آموزش GameMaker: Studio و GML

Learning GameMaker: Studio and GML

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: متعادل سازی سهولت استفاده با ویژگی های پیشرفته مورد نیاز توسعه دهندگان ، GameMaker: Studio یک انتخاب عالی برای پروژه بعدی شما - یا اولین کار شما است. این دوره مقدمه ای برای توسعه دهندگان جدید بازی است که به دنبال استفاده از GameMaker: Studio برای پروژه های بازی شخصی هستند. بیاموزید که چگونه کارهای هنری مبتنی بر sprite را ایجاد کنید ، تصاویر موجود را وارد کنید ، یک سطح جذاب بازی را طراحی کنید ، برخوردها را اضافه کنید و جلوه های صوتی را در آن بگنجانید. به علاوه ، در مورد مزایای استفاده از برنامه نویسی GML نسبت به اقدامات کشیدن و رها سازی داخلی GameMaker اطلاعات کسب کنید. نویسنده Randy Lutcavich همچنین به شما کمک می کند تا عناصر UI مانند متن نمره و بازی را از روی صفحه نمایش بسازید ، بازی خود را آزمایش و اشکال زدایی کنید و پروژه نهایی را به عنوان یک فایل exe صادر کنید که می تواند در هر رایانه شخصی ویندوز به اشتراک گذاشته و اجرا شود.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک پروژه GameMaker جدید
  • ایجاد روحیه
  • وارد کردن تصاویر موجود
  • افزودن برخوردها
  • پخش اصوات
  • طراحی سطوح بازی
  • ایجاد شروع و بازی از روی صفحه نمایش
  • صادرات بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • ایجاد یک پروژه جدید Create a new project

  • یک اتاق ایجاد کنید Create a room

2. قطعات بازی 2. The Game Pieces

  • یک Sprite جدید ایجاد کنید Create a new sprite

  • یک شیء دست و پا درست کنید Create a paddle object

  • دست و پا زدن را حرکت دهید Move the paddle

  • تصاویر موجود را وارد کنید Import existing images

  • آجرها را دراز کنید Lay out the bricks

  • توپ را ایجاد کنید Create the ball

  • متغیرهای توپ را تنظیم کنید Set up ball variables

  • توپ را پرتاب کنید Launch the ball

3. گیم پلی 3. The Gameplay

  • دیوارها را اضافه کنید Add walls

  • اسناد راهنما Help documentation

  • برخورد توپ را اضافه کنید Add a ball collision

  • برخورد بین دست و پا و دیوارها را اضافه کنید Add collision between the paddle and walls

  • صدای گزاف گویی را پخش کنید Play a bounce sound

  • سطح را فرار کنید Flesh out the level

4. چرخه بازی 4. The Game Cycle

  • متن نمره را ترسیم کنید Draw score text

  • یک شیء مکث ایجاد کنید Create a pause object

  • شیء مکث را فعال کنید Activate the pause object

  • صفحه شروع را اضافه کنید Add a start screen

  • یک بازی روی صفحه اضافه کنید Add a game over screen

  • یک صفحه برنده اضافه کنید Add a winning screen

5- اتمام یک پروژه 5. Finishing a Project

  • اطلاعات بازی Game information

  • تنظیمات بازی جهانی Global game settings

  • صادرات پروژه Exporting the project

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش GameMaker: Studio و GML
جزییات دوره
1h 20m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
31,397
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Randy Lutcavich Randy Lutcavich

Randy Lutcavich یک مهندس نرم افزار چند رشته با سالها تجربه توسعه برنامه و بازی است. تخصص های وی شامل توسعه برنامه و بازی (برای Android ، iOS و HTML5) ، ادغام API / SDK شخص ثالث و تحقیق و نمونه سازی است. احساسات وی واقعیت مجازی ، اینترنت اشیاء ، یادگیری و آموزش دیگران به فناوری جدید است. درباره رندی و کارهای وی در http://www.winfstudios.com/ اطلاعات کسب کنید.