آموزش شروع کار با Apple ARKit در Unity

Getting Started with Apple ARKit in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما اطلاعاتی راجع به استفاده از ARKit اپل با Unity ، از جمله ردیابی ، آزمایش ضربه ، تخمین نور ، ARKit از راه دور و دستیابی به یک برنامه کاربردی در دنیای واقعی - همه با کلیپ های دقیق نشان می دهد که هر ویژگی چه کاری می تواند به شما آموزش دهد. مورد مهم بعدی برای موبایل ، و ARKit اپل پلتفرم بزرگ بعدی برای ایجاد تجربیات جذاب واقعیت افزوده است. در این دوره ، شروع به کار با Apple ARKit در Unity ، ابتدا سحر و جادو ردیابی ARKit را همراه با محدودیت های آن درک خواهید کرد. در مرحله بعدی ، خواهید دید که چگونه می توانید از هواپیما و آزمایش واقعیت افزوده برای قرار دادن اشیا مجازی در دنیای واقعی استفاده کنید. سپس ، برای لنگر انداختن اشیا virtual مجازی در دنیای واقعی از نظر بصری ، با تخمین نور آشنا خواهید شد. و سرانجام ، شما نکاتی را برای توسعه شارژ اضافی خواهید آموخت ، و خواهید دید که چگونه می توان اثبات مفهوم را به یک برنامه دنیای واقعی تبدیل کرد. در این مسیر ، تعداد زیادی کلیپ کوچک مشاهده خواهید کرد تا تأثیر ویژگی ها و گزینه های مختلف ARKit را به شما نشان دهند و در وقت زیادی صرف آزمایش می کنید. پس از اتمام این دوره ، می توانید با Unity برنامه های جالب AR برای صدها میلیون آیفون و آیپد ایجاد کنید!

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

سلام ARKit Hello ARKit

  • مقدمه Introduction

  • پیش نیازها Prerequisites

  • پلاگین Unity ARKit The Unity ARKit Plugin

  • اولین برنامه ARKit شما Your First ARKit App

  • خلاصه Summary

ردیابی Tracking

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • از راه دور ARKit ARKit Remoting

  • نحوه پیگیری چگونه است How Tracking Works

  • تجسم ابر ابر Visualizing the Point Cloud

  • رسیدگی به مسائل پیگیری Handling Tracking Issues

  • دستگاه های قدیمی تر Older Devices

  • خلاصه ماژول Module Summary

درک صحنه - تشخیص هواپیما Scene Understanding – Plane Detection

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • شناسایی هواپیماها Detecting Planes

  • کد شناسایی هواپیما Plane Detection Code

  • خلاصه ماژول Module Summary

درک صحنه - آزمایش ضربه و تخمین نور Scene Understanding – Hit Testing and Light Estimation

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • تست را با ARKit Remote انجام دهید Hit Testing with ARKit Remote

  • تست ضربه روی دستگاه On-device Hit Testing

  • برآورد نور Light Esimation

  • خلاصه ماژول Module Summary

ردیابی جهانی پیشرفته Advanced World Tracking

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • پیگیری جهانی پیگیری World Tracking Initialization

  • جهانی پیگیری جهانی - نسخه ی نمایشی World Tracking Initialization - Demo

  • مشکل مقیاس گذاری The Problem with Scaling

  • مقیاس گذاری Scaling

  • Future of the Unity ARKit Plugin The Future of the Unity ARKit Plugin

  • خلاصه ماژول Module Summary

همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • معرفی ماژول Module Intro

  • جریان صفحه برنامه The Screen Flow of the Application

  • درباره صحنه The About Scene

  • AR UX AR UX

  • صحنه اصلی - بررسی اجمالی The Main Scene - Overview

  • مقداردهی اولیه و جستجوی هواپیما Initialization and Plane Search

  • تعیین سطح Placement

  • حالت حل و فصل و پخش فیلم The Settled State and Playing the Video

  • پشتیبانی از راه دور ARKit ARKit Remote Support

  • پاک کردن Cleanup

  • خلاصه ماژول Module Summary

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با Apple ARKit در Unity
جزییات دوره
2h 37m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

András Velvárt András Velvárt

András علاقه زیادی به تجربه کاربر دارد و بیشتر با فناوری های XAML کار می کند. او 8 بار جایزه MVP مایکروسافت است که هم اکنون در گروه Windows Developer/Emerging Experiences قرار دارد و با Speech ، Inking ، HoloLens ، Kinect و Microsoft Band سرو کار دارد. وی برنامه های شناخته شده ویندوز فون ، مانند بازی پرطرفدار SongArc و SurfCube Browser 3D را مفهوم سازی و کار کرد و چندین پروژه WPF ، Silverlight و Windows Store ، از برنامه های کوچک گرفته تا راه حل های بزرگ سازمانی را توسعه داد/مشاوره کرد.