آموزش محرک یادگیری

Learning Stimulus

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: JavaScript می تواند به برنامه های شما اضافه کند تا اینکه آنها را اجرا کند. سازندگان Basecamp - که همیشه به دنبال راه حل های ساده تر هستند - چارچوب محرک را ایجاد کردند تا گزینه سبک تر به توسعه دهندگان بدهد. این چارچوب کوچک جاوا اسکریپت HTML شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد از جاوا اسکریپت ساده برای دکوراسیون و تعاملات استفاده کنید. در این دوره ، مفاهیم اصلی چارچوب را کشف کنید و دریابید که چگونه محرک می تواند به شما در ساخت سریع پروژه های کوچک کمک کند. امانوئل هنری ، مربی نشان می دهد که چگونه می توانید دانش HTML خود را به دست آورید ، در JavaScript اساسی بیاموزید ، و به Stimulus اجازه دهید تا تعاملات شما با کاربران را شکل دهد.
موضوعات شامل:
  • چرا باید از محرک استفاده کرد؟
  • افزودن و استفاده از کنترل کننده ها
  • نقش شناسه ها
  • استفاده از اهداف و اقدامات
  • کار با دولت در محرک
  • ادامه وضعیت در DOM

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم 1. Setting Up

  • آشنایی با Stimulus JS Introduction to Stimulus JS

  • آشنایی با پروژه پایه Introduction to the base project

  • Stimulus را در پروژه تنظیم کنید Set up Stimulus in the project

2. کنترل کننده های محرک 2. Stimulus Controllers

  • کنترلرها چیست؟ What are controllers?

  • کنترلرها را به پروژه خود اضافه کنید Add controllers to your project

  • نقش شناسه ها The role of identifiers

3. اقدامات و اهداف تحریک کننده 3. Stimulus Actions and Targets

  • اهداف چیست؟ What are targets?

  • اقدامات چیست؟ What are actions?

  • اهداف و اقدامات خود را به پروژه خود اضافه کنید Add targets and actions to your project

4- پیشروی محرک 4. Advance Stimulus

  • معرفی دولت State introduction

  • روش اولیه سازی Initialize method

  • تداوم وضعیت در DOM Persisting the state in the DOM

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش محرک یادگیری
جزییات دوره
44m 20s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,740
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.