اگر بتوانید شخصیتی بسازید که بتواند در حین بازی یاد بگیرد چه؟ در مورد انواع گیم پلی که می توانید در جایی که دشمنان شروع به پیشی گرفتن از بازیکن کردند فکر کنید. این همان چیزی است که یادگیری ماشین در بازی ها به آن مربوط می شود. در این دوره، دنیای شگفتانگیز هوش مصنوعی را فراتر از چیزهای ساده کشف میکنیم و دامنه محبوبیت روزافزون ماشینهایی را که یاد میگیرند خودشان فکر کنند، بررسی میکنیم.
در این دوره، پنی تکنیک های محبوب یادگیری ماشینی الگوریتم های ژنتیک و شبکه های عصبی را با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسین شده بین المللی خود از مدرک دکترای هوش مصنوعی شخصیت های بازی و بیش از 25 سال تجربه کار با بازی ها و گرافیک های کامپیوتری معرفی می کند. علاوه بر این، او دو کتاب برنده جایزه در زمینه هوش مصنوعی بازی ها و دو کتاب پرفروش دیگر در مورد توسعه بازی Unity نوشته است. در طول دوره، کارگاههای عملی طراحی شده برای آموزش تکنیکهای اساسی یادگیری ماشین، تقطیر ریاضیات را بهگونهای دنبال میکنید که این موضوع برای تازهکارها قابل دسترسی باشد.
نحوه برنامه نویسی و کار با:
را بیاموزیدالگوریتم های ژنتیک
شبکه های عصبی
مجموعه های آموزشی ضبط شده توسط بازیکن انسانی
یادگیری تقویتی
افزونه ML-Agent Unity
Tensorflow
محتوا و نمای کلی
این دوره با بررسی کامل الگوریتمهای ژنتیک شروع میشود که شما را به یکی از سادهترین تکنیکهای یادگیری ماشینی که قادر به یادگیری فوقالعاده است آسان میکند. شما عاملی ایجاد خواهید کرد که استتار را می آموزد، یک برنامه کاربردی الهام گرفته از Flappy Bird که در آن پرندگان یاد می گیرند از طریق پیچ و خم و ربات های حسگر محیطی که یاد می گیرند در یک پلت فرم بمانند، آن را بسازند.
به دنبال این، شما مستقیماً وارد ساخت شبکه عصبی خود در سی شارپ از ابتدا خواهید شد. با استفاده از این شبکه عصبی اولیه، نحوه آموزش رفتار، گرفتن و استفاده از داده های بازیکن انسانی برای آموزش یک مامور و آموزش رانندگی به یک ربات را خواهید یافت. در همان بخش، الگوریتم Q-learning را قبل از ادغام آن در برنامه های کاربردی خود توضیح خواهید داد.
در این مرحله، از اصطلاحات و تکنیکهای مورد استفاده در سراسر جامعه یادگیری عمیق اطمینان خواهید داشت و برای مقابله با عوامل آزمایشی ML-Agents Unity آماده خواهید بود. همراه با Tensorflow، شما عوامل را در اعماق قرار می دهید و دانش آنها را برای زنده ماندن در انواع سناریوهای محیط بازی تقویت می کنید.
در پایان دوره، شما یک مجموعه ابزار مجهز از الگوریتمها و برنامههای یادگیری ماشینی پایه و جامد خواهید داشت که به شما امکان میدهد آخرین انتشارات تحقیقاتی را رمزگشایی کنید و آخرین پیشرفتها را در کار خود ادغام کنید. با ML-Agents Unity که از آزمایشی به نسخه تولیدی تکامل می یابند، در جریان باشید.
آنچه دانش آموزان در مورد این دوره می گویند:
اگر یک توسعه دهنده بازی هستید که از C# و Unity استفاده می کنید، قطعا بهترین دوره مبتدی تا پیشرفته برای شبکه های عصبی/یادگیری ماشینی است. نوار هیچ x بی نهایت.
یک دوره عالی با مثال های ریاضی عالی و نمایش قدرت TensorFlow در داخل Unity. پس از این دوره، پیشزمینه پایه قوی در یادگیری ماشین را دریافت خواهید کرد.
مربی بسیار جذاب و آگاه است. من از همان درس اول شروع به یادگیری کردم و هرگز متوقف نشد. اگر به یادگیری ماشین علاقه دارید، این دوره را بگذرانید.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات