مدل ما و صحنه تنظیم شد و روی او متمرکز شد. تنظیمات دوربین ISO 200، F16 در 5 ثانیه بود. تصویر برای دستیابی به بهترین زاویه به صورت وارونه قاب شد و در پست تولید ورق خواهد خورد.
به دلایل ایمنی، این تصاویر را در یک پارکینگ و نه در جاده میگیریم.
اگر برای قرار دادن دوربین خود در چنین موقعیتی نامطمئن تردید دارید، ممکن است دوربین دست دوم قدیمی تری را خریداری کنید که به طور خاص برای این موارد استفاده می کنید.
مدل ما با یک فلاش اسپیدلایت که توسط جن نگه داشته شده بود روشن شد و طوری تنظیم شد که نوردهی صحیحی روی صورت او ایجاد کند.
دوربین روی bullbar:
در مرحله بعد، ستون مرکزی سه پایه را به نوار Bull در ماشین اسکات وصل کردیم. مثل قبل با کادربندی و تمرکز، مدل خود را با یک چراغ سرعت روی داشبورد ماشین روشن کردیم. در ابتدا قرار بود ماکسین ماشین را رانندگی کند، اما تصمیم گرفتیم او را کنار مسافر بنشینیم. من دوربین را از راه دور از صندلی عقب شلیک کردم.
ویدئوی بعدی من را نشان میدهد که در حال شلیک به مدل خود (که در حال رانندگی ماشین است) از یک براکت خانگی روی صندلی ماشین هستم.
سپس وقتی ماشین و مدل در حال رانندگی بودند، از حالت ایستاده عکس گرفتم، همچنان از فلاش برای روشن کردن مدل و از سرعت شاتر بیشتر برای ثبت مسیرهای نور استفاده میکردم.
موتورسیکلت سوار از دوربین نصب شده روی یدک کش خودرو:
این تصویربرداری در یک مکان در زمان متفاوتی انجام شده است. ایده این بود که یک موتور سیکلت در حال حرکت را از یک ماشین در حال حرکت شلیک کنید. برای یک چشم انداز منحصر به فرد، دوربین در پایین روی یدک کش ماشین من نصب شده بود. لنز زوم روی زاویه باز تنظیم شده بود تا پرسپکتیو را اغراق کند و دوچرخه باید نسبتاً نزدیک به ماشین باشد.
دوچرخه و راکب توسط یک فلاش از داخل ماشین روشن شدند.
ویدئوی نهایی تکامل یک تصویر دنباله نور را نشان میدهد که قبلاً هرگز آن را امتحان نکردهام. ما چراغهای ترمز خودرو، چند چراغ led آبی ارزان قیمت (1.50 دلار)، دو فلاش و یک چراغ آبی را برای تولید تصویر نهایی ترکیب میکنیم.
پروژه شما تولید یک عکس مسیر نور با استفاده از هر یک از روش های ذکر شده در این کلاس است.
می توانید از تلفن یا دوربین خود استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از مسیرهای نور ماشین به احتمالات دیگری فکر کنید.
تصویر پروژه خود را با چند کلمه در مورد نحوه عکسبرداری در بخش پروژه آپلود کنید.
در صورت درخواست بازخورد به شما خواهم داد.
همچنین، لطفاً نظر خود را در بخش بحث ما بگذارید و نظر خود را در مورد این کلاس به ما بگویید.
عکاس پرشور
سلام، من وارن مارشال هستم.
من مالک و سرپرست عکاس "Imagine Studios" در نیوکاسل، استرالیا هستم.
من همچنین مالک و مدیر "کالج عکاسی نیوکاسل" هستم.
من در 40 سال گذشته یک عکاس و در 26 سال گذشته یک عکاس حرفه ای تمام وقت بوده ام.
من علاقه زیادی به ساخت تصویر دارم. من همچنین عطش یادگیری تکنیک های جدید را دارم و دوست دارم عکاسی خود را تجربه کنم.
استودیوی ما در عکاسی از افراد از مراسم عروسی، پرتره، عکسهای سر، زرق و برق، سبک زندگی و غیره تخصص دارد.
در زمان خود من از افراد مشهور، سیاستمداران و سرگرمیها عکاسی کردهام، اما این افراد متوسط هستند که از کار کردن با آنها بیشتر لذت میبرم.
هر یک از ما یک شخصیت منحصر به فرد است. همه ما ویژگی های خاص، دوست داشتنی ها و بدشانسی های خود را داریم. این همه بخشی از غنای شرایط انسانی است.
اما این با مقداری مسئولیت همراه است تا به سیاره و مردم آن احترام بگذاریم و با آنها رفتار کنیم که به نفع همه ما باشد.
یک عکس می تواند چیز قدرتمندی باشد. عکس ها دنیا را تغییر داده اند. عکسها زندگی مردم را تغییر دادهاند.
عکاسی مرا به مکان های شگفت انگیزی برده است تا شاهد زیبایی طبیعت باشم. همچنین به من این امکان را داده است که با افراد فوق العاده از همه اقشار کار کنم.
خوشبختم که کاری را که انجام میدهم انجام میدهم و امیدوارم بتوانم به شما در انجام همین کار کمک کنم.
تای لو گفت.
"بسیار از شما برای این مجموعه شگفت انگیز در زمینه عکاسی متشکرم، این مفیدترین آموزش هایی است که تا به حال در مورد عکاسی در Skillshare و یوتیوب تماشا کرده ام و شما چیزهایی را به من آموختید که سال ها مرا آزار می دهد."
.
نمایش نظرات