آموزش بازی با بازی: Design Sprint - عملی

Play by Play: Design Sprint - Practical

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما یک روش "چگونه" موثر و رویکرد گام به گام برای هدایت یک فرایند طراحی با تیم یا مشتری خود پیدا خواهید کرد. Play by Play سریالی است که در آن تکنسین های برتر در یک زمان واقعی از طریق یک مشکل کار می کنند ، تمرین نشده و بدون نسخه. در این دوره ، Play by Play: Design Sprint - Practical ، Richard Banfield و Nate Walkingshaw در یک رویکرد گام به گام در هدایت یک سرعت دویدن موثر با تیم ها و مشتریان خود غواصی می کنند. نکات ساده حرفه ای مانند تنظیم مصاحبه با مشتریان ، ایجاد ایده پردازی م ،ثر ، نمونه سازی اولیه و آزمایش را بیاموزید. با پایان این دوره ، شما ابزارهای لازم برای ساخت دو سرعت سریع طراحی خود را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه ای بر طراحی دو سرعت An Introduction to the Design Sprint

  • مقدمه Introduction

  • آماده شدن برای یک طراحی دو سرعت Preparing for a Design Sprint

  • تنظیم لحن احساسی ، پخش کننده های اصلی و مجموعه ابزار مناسب Setting an Emotional Tone, Key Players, and the Proper Toolset

  • اندازه گیری موفقیت و خروجی در مقابل نتیجه Measuring Success and Output vs. Outcome

5 مرحله طراحی Sprint The 5 Phases of the Design Sprint

  • مرحله اول: درک Phase One: Understanding

  • فاز دو: واگرایی Phase Two: Diverge

  • مرحله سه: همگرایی کنید Phase Three: Converge

  • فاز چهار: ساختن Phase Four: Build

  • مرحله پنجم: تست Phase Five: Test

آینده طراحی اسپرینت ها و جمع بندی The Future of Design Sprints and Wrapping Up

  • نگاه به آینده و نتیجه گیری Looking Towards the Future and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش بازی با بازی: Design Sprint - عملی
جزییات دوره
0h 50m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nate Walkingshaw Nate Walkingshaw

Nate Walkingshaw اولین شرکت خود را در سال 2004 شروع کرد و در آنجا با Paraslyde ، که بعدا توسط Stryker Medical خریداری شد ، انقلابی در تخلیه پزشکی ایجاد کرد. در سال 2011 ، نیت Stryker را برای ساخت Brightface ، یک شرکت تولید محصول ترک کرد که بر روی برنامه های تلفن همراه و وب از جمله Cycleface تمرکز داشت که توسط Strava ، برنامه شماره 1 تناسب اندام برای ورزشکاران استقامت خریداری شد. سپس نیت رئیس تحقیقات و نوآوری در آزمایشگاه های Tanner شد ، جایی که او O.C را ساخت. اولین تیم توسعه محصول با محوریت Tanner. در ژانویه 2015 ، نیت به عنوان مدیر ارشد محصولات Pluralsight ، بزرگترین ارائه دهنده یادگیری فناوری آنلاین ، انتخاب شد ، جایی که او یک تیم محصول کاربر محور ایجاد کرد ، و در فوریه 2016 نقش Nate به دفتر تجربه مدیر گسترش یافت تا همچنین بر توسعه ، محتوا و محصول نظارت کند بازار یابی. او همچنین یکی از نویسندگان کتاب Leadership: How the Leaders Product Top محصولات عالی را راه اندازی می کنند و تیم های موفق می سازند (O’Reilly 2017).

Richard Banfield Richard Banfield

ریچارد مدیر عامل و بنیانگذار Fresh Tilled Soil است. ریچارد پس از گذراندن مدرک زیست شناسی ، به دنیای فناوری وب جذب شد و در زنجیره غذایی دیجیتال کار خود را آغاز کرد و از MultiChoice ، بزرگترین تجارت رسانه ای آفریقا شروع کرد. او در سالهای dot-com در ضخامت آن قرار داشت و بنیانگذار Acceleration ، یک تجارت بین المللی پیشرفته با دفتر مرکزی در لندن (که اکنون متعلق به غول تبلیغاتی WPP است) بود. تحت مدیریت ریچارد ، Fresh Tilled Soil طراحی UX را به بیش از 700 مشتری در سراسر جهان تحویل داده است. تجربه زندگی رنگارنگ وی شامل افسری در ارتش و استاد غواصی در جمهوری اسلامی دور افتاده کومور است. ریچارد سه کتاب منتشر کرده است. اخیراً او همکاری رهبری محصول را با نیت وینگینگشاو و مارتین اریکسون نوشت. Design Leadership دومین کتاب وی و اولین کتاب Design Sprint: یک کتاب راهنمای عملی برای ساخت محصولات عالی دیجیتال بود ، که وی با همکاری CTodd Lombardo و Trace Wax همکاری کرد.