آموزش برنامه نویسی شی گرا با C #

Object Oriented Programming with C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید چگونه از اصول برنامه نویسی شی گرا (OOP) در C # استفاده کنید تا به شما در ساده سازی کارهای پیچیده تر کمک کند. در این دوره ، Anton Delsink به بررسی بسیاری از ویژگی های C # می پردازد که از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کنند ، از جمله کلاسهای انتزاعی ، رابط ها و انواع عمومی. آنتون برای کمک به ارائه زمینه های واقعی در دنیای واقعی به این مفاهیم ، با بررسی کد موجود و نوشتن کد جدید ، نحوه استفاده از این ویژگی ها را به عنوان مثال نشان می دهد. در طول دوره ، او طیف گسترده ای از سناریوها را شامل می شود - از جمله مثالهایی از NET ، UI ویندوز ، وب و حتی بازیهای رومیزی - و در مورد اینکه آیا او در موارد مختلف به اصول OOP پایبند بوده است یا خیر ، بحث می کند.
موضوعات شامل:
  • کلاسهای چکیده
  • پردازش متن با StreamReader
  • بازده بیشمار و بازده
  • کنترل فرم های ویندوز
  • فرم های ویندوز با و بدون طراح
  • افزودن ، سازماندهی و تست فرمها
  • ایجاد کلاس
  • وراثت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • دنیای گسترده برنامه نویسی شی گرا (OOP) با C # The wide world of object-oriented programming (OOP) with C#

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. تئوری در مقابل تمرین 1. Theory vs. Practice

  • تئوری در مقابل تمرین Theory vs. practice

  • وقتی یک مربع مستطیل نیست When a square is not a rectangle

  • وقتی فرش هنر است When a carpet is art

2. نمونه هایی از .NET 2. Examples from .NET

  • غیر قابل شمارش IEnumerable

  • غیرقابل شمارش و پیشگویی IEnumerable and foreach

  • File.Open و .Close File.Open and .Close

  • File.Clocke را در قسمت آخر قرار دهید File.Close in the finally block

  • استفاده از کلید واژه Keyword using

  • FileStream را با StreamReader باز کنید Opening FileStream with StreamReader

  • پردازش متن با StreamReader Processing text with StreamReader

  • IE غیرقابل شمارش و بازده بازده IEnumerable and yield return

  • TextReader به عنوان پایه StreamReader و StringReader TextReader as base of StreamReader and StringReader

  • نتیجه Conclusion

3. نمونه هایی از UI ویندوز 3. Examples from Windows UI

  • مقدمه Introduction

  • کنترل های Windows Forms Windows Forms controls

  • فرم های ویندوز بدون طراح Windows Forms without the designer

  • Application.Run و .Exit Application.Run and .Exit

  • وراثت از کلاس کلاس Inheriting from class Form

  • فرم های ویندوز با طراح Windows Forms with the designer

  • کنترل رویداد برای کنترل Event handler for control

  • Windows Forms MVC Windows Forms MVC

  • فرم های اضافه و سازماندهی Adding and organizing forms

  • فرم دوم را ایجاد و آزمایش کنید Create and test a second form

  • بنیاد ارائه ویندوز (WPF) XAML Windows Presentation Foundation (WPF) XAML

  • دکمه WPF و کنترل کننده رویداد WPF button and event handler

  • نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

4- نمونه هایی از بازی های بورد 4. Examples from Board Games

  • مقدمه Introduction

  • مدل و کنترل کننده بازی شطرنج Chess game model and controller

  • رویدادهای بازی شطرنج Chess game events

  • نمای بازی شطرنج Chess game view

  • حرکات شطرنج را اعمال کنید Apply chess moves

  • مدل شطرنج را به روز کنید Update chess model

  • قطعات شطرنج را اضافه کنید Add chess pieces

  • خلاصه Chess MVC Summary of Chess MVC

  • بازی روی صفحه: ChessMoves Board game: ChessMoves

  • ایجاد کلاس ChessMove Create class ChessMove

  • اعضای کلاس ChessMove را اضافه کنید Add members of class ChessMove

  • روش اجرای ChessMove.Try Implement method ChessMove.Try

  • دعوت از ChessMove.Try Invoke ChessMove.Try

  • خلاصه ChessMoves Summary of ChessMoves

5- نمونه هایی از وب 5. Examples from the Web

  • مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد کلاس ها کاربر ، پست و محتوا Create classes User, Post, and Content

  • نوشتن تست برای موارد مورد استفاده 1 Write test for use case 1

  • پیاده سازی محتوا. انتشار (مورد استفاده 1) Implement Content.Publish (use case 1)

  • پیاده سازی SocialGraph.Follow (مورد استفاده 2) Implement SocialGraph.Follow (use case 2)

  • نوشتن آزمون برای مورد استفاده 3 Write test for use case 3

  • پیاده سازی SocialGraph.GetFollows Implement SocialGraph.GetFollows

  • پیاده سازی محتوا.GetFeed Implement Content.GetFeed

  • پیاده سازی محتوا. لایک و. اشتراک گذاری Implement Content.Like and .Share

  • برای لایک و اشتراک گذاری به اشتراک بگذارید Update .GetFeed for likes and shares

  • خلاصه Summary

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا با C #
جزییات دوره
4h 7m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
53,235
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Anton Delsink
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anton Delsink Anton Delsink

برنامه نویس، معلم

آنتون دلسینک یک برنامه نویس و معلم در دل، از کار با دانش آموزان و متخصصان در همه سطوح لذت می برد.

یادگیری و تدریس در طول زندگی حرفه ای او وجود داشته است. ، که شامل کار به عنوان یک توسعه دهنده کامل، یک مربی گواهی مایکروسافت، یک معمار راه حل ها و حتی در فروش نرم افزار است. ممکن است او را روی صحنه در رویدادهایی مانند Microsoft TechEd یا SharePoint شنبه دیده باشید، یا او را در سفرهایش ملاقات کرده باشید - جایی که دوربین و لپ تاپ او همیشه در دسترس هستند.

گرچه C# در نگاه اول برای آنتون عشق بود. ، او هرگز از یک اسکریپت PowerShell یا عبارت SQL دور نیست، به خصوص زمانی که فرصتی برای اتوماسیون وجود دارد. با ظهور خدمات ابری عمومی، Anton خود را بیشتر در معماری و DevOps غوطه ور کرده است و همچنان به یادگیری، استفاده و آموزش برنامه نویسی و خدمات ابری ادامه می دهد.