آموزش اصول 3ds Max Shading و Texturing

3ds Max Shading and Texturing Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره اصول ایجاد سایه و بافت را هنگام ایجاد مواد در 3ds Max به شما آموزش می دهد. آیا تا به حال شده است که بخواهید مواد واقعی یا سبک شده خود را در 3ds Max ایجاد کنید؟ در این دوره ، 3ds Max Shading و Texturing Fundamentals ، به ویرایشگر مواد و ایجاد مواد می پردازید. ابتدا متوجه می شوید سایه بان چیست. در مرحله بعدی ، نقشه های رویه ای در مقابل نقشه های bitmapped را کاوش خواهید کرد. سپس ، نحوه ایجاد موادی مانند شیشه و چوب را فرا خواهید گرفت. سرانجام ، کار با ویرایشگر متریال و کامپکت را پوشش خواهید داد. با پایان این دوره ، شما می توانید مطالب واقع گرایانه خود را ایجاد کنید و با ویرایشگر مواد و حالت های مختلف آن بسیار آشنا باشید. اگرچه برخی از جنبه های این دوره ویژه 3ds Max 2018 است (مانند ویرایشگر مواد Slate) ، بقیه دوره را می توان برای هر نسخه از 3ds Max استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

انواع سایه زنی Types of Shading

  • تعاریف و سایه بان ها Definitions and Shaders

  • Shaders اضافی Additional Shaders

  • ویژگی های مواد Material Features

ویرایشگر مواد The Materials Editor

  • حالت ویرایشگر متریال در مقابل تخته سنگ Material Editor Modes Compact vs. Slate

  • حالت ویرایشگر متریال در مقابل تخته سنگ ادامه دارد Material Editor Modes Compact vs. Slate Continued

  • کپی کردن مواد و پیکربندی ویرایشگر مواد Duplicating Materials and Material Editor Configuration

Viewport Shading و تنظیمات Viewport Shading and Settings

  • نقشه برداری UV و نمایشگر نمایش UV Mapping and Viewport Display

  • نقشه برداری UV و نمایش Viewport ادامه دارد UV Mapping and Viewport Display Continued

استفاده از Bitmaps و Shading Procedural Using Bitmaps and Procedural Shading

  • با استفاده از Bitmaps و Procedurals Using Bitmaps and Procedurals

  • ادامه با Bitmaps و Procedurals Continuing with Bitmaps and Procedurals

  • استفاده از رویه ها برای ایجاد مواد یا بافتهای واقع گرایانه Using Procedurals to Create Realistic Materials or Textures

ایجاد مواد Creating Materials

  • ایجاد مواد سفارشی در یک صحنه Creating Custom Materials in a Scene

  • بافت شیject پر Texturing the Feather Object

  • مواد اشیاamp لامپ Lamp Object Materials

  • دیوار و میز ایجاد مواد Wall and Table Material Creation

  • مطالبی برای درب بازکن کتاب و نامه Materials for Book and Letter Opener

  • مواد بدنه شیشه و لامپ رنگی Colored Glass and Lamp Body Materials

  • شیشه جایگزین با آرنولد رندر Alternate Glass with Arnold Renderer

نمایش نظرات

آموزش اصول 3ds Max Shading و Texturing
جزییات دوره
2h 37m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chidi Mbadugha Chidi Mbadugha

Chidi یک 3D Artist Artist است که به مدت یازده سال در صنعت بازی کار کرده است. وی در سال 2003 از م Instituteسسه فناوری DigiPen فارغ التحصیل شد و از آن زمان روی کنسول های مختلف بازی ویدیویی کار کرده است. وی از زمان Forza 2 در سری Forza Motorsport کار کرده و در سیستم عامل های مختلف از PSP تا Xbox One کار کرده است. علاقه های Chidi با تاکید زیاد بر نورپردازی ، مدل سازی و بافت می کنند. او با Mental Ray و همچنین آزاد کاران به عنوان یک طراح گرافیک کار کرده است.